וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד טוב בגוף של ילד רע? ניתוח נומרולוגי של עומר אדם בעקבות סערת הקאקדילה

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 16:12

השיר החדש של עומר אדם, "קאקדילה", סקרן אותנו לבדוק מה עומד מאחורי ההחלטה לשחרר שיר כה מעורר מחלוקת: האם זה נעשה בתמימות או שמא מדובר בהחלטה מחושבת היטב? האם עומר אדם, כמו בשיר אחר שלו, הוא "ילד טוב בגוף של ילד רע"? לנומרולוגית יפעת אורלב יש תשובות

עומר אדם נמצא כרגע בלב הסערה הציבורית עם השיר "קאקדילה", לאחר שעלו טענות ששירו פוגעני וגזעני כלפי נשים שנולדו וגדלו ברוסיה. בעוד חלק מאנשי התרבות היו בעדו, רובם - כמו השרה מירב מיכאלי, יוליה פוטקין ואחרים - הביעו את מורת רוחם הגדולה בתקשורת. אז מי אתה עומר אדם? האם פעלת בתמימות או שמא במודע?

עומר אדם נולד ב-22.10.1993. על פי הניתוח הנומרולוגי שערכתי, עומר נולד ביום ה-22 ויושב על קלף הצדק בעץ החיים הקבלי, בין ספירת הנצח וספירת התפארת.

מספר השם שלו: 1 - מראה על עצמאות, כושר ניהול, לוגיות וכוח.

מספר הגורל שלו: 9 - מראה על איש חברה, נהנתן, וורבלי ותקשורתי.

יום לידה בצמצום למספר חד ספרתי: 4 - ראיה טובה לפרטים הקטנים, חיבור למשפחה.

עומר אדם נחשב לאדם חזק, חכם, תקשורתי, עקשן וממוקד מטרה. תמים הוא לא. נהפוך הוא: בעץ החיים הקבלי הוא יושב על נתיב שנוגע בספירת הנצח (7) שמדבר על מזל וברכה, יכולות ניהול גבוהות לצד יכולות ווקליות וכישרון ענק, אבל מצד שני יש - ועוד יהיו סביבו - המון סערות וחוסר פירגון, לפעמים באשמתו ולפעמים לא.

לעומר יש נתיב אנרגטי שמושך קנאה (הצלבה עם קלף השוטה) ומציג אותו באור אחר ממה שהוא באמת. אותו נתיב מדבר על פזיזות יתר, שובבות ואהבת החיים, כמו שאומר עבור המשפט "תמות נפשי עם פלשתים". גם המשפט "לחיות כאן ועכשיו" תפור על פי מידותיו: הוא נהנתן, כיפי ואיש חברה למופת, היודע לפנק ברוחב לב את מקורביו.

על אף כל זאת, אני חושבת שהגיע הזמן להשקיע רגשית והתנהלותית לזמן הארוך. בגלל שעומר אדם יושב על נתיב של קלף הצדק, תמיד ישפטו אותו לחיוב או לשלילה. לעיתים יחווה אכזבות ובגידות מאנשים שהוא סמך עליהם - וזה חלק מהקארמה שלו והתיקון שהוא יחווה במהלך חייו. אישית, ממליצה לו לבטוח רק במשפחתו הקרובה ולשים לצידו רק חברי אמת בודדים שיהיו לצידו ברגעים שיזדקק להם.

כשאני מנתחת את תאריך הלידה שלו, אני יודעת שלא הייתה לו כוונה לפגוע באף אחד. הרבה פעמים יעשה מעשים מ"חוסר תשומת לב" ולא במטרה לפגוע. עומר אדם אוהב נשים, מכבד נשים ולעולם לא יפגע בהן במזיד. אצלו אישה היא מודל לחיקוי והערצה. הוא נמשך לנשים יפות, נבונות וחזקות.

עוד בוואלה!

עומר אדם חושב שאם מישהי רוסיה ושותה, היא ודאי "נותנת". אלוהים, כמה זה מסוכן

לכתבה המלאה

עומר אדם - קאקדילה

ומה יהיה איתו השנה?

השנה עומר נכנס לעיתוי נומרולוגי שאומר לו: עומר די! הגיע הזמן להתבגר ולהיות מתון יותר, לחשוב על הקן המשפחתי העתידי, על אישה שתהיה לצידו, לצד החיים הטובים שהפכו להיות חלק מאישיותו. עומר הוא אישיות חברתית ותקשורתית במהות שלה והעיתוי הנומרולוגי קורא לו לפתוח דף חדש עם "חישוב מסלול מחדש" מבוית יותר (שנה אישית 1). אישה נכונה שעשויה להגיע בשלוש השנים הבאות תעשה לו רק טוב. האבהות תבגר אותו ותמתן אותו. הכישרון ישאר ובגדול, והשירים שלו יקבלו עם הזמן גוון אחר.

עומר נחשב למאוד אינטואטיבי ורוחני. הוא תמיד בהודיה על מי שהוא הפך להיות ובוטח בבורא עולם. גם בקבלת החלטות וגם בהתמודדות עם סערות. הוא יודע שדברים קורים בסופו של דבר לטובתו העליונה. הקלילות הבלתי נסבלת לכאורה שהוא מראה כלפי חוץ היא לא מי שהוא באמת. הוא מראה קלילות אבל מתייחס בכובד ראש לכל מה שנכתב או נאמר כלפיו, אבל יש לומר שיש לו יכולת מדהימה לשמור על פאסון ולהישאר בשליטה.

עומר מספיק נבון כדי ללמוד מהטעויות שלו. ברגע שהוא מבין שטעה, הוא פועל בשכל, כך שאני מאמינה שסערה בסגנון הזה לא תחזור יותר - אבל כמו שאמרתי יהיו עוד סערות וסופות בחייו.

היכולת להתמודד ברגעי משבר

מה בעצם קורה עם עומר אדם כשהוא נמצא בלב הסערה? דבר ראשון הוא אומר את שעל ליבו (מספר גורל 9 תקשורתי, וורבלי וחזק). עומר יודע לענות כשצריך וכמו שצריך (מספר שם 1). קצת קשה לו יותר להתנצל קבל עם ועדה בסגנון של: "ממש מצטער אם פגעתי" בשידור פריים טיים ולעיני כל המדינה (נתיב הצדק של עץ החיים הקבלי). הוא לא מחפש אמפתיה. הוא יודע שהוא הרוויח את זה בגדול ושיש מלא שישמרו לו אמונים ועוד יסלחו לו כמו שסולחים לילד קטן שעושה דברים לא במתכוון, אבל עדיין צריך לקבל על זה עונש.

עומר הוא גבר אלפא. נקודה. ברגע שהוא מאמין באמת שלו ויודע שהוא לא עשה משהו במזיד, הוא יפעל על פי הפרוטוקול שלו, יטפל נקודתית בבעיה וימשיך בחייו עד יעבור זעם. במפה העתידית שלו, רואים את עומר יותר בעסקים בחו"ל גם בתחומי הנדל"ן והתקשורת. עומר נכנס לעיתוי שהיקום נותן לו - 9 שנים עם התמקדות בהקמת משפחה, בעסקים לצד השירה ובהתמתנות. מי עם לא הקורונה, על כל הוריאטים שלה, תסייע לו בכך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully