וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורחת המפתיעה בחגיגות 70 שנה למלוכת אליזבת השנייה: אליזבת הראשונה

31.1.2022 / 23:53

צייד הרוחות מיקי יורק טוען שאביה של הוד מלכותה, המלך ג'ורג' השישי, זכה לביקור של רוחה של המלכה אליזבת הראשונה במלחמת העולם השנייה - וכעת תהייה זו אליזבת השנייה שתזכה לביקור המפתיע לרגל חגיגות 70 שנה למלכותה. מוכנים לזה?

המלכה אליזבת בנאום נדיר: "אם נהיה מאוחדים - נתגבר על הקורונה"/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

2021 לא הייתה שנה טובה עבור מלכת בריטניה, אליזבת השנייה, אחרי שאיבדה את בעלה הנסיך פיליפ והתמודדה עם דרמות בלתי פוסקות מצד בני משפחתה, הנשארים והנוטשים. אולם השנה הזו נפתחה בנימה חיובית עם ההכנות לחגיגת הג'ובילי, יובל הפלטינה, המרגשת שמתוכננת ל-6 בפברואר 2022, אז תציין אליזבת 70 שנה למלכותה. בין שלל האורחים הצפויים לקחת חלק בחגיגות, צייד רוחות הרפאים מיקי יורק טוען שהמלכה צפויה לזכות באורחת כבוד בלתי נראית: המלכה אליזבת הראשונה, או ליתר דיוק - הרוח שלה.

לדברי "המומחה" שלנו, רוחה של המלכה אליזבת הראשונה תסובב במסדרונות ובחדרי הארמון ותשגיח מקרוב על המלכה כשהיא הופכת להיות הראשונה שמציינת 70 שנות שלטון. דבריו לא יצאו לגמרי מהקשרם: בני מלוכה רבים, כולל אביה של הוד מלכותה, המלך ג'ורג' השישי, טענו בעבר שהמלכה אליזבת הראשונה ביקרה אותם באירועים מיוחדים - ולכן כעת זה עשוי להיות תורה של המלכה אליזבת השנייה לראות אותה, ואולי בעתיד - אם תזכה להישאר איתנו - גם לספר לנו על החוויה.

המלכה אליזבת בברכת חג המולד מטירת וינדזור 23 בדצמבר 2021. רויטרס
המלכה אליזבת בברכת חג המולד מטירת וינדזור 23 בדצמבר 2021/רויטרס

מיקי מאמין שהמלכה אליזבת' הראשונה, שהייתה על כס המלכות משנת 1588 עד שנת 1603 ונחשבת לאחת מגדולי שליטי אנגליה, תצפה בנעשה מקרוב, אל אף שלא נזכה לראותה: "כשמתרחש אירוע גדול, עולם הרוחות תמיד צופה ויודע מתי להופיע בעולמנו. המלכה אליזבת' הראשונה תצפה בנעשה ממסדרונות וחדרי הטירה הרבים, בהם היא ודאי בילתה בעבר. האם היא תופיע בפני המלכה? אני מניח שרק המלכה עצמה תדע, אבל אני בהחלט חושב שהרוחות יצפו ביובל הפלטינה של המלכה מרחוק - לא למראית עין, אבל הם בהחלט יהיו שם".

המלכה אליזבת הראשונה. ShutterStock
המלכה אליזבת הראשונה תקפוץ לביקור. מעניין אם היא תביא יין או חטיפים/ShutterStock

אביה של הוד מלכותה, ג'ורג' השישי, סיפר בעבר שהמלכה אליזבת' הראשונה ביקרה אותו שמונה לילות ברציפות בתחילת מלחמת העולם השנייה - ולכן מיקי מאמין שזו תחזור לביקור בטירת וינדזור, שם עדיין יש הרבה פריטים השייכים לה ונותרו במקומם מאות שנים לאחר מותה. מיקי הוסיף: "הופעתה בטירה היא לא ממש דבר מפתיע. זיכרונות מתקופתה כמלכת אנגליה - וזיכרונות מאביה המלך הנרי השמיני שהיה בטירה - יהוו מוקד משיכה לרוחה ולזכרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully