וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 23-29 בינואר 2022

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 14:36

הולך להיות לנו שבוע מאוד תקשורתי ומפתיע. מצד אחד, זה הזמן לפתוח נושאים שקצת השארנו בצד לאחרונה. מצד שני, התקשורת עשויה להיות מעט אלימה ומסוכנת. כדאי להיזהר

שבוע רב פעילות לפנינו ומה שמעניין - רובו מתמקד במזל גדי, אחד המזלות המשמעותיים, הנוקשים, השיפוטיים, המעשיים והאמביציוזיים ביותר על פני גלגל המזלות. זה יהיה דורשני, פרקטי שיפוטי ולא קל - אבל אם נבין את דרך פעולתו של סטורן, שליט הגדי, ואת השפעת הסגנון הגדיי על הפלנטות, נוכל להפוך את השבוע הזה לאיכותי, מעשי ומשתלם, בעיקר לאלה מאיתנו שלא פוחדים מצד אחד להגיע למסקנות, ומצד שני - גם מתעקשים להפנים אותן וליישם אותן בשטח. יהיה לא קל אבל... בהחלט מעניין.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. כוכב מרס עובר למזל גדי.
2. מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל גדי.
3. ונוס יוצאת מההילוך האחורי במזל גדי.
4. מרקורי בהילוך אחורי נצמד לפלוטו במזל גדי.

המעבר המשמעותי בכוכבים השבוע - זהו מעברו של מרס, כוכב היוזמה והאקשן, ממזל קשת ההרפתקני והפרוע למזל גדי המחושב, המאורגן והמעשי. על פניו זהו מעבר בהחלט לא רע: לא בכדי נחשב מיקומו של כוכב מרס במזל גדי לנעלה, כיוון שהשפעתו של מזל גדי - שכל כך נוקשה ותקיף למזלות אחרים - מיטיבה כאן עם מרס שלנו. כן, דווקא כאן לומד הפרחח האסרטיבי והפרוע הזה משמעת מהי, והוא בהחלט מממש את הפוטנציאל שלו באופן המיטבי.

מי יושפע מהמיקום הזה? הטלאים יוכלו כעת להתמקד במה שחשוב באמת, הגדיים יקבלו הרבה אנרגיה לעשייה, המאזנאים יוכלו סוף סוף להשקיע בבית ובמשפחה, והסרטנונים יקבלו כוח לעמוד על שלהם בזוגיות וביחסים.

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע מלא בהתפוכות - עם דגש על תקשורת גלויה אך בעייתית/ShutterStock

התקשורת השבוע - מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממשיך לנוע בהילוך אחורי וחוזר כך למזל גדי עצמו. חזרתו של מרקורי במזל גדי מביאה איתה סדר וארגון חדשים, הקשורים למהפכים, לשינויים ולסדרי עדיפויות שהשתנו בשבועות האחרונים - וכעת מבקשים גם מסגרת חיצונית ברורה שתגדיר אותם קצת אחרת. כעת אפשר לשוחח על דברים שהתרחשו לאחרונה ולא דיברנו עליהם, אלמנטים שהתרחשו לאחרונה מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, ועל תהליכי שינוי הקשורים למסגרות פעולה כמו משרדים ממשלתיים - משרד החינוך למשל - או דרכי טיפול בקורונה, או אפילו תהליכים הקשורים לנושאי חומר וכספים, רגולציות, ושינויים במסגרות פעולה שהיו חייבים להתרחש וכעת אכן משתנים ומתאימים את עצמם לצרכי אלה שמשתמשים בהם.

במקביל אנו עלולים לחוות עכשיו שינוים בדרכי הפעולה של הממשלה שמכבידים על כולנו, סגר פתאומי או אירועים שמצדיקים את חזרתן של הוראות שעה מכבידות, ביטול חוקים שעלו באופן לא תקין ושינוי סדרי עדיפויות לגבי הוצאת כספים בכלל. יהיה לחוץ, דחוק ולא קל, אבל אולי דווקא בגלל זה יגיע גם השינוי בכל אלה, שבושש לבוא.

מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

להורוסקופ היומי של כל המזלות לחצו כאן >>

צמידות בין מרקורי בהילוך אחורי וכוכב פלוטו - זו צמידות לא קלה, שעלולה להכניס אלמנטים אלימים לתקשורת שלנו, איומים באלימות ואפילו אלימות בפועל. מיקומו של מרקורי ופלוטו במזל גדי עלול להביא איתו איומים באלימות מול מוסדות וארגונים, הפגנות אלימות וקושי לקבל מציאות מסויימת כמו פסקי דין או גישה ממשלתית לנושא מסויים שמביא בעקבותיו התנהגות אלימה של מגזרים מסויימים, אלימות פוליטית, וגישה כוחנית של מוסדות וארגונים בחיינו מול האזרח הקטן.

ברמה האישית זו צמידות מכבידה מבחינה רגשית, שעלולה להביא למצבי קיצון, סכסוכים, עימותים, ויכוחים ואי הסכמות, כמו גם הסלמה של ויכוחים רגילים למצב של אלימות ממשית, בעיקר מילולית, אבל יש מצב שלא רק. אם נוכל להגיע לעמק השווה השבוע בנושאים שחשובים לכולנו, גם במישור הפוליטי וגם במישור הארגוני - ולדחוף קדימה יוזמות לשינויים בהתנהלותם שמפריעים לאזרח הקטן, יתכן ובסופו של דבר מיקומו זה של מרקורי, הן במזל גדי והן בצמידות עם פלוטו, יתרום בעקיפין לכולנו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה, עקרב, שור ודלי.

ונוס חוזרת להילוך רגיל במזל גדי - זה אחד האלמנטים החיוביים של השבוע, שממנו נרוויח כולנו. הילוכה האחורי של ונוס הוא בדרך כלל תהליך שמוציא את כולנו מאיזון כזה או אחר, בדרך כלל מאיזון רגשי עדין שכולנו בנינו לנו בחיינו, וכעת הוא מופר לעיתים קרובות ומכריח אותנו למצוא פתרונות למצב הזה - הן רגשית, הן ביחסים והן בדיאלוג עם העולם בכלל, כולל בדיאלוג שלנו עם חשבון הבנק.

במזל גדי מופר האיזון הזה לא רק בדיאלוג הרגשי שלנו עם אחרים ועם העולם, אלא גם ברמת הבטחון האישי שאנו חשים מול מסגרות פעולה שונות בחיינו, כולל מסגרות פעולה הקשורות לחוקים, מסגרת החוק עצמו, וכל מה שקשור לגבולות שבין אדם לחברו, בין המדינה לאזרח הקטן, ובין המדינה לנושאי כספים ופיננסים הקשורים לכולנו. ונוס חוזרת להילוך רגיל ומחזירה קודם כל את הבטחון ברגשותינו שלנו - אם בזוגיות וביחסים ואם ביחסים במשפחה - או בדיאלוג הרגשי שלנו מול העולם ובבטחון שאנחנו חשים בו, רגשית ,כלכלית או מבחינת בטחון אישי.

זהו זמן טוב לחזור ולשדרג את הגבולות שבין אדם לחברו, את הגבולות שבתוך מערכות היחסים שלנו, ואת הבטחון האישי והזוגי שקצת התערפל ונעלם לאחרונה, וכעת אפשר להחזיר אותו ליחסים תוך כדי שיחות עומק, ליבון נקודות מחלוקת, ושדרוג התקשורת האישית והרגשית עם בן או בת הזוג ובני המשפחה.

מי בעיקר יושפע מהחזרה הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה, סרטן וגדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התחזית השבועית:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, עובר למזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם.

טלאים: הגיע הזמן לממש את האמביציה שלכם, להגדיר מטרות - ולרוץ קדימה איתם. אל תפחדו.

שור

סוף סוף חוזרת ונוס, שליטת המזל שלכם, להילוך רגיל - ושמה קץ למהפכים הרגשיים ולשינויים במצב הרוח.

זה רק ילך וישתפר בשבוע שלאחר מכן. עוד קצת סבלנות ותחזרו לעצמכם.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, חוזר בהילוך אחורי למזל גדי הנוקשה, ונצמד לפלוטו היצרי. שבוע שמצריך התנהלות זהירה במיוחד, וגישה לא מרדנית שעלולה להתנקם בכם:

סבלנות ואורך רוח יעזרו לכם לא להיסחף ולא לאבד את הראש.

סרטן

מעברו של מרס, כוכב האקשן, לבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול לעורר כמה ויכוחים ועימותים בחודשיים הקרובים, בעיקר בנושאי שליטה ואגו.

חשוב מאוד לדבר על הדברים, לבטא רגשות, ולא להיסחף למאבקי שליטה מיותרים. קצת יותר אהבה, הבנה ורכות.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל דלי החברתי והאריה שלנו חוזר למעגלים המוכרים, אולם חוסר זוויות של השמש עלול לגרום לכם להרגיש לבד במערכה השבוע.

זמן לפעול באופן סוליסטי - ולא לפחד לקחת אחריות על הכל. זה ישתלם.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי, המאכלס את בית היצירתיות והביטוי האישי שלכם, מדגיש את הצורך הבתולי לעשות השבוע דברים בדרך שלכם, אבל הילוכו האחורי של מרקורי ממליץ לשמור את המאבקים האמיתיים לחודש הבא, כשתהיו במיטבכם.

זמן לשמוח במה שיש, לשדרג אותו ולהמתין בסבלנות עוד שבוע.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל גדי המאכלס את בית המשפחה שלכם - וחזרתה להילוך רגיל יכולה לסמן את סיומו של קונפליקט שליווה את החודשיים האחרונים, ואת סיום הקושי שחוויתם.

כעת מגיע הזמן לפתוח את הלב - ולכפר על הקשיים באהבה.

עקרב

צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, שחוזר בהילוך אחורי למזל גדי - ובין פלוטו, שליט המזל שלכם, מאפשרת גילוי סודות מעיקים, ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ובמקביל - פתיל קצר ותקשורת כוחנית שכדאי להמנע ממנה.

זמן לנהל שיחות עומק ולהשאיר את הרגש בצד.

קשת

יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל דגים, אך עדיין לא באמת יוצר זוויות משמעותיות עם כוכבים אחרים. במקביל עובר כוכב מרס לבית הכספים שלכם, וחשוב להיזהר עכשיו מהוצאות גבוהות ובזבוז כספים שלא לצורך. אל תקנו מה שאין לכם בו כעת צורך אמיתי, קשתים.

גדי

ים של פעילות מתרחשת לה במזל שלכם עכשיו. כוכב מרס עובר למזל שלכם ומביא איתו ים של מרץ ואנרגיה אבל גם גישה תוקפנית. מרקורי חוזר למזל גדי לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם ונשארו פתוחים, וונוס חוזרת להילוך רגיל ומחזירה אליכם את האיזון הרגשי.

שליטה ובקרה - אלה מילות המפתח של השבוע.

דלי

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה שמחה לימי ההולדת של הדליים, אחד המזלות הפופולריים בגלגל המזלות, אולם חוסר זוויות של השמש וחזרתו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל גדי עלולים לגרום לאכזבות.

זמן להגדיר מטרות - אולם לפעול רק החל מהשבוע הבא.

דגים

הצד החברתי פעיל במיוחד השבוע, ואיתו גם המעגלים החברתיים שלכם וגם הקשרים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם.

זהו זמן להתפייס עם מי שאיתו רבתם לאחרונה, לסגור קצוות שהפריעו לכם, ולאזן את התקשורת שלכם עם העולם לפני שאתם חוזרים למסע אמביציוזי נוסף מול העולם.

הגיע הזמן להתמקד במה שחשוב לכם באמת - ולא למסמס את המטרות החשובות שלכם בהסחות דעת למיניהן.

התחזית השבועית בהרחבה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully