וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית לוח המאיה: 1-13 בדצמבר 2021

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 10:28

אנו נמצאים בגל האדם שהולך את הדרך שמח על היש בחלקו. במשך 13 הימים הקרובים האדם מלמד ש'האושר הוא מהות', כפי שאמר ניטשה - הוא כל רגע בדרך עצמה ולא המטרות, הכותרות או התוצאות שאליהן רצים להגיע. התחזית המלאה

ה- 1/12: טון 1 בגל האדם

בעולם היום קיימים גירויים מרובים והתרגלנו לחפש את האושר מחוצה לנו. נדמה לנו שהוא קיים 'שם'- במטרה, בסטטוס, בכותרת ורובנו רצים בלחץ ממשימה לאחרת, עושים דברים ש'צריך' בתקווה שאם המטרות שהצבנו לעצמנו יתממשו, ייתכן שנחווה מעט אושר. במקביל אנו חווים חוסר אונים על כך שאין במציאותינו את מה שהיינו רוצים שיהיה בה. האדם מלמד לתת 'משמעות' חיובית של צמיחה לכל ההתרחשויות ומדגיש שהאושר קיים בתוכנו ותלוי אך ורק בזווית הראייה שלנו.

מנגנוני הגנה שפיתחנו כדי לחיות במציאות הקוטבית גורמים לתנועה הישרדותית של חוקי הראש שחוסמת חיבור לרצון הלב ברגע ובו החיבור הישיר ל'תורה' כולה, לידע הנשמה. האדם מאפשר להבין שהכל מתרחש בינינו לבין עצמנו ושאין מה לקחת אישית שום דבר ואף אחד. כל אחד וה'תוכנה' שממנה הוא פועל והאדם מאפשר להשליך את השיפוטים והציפיות כי קיימות אינספור דרכים כמספר האינדיבידואלים. בגל הסערה ריפאנו חוסר איזון ועכשיו אנו מוכנים למגנט אפשרויות חדשות לדרכינו. לא נתפס בעינינו שכל מה שאנו מבקשים אכן יכול להגיע אלינו. לאורך הגל ננשום אדם ונברר מה גורם לנו לאושר ומאזן אותנו. נאפשר לאדם להוביל לפתרון מכשולים ולמימוש רצונות. ננשום ונצעד בדרך הלב כשאנחנו פתוחים ונרגשים לאפשרויות מתחדשות בחיינו. אמן.

ה-2/12: יום שער: טון 2 באנרגיה של הלך שמים

הלך שמים היום מסמל את אנרגיית הנביא ולאורך הגל מגביר את המודעות לנוכחות החיה של נשמתנו העצומה בתוך הגוף הפיזי. הגל מלמד שאמנם אנחנו חיים על קרקע ממשית אך לכולנו קיימת אפשרות לצמוח לאינסוף שבשמיים. הלך שמים מאתגר להתחבר לעוצמות שבנו ולהתמלא בחמלה לעצמנו ולאחינו בני האדם. הצמיחה עם אתגר השער שלו יכולה להוביל לקפיצת מדרגה רוחנית. הוא מבקש שנתחבר לנחישות פנימית ונלמד להציב גבול ברור לכל מי ומה שמפריעים לנו בדרכנו וגוזלים מאתנו אנרגיית חיים. הלך שמים מדגיש שעשייה של דבר בניגוד לרצוננו יוצרת מאבק פנימי מתיש וניתן לשחרר את ה'הלא נעים' או תנודת אגו אחרת שהיא ביחס לאחר ולעולם. אנו לומדים לשים את הפוקוס על צרכינו ומבינים שמותר לנו לעשות את מה שאנחנו רוצים. זה לא שהאחר פחות חשוב, אלא שפשוט גם אנחנו מאד חשובים. אנו יכולים ואף מחויבים לשים לב אלינו ולומדים להגביל את מה שלא מאפשר זאת.

בסוכות נלמד להגדיר בבירור את גבולות הרצון והנוחות שלנו ולהגיד 'לא' החלטי למה שלא מדויק יותר עבורנו. כדאי לעשות רשימה של מה שחשוב לנו עכשיו ולהתנהל בהתאם. הימים בגל האדם מצויים בסמוך למרכז הלוח ומלמדים לכבד את מרחבינו האישי, לקחת את הזמן לבד עם עצמנו, לחדד את ערנותנו לקול הפנימי ולחבר בין שמים לאדמה. היום ננשום הלך שמים לתאי הגוף ונדמיין היכל שמקיף אותנו. בתוך היכל הלך שמים המקודש ניתן לראות אילו דברים אנחנו רוצים למשוך עכשיו אל תוך חיינו ולאילו דברים אנו רוצים להציב גבול ברור. נשהה בהיכל הפנימי ונחווה את נשמתנו העצומה.

ה-3/12: טון 3 באנרגיה של קוסם

הפוקוס לפתרון אתגר הלך שמים מתחיל עם קוסם שמלמד שאנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו והגיע הזמן לסמוך על תחושות הבטן שלנו. הקוסם מלמד לזהות מתי אנו באגו ולשחרר את הצורך לקבל את אישורי החברה, הנורמה והאנשים המקיפים. אנו לומדים לסמוך על עצמנו שלא משנה במה נתקל בחיים, אנחנו יכולים להכיל אותו, יותר טוב או פחות, אבל יכולים. גל האדם ממגנט סיטואציות בהתאם לרצונות שהגדרנו והזדמנויות חדשות מופיעות עכשיו. הקוסם מגדיל את האמון בעצמנו ובאינטואיציות שלנו וכך מאפשר לשחרר, להכיל ולזרום עם המצבים החדשים. הוא גם מלמד לשחרר את הצורך לשלוט מהראש באירועים. תחושת השליטה המדומה מגבילה אפשרויות שקיימות עבורנו כאן מתחת לאף ומקפיאה מצבים.

הניסיון לשלוט הוא מנגנון של ראש חזק ש'מגן' עלינו מעתיד 'מסוכן' ומאסונות שעלולים להגיע. אך החיים מהראש מצמצמים ומקבעים אותנו לאותם הרגלים, תבניות וחוקים ולא מאפשרים לחיות את מה שניתן ברגע. אנחנו בכל מקרה לא שולטים בשום דבר ובאף אחד והקוסם מלמד להפסיק לתכנן, לארגן ולחשב, לשחרר מחשבות בלתי פוסקות של "מה יהיה", להתמקד ברגע ולהאמין. האינטואיציה היא זו שמאפשרת להגיע לאדם השמח בחלקו. היום ננשום קוסם ונתחבר לפשטות, לבביות וכנות עם עצמנו ועם הסביבה. ננשום, ניתן הוראה למח להתמקד בכאן ועכשיו, נתחבר לחכמת הלב ונפנים שפלא הרגע הוא בכל רגע.

ה-4/12: טון 4 באנרגיית הנשר

ביום הזריעה המנטלית הנשר מלמד שהשפע שאנו מבקשים ויכולים למגנט קשור בראייה כוללת של התהליכים האנושיים ובתפקיד הייחודי שיש לנו ביצירת מציאותינו. כדי להגיע למצב שאנו שמחים בחלקנו, הנשר מלמד לקחת כמה וכמה צעדים לאחור ולהתבונן באופן נטול שיפוט על העובדות של תמונת חיינו הרחבה. כשאנו מרחיבים פרספקטיבה, ניתן להתייחס באובייקטיביות לאנשים ולסיטואציות ולהפסיק דינמיקות ממוחזרות של קורבן ואשם. הנשר עוזר להבין שרב בני האדם עסוקים ב'סרטים' הישרדותיים בהתאם לדפוסים המוטבעים בהם. אין טעם לכעוס, להאשים, לבקר או להתאכזב אלא להתבונן מזווית הנשמה על השיעור הטמון בכל סיטואציה.

החזון והתקווה שבאנרגיית הנשר מאפשרים לזהות את הבחירה שלנו באפיזודות השונות, גם אם היא לא מודעת, לקבל את היש ומהיש לייצר עוד יש ממשי. הנשר רואה את הפרטים כולם ומאפשר לגיבוש תוכנית פעולה מאורגנת שמאזנת בין עשייה אינטנסיבית למנוחה. כדי שנוכל לרקוד בשמחה את חלומותינו מרחיקי הלכת, זמן הפנאי והמנוחה חשוב ומטעין באנרגיה מתחדשת שמובילה להשראה ולכוחות לעשייה. אנו מגלים כיצד בסופו ואף בתחילתו של דבר, הכל תמיד קורה בקצב הנכון ושאף שייתכן כי דרך הלב הזורמת על מי מנוחות אכן קיימת. היום ננשום נשר ובהדרגה נתרומם לזווית ראייה אובייקטיבית. אז נתבונן בפרטים של מציאותינו, נתמקד ברצונות שלנו ונקבל הדרכה בנוגע לדרך הקלה והמהנה ביותר לממשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ה-5/12: יום שער: טון 5 באנרגיית הלוחם

כח הרצון למגנוט השפע עם האדם נשען על התבונה והתעוזה של לוחם האור שבנו. הלוחם מסכים לצאת אל מעבר לגבולות הנוחות שלו ולהתנסות בדברים חדשים. יש בו אומץ להכיל את כל מה שנדרש כדי לקפוץ באותנטיות להרפתקאות החיים. הוא מסמל חיבור לעוצמה, לנחישות ולהחלטיות שמאפשרים ללכת עם האמת שלנו עד הסוף, ללא פשרות וללא הצורך באישורי החוץ. כדי לחזק את העצמאות והחוזק הפנימיים הלוחם מלמד לשחרר תלות באנשים, מצבים, חומר, תוצאות, כותרות, במיתוסים, נורמות ובכלל בכל מה שאנו נאחזים בו.

שחרור התלות בחוץ מאפשר לחיבור לפנים ולכוחות לבטא את האמת הייחודית לנו. כדי להלך בין שמים לאדמה מתוך ידע הנשמה, עלינו להתחבר לקול שלנו שאינו תלוי בשום דבר ובאף אחד. בגיבוש המוטיבציה לפתרון האתגר, אנו שוב מוזמנים לשאול מהם חלומותינו האמיתיים ומה אנחנו מבקשים למגנט עכשיו לחיינו. הלוחם האינטליגנט עוזר להגדיר רצונות במדויק ובבירור ואז לבטאם בחכמה ביומיום. היום ננשום לוחם, נרגיש סליל שיוצא מהעין השלישית למרכז האדמה ומחבר אותנו לקולנו. נראה את הרבגוניות הצבעונית שקיימת בחיינו, את הידע הרב ומעורר ההשראה שלמדנו ואת רגישות התבונה שפיתחנו לאורך הדרך שעשינו עד הלום.

ה-6/12: טון 6 באנרגיה של אדמה

האדמה מסמלת קרקוע ועוגן מושרש היטב ומחברת בדרך פרקטית לגוף הפיזי ולמציאות. היא מלמדת שאין טעם לבזבז אנרגיה על מחשבות עתידיות או על שכנוע הסובבים בנכונות דרכנו, אלא פשוט לעשות את שלנו באופן מעשי, כמיטב יכולתנו, ברגע. ביום הארגון לקראת שיא התהליך, אנחנו מבינים דבר פשוט וחשוב לגבי התנועה בחיים: שגם אם אנחנו רק בכיוון, מה שחשוב הוא שנצעד בכיוון הזה ולו רק צעד אחד קטן. ביום האיזון האדמה מחברת אותנו לקצב הזרימה הטבעי שלנו ומאפשרת לנוע בסינכרוניזציה הרמונית מסיטואציה אחת לאחרת.

כדאי לשים לב ל'צירופי המקרים' המתרחשים לאורך הגל ולהבחין בעובדה שהכל קורה בדיוק בזמן הנכון עבורנו. כיצד מפגש אחד מוביל לאחר, אדם מסוים מכוון לאדם הספציפי שביקשנו לפגוש, עשייה מתפתחת לכיוונים חדשים ובסיכומו של דבר הכל בסדר. בגל שמלמד לנוע מתוך רצון הלב, האדמה מעירה מתרדמת ארוכת שנים ומחברת לצליל ולעשייה שמתאימים לנו עכשיו. היא ממלאה את מוחנו ברעיונות שתומכים בתהליך צמיחתנו האישי ושגם עוזרים לתהליך השינוי הקולקטיבי המתרחש בכדור הארץ. היום ננשום אדמה ונחווה תחושת עוגן ויציבות מבפנים. נדמיין שורשים מכפות רגלינו למרכז האדמה, נתקרקע ונחבר בנחת את רעיונותינו המופלאים למציאות היומיומית.

ה-7/12: טון 7 באנרגיית המראה

כדי להיות ראויים לתואר 'אדם', אנו מתבקשים להתבונן באופן שווה על בני האדם כולם, ללא מסכות האישיות הסובייקטיביות המעוותות של הטוב והרע, העליון והנחות, השווה והלא שווה. כל אחד ודרכו הייחודית והמראה מכבדת את אינסוף הדרכים של הבריאה. קיימים סוגים שונים של אנשים בעולם, כשלכל אחד מהם דרך משלו. אינסוף ההשתקפויות מלמדות אותנו על עצמנו ובשיא התהליך המראה מאפשרת להבנה שבכל מקרה אנחנו יכולים לראות אך ורק אותנו. האנשים המקיפים משקפים לנו את המחשבות והרגשות הפרטיים שלנו ואת הנושאים בהם נדרשת מאתנו עוד עבודה על עצמנו. המראה מאפשרת להתרומם לזווית ראייה אובייקטיבית ולראות מבעד להשלכות ולתרגומים הרגשיים המעוורים את עינינו.

כדי להתבונן בגובה הלב, אנו לומדים עם המראה לשחרר דינמיקות מתישות, כוונות שליליות, לנטרל שיפוטים אוטומטים ולקבל את ה'אדם באשר הוא אדם'. היא גם מאפשרת להפסיק לבזבז אנרגיה על העתיד הווירטואלי עם התנודות האשלייתיות ולראות שכבר עכשיו אנחנו במסלול של העצמה והתפתחות. בעיצומו של תהליך החיבור לרצון לב האדם, אנחנו מתחילים לראות מבעד לאשליות שאנו מספרים לעצמנו והראייה מאפשרת לשפע להתמגנט. בשיא הגל ננשום מראה, נדמיין פירמידת זהב שמקיפה אותנו ונראה מבעד למראות המציאות.

ה-8/12: טון 8 באנרגיה של סערה

הסערה היום מעירה אותנו לשים לב היכן אנחנו עדיין לא סומכים על עצמנו ועל נשמתנו. ביום של הכנות ובדק הבית הפנימי, היא מזמינה אותנו לשאול: "איזה אזורים בגופי מבקשים את תשומת ליבי?", "אילו חלקים בחיי אינם מאוזנים?", "אילו מחשבות שליליות עולות בי ללא שליטה?", "באיזה תחומים עדיין קיים בי חוסר ביטחון?", "באילו היבטים אני זקוק/ה לעזרה חיצונית?" הסערה מסמלת ריפוי ומאפשרת לרפא חסימות פיזיות, רגשיות ומחשבתיות שמעכבות אותנו מלחוות אושר רב כאן ועכשיו. כדי להתחבר לעוצמה ולנחישות הפנימיים של הלך שמים, אנו עוברים תהליך עומק בו הסערה מגדילה את הביטחון בנו ואת האמון בכך שניתן לקפוץ עם רצונותינו הלבביים לים החיים המרתקים. היום ננשום אור סגול מרפא של סערה, נרגיש כיצד הוא חודר לכל תא בגופנו, מרפא שליליות וספקות וממלא בחום. נחווה את איכות תדר דרך הלב, נטען באנרגיית הסערה וניצור תבניות מחשבתיות של יש ועמן נמגנט מציאות שרצויה עבורנו.

ה-9/12: טון 9 באנרגיה של שמש

כדי שנצליח ללכת את דרך האדם הלבבי, השמש מלמדת שהכל עניין של זווית ראייה וממלאה אותנו באור ובמידע חדש שמאיר חוסר דיוקים בחשיבתנו. ביום "נפילת האסימון", הבהירות השמשית מאפשרת להתבונן מקרוב באספקטים מורכבים ו"בעייתיים" במציאותינו שדורשים הגיון בריא ופתרונות פרקטיים. אנחנו לומדים לחדד ולהגדיר במדויק את רצונותינו ולהתמקד בפתרונות ולא בבעיות. ההגדרה הברורה והחיפוש אחר אפשרויות מזרזים את מימוש שפע האדם. ההתבוננות דרך ההיגיון הבריא על עובדות החיים, הופכת את המצוי לבעל משמעות חיובית ועם השמש ניתן לחוות אותו כשדה פרחים צבעוני ומושלם. ביום הפענוח, הבהירות, החום והאש שבאנרגיית השמש מאפשרים לנקודת מפנה בעלילה. היא מלמדת על השלמות הקיימת ומאפשרת נגיעה בחוויית האושר שברגע הזה ממש. לקראת השנה החדשה אנו מתמלאים בחמימות ובנדיבות שופעים ובאמונה שמה שבאמת שלנו אף אחד לא יכול לקחת מאתנו. היום ננשום את אור השמש לתאי הגוף ונתמקד ביופי הרבגוני הקיים בנו ובסביבתנו. ננשום, נבקש להתחבר לפולס יצירתי פועם ונזרום מתוך אש יוקדת, ממוקדת וממגנטת.

ה-10/12: טון 10 באנרגיית הדרקון

הדרקון היום מבקשת שננהג באימהיות, בסלחנות וברכות לעצמנו, ממש כשם שאנו מתייחסים לתינוק רך ועדין. במקום לכעוס על ה'טעויות' שאנו עושים או על מצבים שנקלענו אליהם ולחשוב מחשבות שליליות, אנו לומדים לקבל את עצמנו ללא תנאים, למרות ובגלל כל מה שיש בנו. בכולנו קיימים צדדים מופלאים ומדהימים וגם צדדים חלשים. ביום הדיוקים אנחנו לומדים לקבל אותנו בדיוק כמו שאנחנו אוהבים חבר טוב על כל צדדיו, לשחרר ספקות וקולות שליליים ולהתמלא בקולות תומכים ומפרגנים. במקום הביקורתיות שהיא מיחזור אוטומטי של מידע כואב, זה זמן להבין ש"זה מה יש" כרגע ומה שיש הוא נפלא. ביום עיצוב דקויות הגל, האנרגיה הנשית והאימהית מזמינה אותנו להיזכר בדברים הנפלאים שקיימים בנו ובחיינו ולהזין את הגוף, הרגש, המוח והרוח. היום ננשום דרקונית ונתמלא באהבה ורכות. ננשום ונגיד: "אני מקבלת/ת את עצמי, הסגנון, הקצב, ההעדפות, המראה והקול ונחווה חמימות וסיפוק.

ה-11/12: טון 11 באנרגיית רוח

הרוח מסמלת את עקרון התקשורת והופעתה ביום השחרור מלמדת שקשיי תקשורת עוצרים את הליכתנו בדרך הלב. כדי לבטא את ידע הנשמה עם הלך שמים עלינו ללמוד לבטא את עצמנו באופן פרופורציונאלי, קולח ומדויק. במקום להתווכח ולהסתבך הרוח מאפשרת לביטוי בהיר ורגוע שבו אנחנו מתקשרים ב'כל השפות'. החדות, הישירות והקצב הקיימים באנרגיית הרוח עוזרים לנו להפוך לגביע האדם הפתוח השמח בחלקו ומגבירים את זרימת השפע וההזדמנויות לאושר ולזרימה נינוחה במציאות חיינו.

ההומור שבאנרגיית הרוח מאפשר לשחרר כעסים מול חברים וקרובים ולנטרל מכשולים ממשיים מהדרך. הרוח גם מלמדת שאנחנו לא נושמים מספיק ושעלינו לנשום יותר ביומיום השוטף. הנשימה מאפשרת להרפיה פנימית ולאיזון בין נתינה לקבלה. היום ננשום את העליזות וההשראה החיובית הקיימות ברוח ונשדר יש שופע אל העולם שחוזר אלינו כמציאות. נמלא את בית החזה באוויר ובכל נשימה מתוך כוונה נשאף נשמה ונתמלא ברעיונות, בתחושת קלילות ובגישה הומוריסטית לאפיזודות החיים.

ה-12/12: טון 12 באנרגיה של לילה

הלילה היום מאפשר להרגיש בנח עם עצמנו בגוף הזה שהוא בית הנשמה ועם המצוי הקיים עכשיו בחיינו. לקראת סוף הגל ניתן לחוות תחושה חמימה של בית מפנק ורחם מערסלת. במקום הפנימי הנינוח, אנו הופכים לאדם הנבון שמשוטט עליז ושמח על דרכו בחיים. הלך שמים העיר אותנו להיות ברורים, נחושים ואסרטיביים ועם הלילה היום אנחנו יודעים מהם רצונותינו, מה אנו מוכנים להכניס לתוך חיינו ואילו דברים כדאי לשחרר. בפתרון הלילה מעיד שהצלחנו לרפא חלק מהמפלצות והשדונים שניהלו אותנו באופן אוטומטי ולא מודע. הוא מייצב אותנו, משחרר סופית ערפל דרמטי וממלא באמונה ובכוחות ליצור לעצמנו חיים מאושרים. הלילה מסמל זרימה אינטואיטיבית שמתאפשרת רק אחרי ריפוי כאב שמונע חיבור מודע לעוצמת הלך שמים שבנו. אם אנחנו לא בגוף אז אין לנשמה מקום להיות בו.

הנכונות לעבור את התהליך בגל האדם, בעיקר אם התמודדנו עם חשכה, אפשר לשינוי מהותי בזווית הראייה שלנו בנוגע לנושא נשמה עתיק, חיבר לידע הגוף ומילא את חיינו בשינויים מבורכים. הגדלנו את האנרגיה במח, פתחנו את ליבנו ויחד עם ההקשבה לקול הגוף אנו מחוברים לידע הנשמה. ביום הפתרון ננשום לילה ונרגיש בבית. נאפשר לאנרגיה חמימה להתפשט לכל תא ותא ונחווה שלווה. ננשום ונזרום עם הידיעה הפנימית שמובילה להגשמת חלומותינו ולמגנוט של שפע רב.

ה- 13/12: טון 13 באנרגיית הזרע

חכמת הגל מלמדת שכשמתמקדים פנימה בדרכנו האישית, בלי התנודות המגבילות אל העולם, המטרות והחוץ, מתחברים לחכמת הלב. בקבלה קוראים לכך צמצום האנרגיה החוצה. הזרע מעיד על כך שלאורך הגל שברנו חוקים וקיבעונות אוטומטיים ונפתחנו להזדמנויות חדשות שלא העלנו בדעתנו, אפילו לא כאופציה. לאורך הגל האדם ממלא אותנו באומץ, הגיון וערנות ומתפתח לזרע פתוח לאפשרויות מרחיקות לכת. האדם דוחף ליצור במציאות את רצונותינו והופך לזרע מלבלב שפורח ומצמיח עם עוד ועוד אפשרויות. הקודים בגל מאפשרים לשחרור מנגנון הגנה ישן שממחזר מידע סובייקטיבי ומכסה על כאב וכתוצאה מכך לשינוי מהותי פנימי ואז גם לחיצוני.

ביום השלוש עשרה הוא מאפשר להכיר בשינויים שחלו בנו ובהישגים שהשגנו יחד עם האיכויות הנפלאות הקיימות בנו. למדנו שהמיקוד ב"יש" ולא ב"אין" ובחסר מאפשר להקרין במחשבותינו שפע ליקום שממגנט עוד ועוד "יש". בסוף הגל אנו נהנים מתחושת גדילה פנימית ומכוונים בביטחון להגשמת חלומות נוספים. כל מה שאנחנו רוצים יכול לקרות וליקום יש הפתעות צבעוניות שמחכות אך ורק לנו. אנו משחררים כל תסריט בנוגע לדרך שבה הדברים עשויים להיווצר במציאות עצמה, מפסיקים לחכות לביטויים ספציפיים ובמקום לצפות, פשוט מאפשרים ליקום לזמן אלינו את הבקשות שלנו. בסוף הגל ננשום זרע ונענה בשמחה להזדמנויות המופלאות הממתינות לנו.

גל האדם מסתיים ואנחנו מתרגשים ומברכים על הגל הבא עם הנחש.
שיהיה לנו גל אדם שמח בחלקו, שבו כל מה שמבקשים יגיע אלינו בקלות.

עטיפת עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
עטיפת עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

חג של אור עם גל האדם שהולך את הדרך שמח על היש בחלקו

נרגשת לשתף שיוצאת לעולם עם אתר חדש, אלגנטי ומקצועי שמאפשר את הבסיס האיתן לגלישה דיגיטלית על גבי חכמת הגלים המרגשת ובו גם המוצר הדיגיטלי הראשון שלי המיועד לטיפול עצמי. שנים של מחקר הלוח ועבודה אישית בחדר הטיפולים הובילו אותי ליצור מוצר עם ערך נפשי שעונה על הצורך בעזרה טיפולית. הקודים האישיים שטמונים בתאריך הלידה שלנו הם שער לקפיצה במודעות וההכרה המודעת היא זו שמחוללת את הניסים והפלאות בחיינו.

המדריך הטיפולי קיים במספר רמות עומק שמאפשרות לצלול לעוד ועוד רבדים למחקר עצמי ובהם סמליי הייעוד האישיים בטקסט מיוחד שכתבתי שמלווה בהנחיות לתרגול עצמי, הגל האישי שמוביל לפריצת דרך בנושא משמעותי בחיינו ובנוסף, זכיתי בחסד פענוח נומרולוגיית הצ'ולקין ומנתחת גם את שם הלידה שמחבר לרובד פנימי אותנטי.

מוזמנים באהבה לדעת את עצמכם דרך הקודים שטמונים עבורכם במדריך האישי לריפוי על פי חכמת המאיה המופלאה ולהיכנס לאתר המתחדש שלי, לממלכת ה-Mayazone.

חג שמח!
בברכה ובאהבה,
טליה טוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully