וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 26 בדצמבר 2021 עד ה-1 בינואר 2022

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 10:58

שבוע של צמיחה והרחבת אופקים, אך גם דורשני ומכביד. זמן לנקות משקעים רגשיים ולשדרג את התקשורת הזוגית שלנו. התחזית המלאה לשבוע זה

יש מהלך כוכבי שהוא משמעותי במיוחד השבוע: זהו מעברו של יופיטר, כוכב השפע, למזל דגים הרגשני. יופיטר שהה כמעט שנה במזל דלי והשפיע עמוקות על המזלות הקבועים - דלי, שור, אריה ועקרב. כעת הוא עובר למזל דגים, ישפיע על המזלות המשתנים, ואל מזל דלי יחזור רק עוד 12 שנים: כעת הזדמנויות הצמיחה והרחבת האופקים שהוא מביא איתו יגיעו למזלות המשתנים, דגים, קשת, תאומים ובתולה: כעת הגיע הזמן להתכונן, להפשיל שרוולים ולהיפתח להזדמנויות חדשות.

מעבר למעברו של יופיטר מחכה לנו שבוע טעון ולא קל, דורשני ומכביד - ואיתו גם הזדמנויות מסוג אחר.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי, כוכב התקשורת, נצמד לונוס הרגשית שנמצאת בהילוך אחורי.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, נצמד לפלוטו היצרי והכוחני.
3. זוית מתח של 150 מעלות בין מרס, כוכב העשייה והיוזמה, לבין אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים.
4. יופיטר, כוכב השפע והמרחבים, עובר למזל דגים.

הצמידות בין ונוס בהילוך אחורי לפלוטו פותחת את השבוע. רבות כתבתי ודיברתי על הצמידות המעניינת והטעונה הזו, אבל הבוטום ליין שלה הוא אותו אחד: זהירות מקסימלית ממצבים אלימים, מילולית ופיזית, פתיל קצר ומאבקי כוח ואגו למיניהם. מצד שני, זו עדיין הזדמנות מצויינת לנקות משקעים רגשיים מהעבר או אפילו מההווה ולפעול באופן חכם כדי לשדרג את התקשורת הזוגית במערכות היחסים שלנו לקראת פתיחת דף חדש בפברואר.

התקשורת השבוע - מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, פוסע במזל גדי המכביד ומביא איתו תקשורת שיפוטית ומעשית, כזו שיכולה לעזור לנו לפעול באופן מעשי בחיינו כעת, אך גם תקשורת מכבידה, יותר רשמית מאשר זורמת, יותר ביקורתית מאשר חמה ותומכת. אולם, זה מה יש - ואת זה נצטרך לנצל באופן מעשי כדי לקדם את התכניות שלנו.

תוך כדי התקדמות, נצמד מרקורי גם לונוס הרגשית וגם לפלוטו היצרי, וכדאי שנבין את התהליך. צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לונוס הרגשית שבהילוך אחורי היא בהחלט צמידות מעניינת. בדרך כלל כשמרקורי צמוד לונוס, התקשורת שלנו הופכת חמה ואוהבת יותר, והמעורבות הרגשית הזו עשויה להביא איתה הרבה כריזמה וקסם אישי מצד אחד, אך מצד שני מעורבות רגשית שעלולה ליצור נזק לצד המעשי והחומרי בחיינו כעת.

כשונוס נמצאת בהילוך אחורי, יש מצב שגם בעקיפין מרקורי יצטרף לתהליך ואז הצמידות הזו לא רק תביא איתו נוסטלגיה וזכרונות רגשיים מהעבר, אלא גם יכולת - או צורך - לתקשר עם אנשים מהעבר שלנו שאיתם היה לנו קשר רגשי או עסקי - וזה אומר להרים טלפון או שנים, לשתף בתחושות, ואולי גם לסגור מעגלים רגשיים שנשארו פתוחים כדי שבעתיד אפשר יהיה להפתח גם ליחסים חדשים מבלי שהלב יכאב.

מי בעיקר יוכלו לנצל את המומנטום הזה ולעשות זאת? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים, שור, גדי וסרטן.

הורוסקופ. ShutterStock
כעת הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהיפתח להזדמנויות חדשות/ShutterStock

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היצרי - זו צמידות מעניינת שמאפשר לנו לתרגם רגשות עמוקים מכל הסוגים - גם שליליים, כמו כעס תסכול, קנאה וכו' - למילים, ולשתף ברגשות כדי שאפשר יהיה לנקות משקעים שמכבידים עלינו זמן רב או מציפים אותנו במצבים מסויימים ומונעים מאתנו לשדרג מערכות יחסים קיימות או לפתוח במערכות יחסים חדשות. צמידות שכזו יכולה גם להעלות סודות שהתקשינו לשתף עד כה ושמנעו מאיתנו תקשורת ישירה וכנה - או לשתף ברגשות עמוקים שפחדנו לשתף בהם אנשים קרובים ורחוקים. זה בדיוק הזמן לעשות זאת: להפוך את המקומות הרגשיים העמוקים האלה לחלק חי ונושם בחיינו.

מי בעיקר יוכל לבצע את התהליך הזה בהצלחה? מזלות בתולה, תאומים, עקרב, שור, אריה, דלי ובאופן כזה או אחר כולנו.

הזווית המסוכנת של השבוע - זו זווית של 150 מעלות בין כוכב מרס האגרסיבי לבין כוכב אורנוס התזזיתי. שני החבר'ה האלה לא קלים, גם כל אחד בפני עצמו, אבל זווית של מתח - זה בדיוק מה שהיה חסר כדי שהם גם יתדלקו האחד את השני באוסף של פעילות אגרסיבית, אימפולסיבית בלתי צפויה, החלטות פזיזות ושליפות מהמותן בלי לחשוב. התוצאה של כל זה - גישה עצבנית וחסרת סבלנות לכל נושא ופתיל קצרצר שנדלק ברגע שיש אפילו חשש לאיזה מילה שלא במקום או פגיעה מעורפלת באגו: במצב שכזה הפעולה מתרחשת כמעט באופן אוטומטי בלי לעבור בכלל סינון שכלתני כלשהו.

הזווית הזו מקצרת את משך הפעולה בין הזמן שבו אנחנו מרגישים את הגירוי לבין הזמן שבו אנחנו מגיבים, עניין של שניות לפעמים - והתוצאה עלולה להיות לא קלה, בעיקר כשמעורבים בכך אנשים שרגילים לא לעצור את עצמם במצבים כאלה ושהפתיל שלהם קצר ממילא. לכן, חשוב השבוע הזה, בנוסף לזהירות הרבה שאנו נזקקים לה בגלל הצמידות בין ונוס לפלוטו, לחשוב פעמיים לפני שאנחנו פועלים או מופעלים על ידי האגו ובלוטת האדרנלין - ולעצור בזמן, אם אפשר. השבוע זה לא היה קל, לא בדיאלוג שבין אדם לחברו, לא במערכות היחסים הקרובות ולא בנהיגה בכבישים - אבל זה אפשרי.

מי עלול להיות בעיקר חשוף לזוית הזו ולמה שהיא עלולה לעשות לנו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, דלי, אריה, עקרב ושור.

גבר כועס. ShutterStock
גישה עצבנית וחסרת סבלנות לכל נושא/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של יופיטר, כוכב השפע והמרחבים, ממזל דלי המוחצן והחברתי למזל דגים המופנם והרגשי. זו לא הפעם הראשונה השנה שיופיטר ביקר במזל דגים: הוא עשה זאת למספר חודשים באמצע השנה, וכעת הוא יעבור למזל דגים עד חודש מאי 2022 ואז - יעבור למזל טלה.

מה השפעתו של יופיטר? יופיטר נקרא גם המיטיב הגדול. הוא משנה אווירה ומביא איתו גישה אופטימית ומרחיבה אופקים. בניגוד למה שרבים חושבים, יופיטר עצמו לא מביא איתו שפע, אלא יוצר הזדמנויות לשפע, להרחבת אופקים ולשינוי גישה. אני קורא ליופיטר "יוצר הדלתות הגדול". יופיטר, כמו דני עם עפרון הקסם, יוצר עבורנו דלת שבה נוכל להיכנס וליצור לעצמנו מציאות חדשה, אולם הדלת של יופיטר אינה נפתחת באופן אוטומטי - אנחנו הם אלה שצריכים ללחוץ על הידית כדי שהיא תפתח.

אלה שמחכים שיופיטר יביא אליהם את השפע המובטח בכל מדור אסטרולוגי, עלולים להתאכזב כשהם מגלים שעבר ושום דבר לא השתנה בחייהם. אולם אלה מאיתנו שכבר מתחילים לפעול לפני שהוא בא ומרגע שהוא מגיע מעבירים הילוך ומחפשים ללחוץ על כל ידית אפשרית - הם אלה שיזכו בסופו של דבר ליהנות ממנו ומהשפע שיש באמתחתו.

לכן, זה בדיוק הזמן לקבוצת המזלות המשתנים - מזל דגים, מזל קשת, מזל בתולה ומזל תאומים - להיכנס לכוננות, לערוך רשימת מלאי, להגדיר מטרות באופן מדויק ומרגע שהוא נכנס - שלאק! אתם כבר בעשייה! ובלי תירוצים, בבקשה. כי אם תרימו את הכפפה הזו, הכפפה הקסומה של יופיטר, הולכת להיות לכם חצי שנה מלאה אקשן.

מחודש מאי והלאה - הכדור עובר למזלות הקרדינליים: טלה, סרטן, גדי ומאזניים. כן, הכוכבים גם חושבים עליכם ויופיטר החמוד יגיע גם אליכם, מה שאומר שעד אמצע מאי יש לכם זמן להתכונן, להגדיר מטרות ולהכין את קרקע. בקיצור, שנה מרתקת ופוריה לפנינו והפעם השנה הזו תהיה מזוית ייחודית מאוד כי... טוב, אי אפשר לגלות את כל הסודות עכשיו. נשאיר משהו לתחזית השנתית. אל תפספסו גם את ההורוסקופ היומי שלנו.

התחזית השבועית:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, די מבסוט שם במזל קשת ומביא איתו אקשן שמח והרפקתני, אולם זווית מסוכנת שהוא יוצר עם אורנוס עלולה לגרום לכם לאבד שליטה ולעשות שטויות.

שמרו על עצמכם, טלאים!

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, פותחת את השבוע כשהיא בהילוך אחורי וצמודה עדיין לכוכב פלוטו היצרי, מה שאומר שעד יום שלישי כדאי לפעול בזהירות מקסימלית ולשמור על עצמכם.

שבוע מצויין לשיחות נפש מכל הסוגים.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד גם לפלוטו היצרי וגם לונוס בהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו ים של שיחות מרתקות הקשורות לעתיד ולעבר.

עם זאת, כדאי להימנע מנושאים בעייתיים שעלולים לגרום למתחים מיותרים.

סרטן

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית הזוגיות והיחסים שלכם מראה על אפשרויות מעניינות להעמיק מערכת יחסים קיימת.

עם שהותה של ונוס בהילוך אחורי בגדי - זה גם זמן לנקות משקעים ולשדרג קשרים קרובים.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, מתקדמת במזל גדי ודורשת מכם כעת לא רק לשאוג - אלא גם להביא קבלות בתחום המקצועי.

זמן פרקטי במיוחד שבו כדאי להתמקד בעובדות: הדרמות יחכו...

בתולה

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל גדי מביא איתו רצון להתפתח לאזורי פעולה חדשים.

מעברו של יופיטר למזל דגים פותח תקופה אמביציוזית במיוחד: זמן להגדיר מטרות וללכת אחריהן.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, מביאה איתה עדיין כמה ימים מתוחים בצמידות עם פלוטו, כשהילוכה האחורי בגדי מזמין שדרוג היחסים עם בני הבית ושדרוג התקשורת המשפחתית בכלל.

זהו זמן מצוין לדבר - ועל הכל.

עקרב

צמידות בין ונוס לפלוטו, שליט המזל שלכם, עד אמצע השבוע עלולה לגרום לויכוחים, דרמות ועימותים בנושאי יחסים או כספים.

נסו לוותר, להתפשר ולהבין שהצדק לא תמיד אתכם עקרבים. תנו מקום גם לצד השני.

קשת

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו יום של מרץ ואנרגיה.

יופיטר, שליט המזל שלכם, עובר לבית המשפחה ומחצית השנה הקרובה תוקדש לעולמכם המשפחתי ואולי אפילו להרחבת המשפחה או הבית.

גדי

השמש ששוהה במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם יומולדת ומקבץ הכוכבים הגדול במיוחד ששוהה במזל שלכם מאפשר הרבה יוזמות ואירועים.

זמן טוב לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להכנס פנימה.

דלי

אתם פוגשים השבוע זווית של מתח בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין כוכב מרס - וחייבים להראות בגרות ולגלות איפוק.

הדחף לשינוי, לספייס או לניתוקים כאלה ואחרים עלול להיות חזק במיוחד השבוע. דחו החלטות לשבוע הבא.

דגים

מזל טוב, דגיגים! כוכב יופיטר עובר למזל שלכם וישהה שם עד חודש מאי.

זה לא הרבה יחסית והוא גם יעבור מהר במזל שלכם, אבל זה בדיוק הזמן לא לחכות: הגדירו כבר עכשיו את המטרות שלכם! אל תדחו דברים, דגים יקרים.

צפו בתחזית השבועית בהרחבה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully