וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכיני בובת וודו של האקס שלך

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:02

סרטוני יוטיוב מציעים לרווקים טריים שיטות להכנת בובות וודו הנועדות לנקמה. עם זאת, כיום השתנתה מהותה של הבובה, כשרבים משתמשים בה כפריט אספנים ולא במטרה לפגוע. כך תכינו לעצמכם בובת וודו - לכל מטרה שתהיה

בכישוף הוודו הנודע משתמשים בבובת וודו, לפעמים גם בציור או תמונה, המייצגת את האדם עליו רוצים להשפיע בדרך מאגית. עבור הכישוף מוסיפים לבובה פריט לבוש כלשהו השייך לאדם, ולעיתים גם קווצת שער או טיפות רוק. הרעיון בכישוף הוודו הוא לגרום לבובה להידמות לאדם, כשלפי עקרון ה"מאיה הדסימפטטית", הדומה מושך את הדומה לו ומשפיע עליו - כך שהפעולות הנעשות בבובה אמורות להשפיע על האדם. לרוב משתמשים במאגיה הזאת כשרוצים לפגוע פיזית באדם - וזאת בעזרת שימוש בסיכות, באמצעותן דוקרים את הבובה במקומות בהן רוצים לפגוע באדם אותו היא מייצגת.

הקשר בין בובות וודו לכישוף התבסס במאה ה-20, כשבאחד מן הספרים באותה תקופה מסופר על אסיר מרפובליקת האיטי שהשתמש בבובות וודו כדי לפגוע בבני אדם ולגרום למחלות. במאה ה-21 בובות הוודו הפכו לפריט אספנים, כשפחות אנשים משתמשים בהן למטרות פגיעה באחרים. הבובות המודרניות משמשות כסמלים וקמעות לבריאות, אהבה ועושר.

ברשת תמצאו מספר לא קטן של סרטונים ליצירת בובות וודו - למטרה טובה, או פחות. הנה כמה מהם:

כך תכינו בובת וודו של האקס/ית שלכם:

הגרסה המורכבת יותר:

ועוד גרסה לסבלנים בלבד:

  • עוד באותו נושא:
  • וודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully