וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הצ'אקרות הקיימות אצלנו בגוף - והדרך לאזן אותן

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 12:30

בגופנו יש שבעה מרכזים אנרגטיים העוברים החל מעצם הזנב והבטן התחתונה ועד המוח. אלו תפקידן המרכזי של הצ'אקרות בגופנו - והדרכים השונות לשחרר בהן חסמים ולאזן אותן

צ'אקרה. ShutterStock
צ'אקרה/ShutterStock

צ'אקרות הן 7 המרכזים האנרגטיים העיקריים בגוף. הן ממוקמות לאורך שדרת הגוף ופועלות בסנכרון ואיזון אנרגטי. כל צ'אקרה משתלבת אנרגטית עם הצ'אקרות האחרות וחשיבותה הרוחנית גדלה לפי מיקומה הפיזי בגוף. לכל צ'אקרה יש את הצבעים שמאפיינים אותה ואת תדרי האור התואמים לה.

עבודה רוחנית עם צ'אקרות
חסימה אנרגטית או חוסר איזון בצ'אקרות ישפיעו על תפקוד הגוף ברמה הרגשית, הרוחנית והפיזית. לכן חשוב לאבחן ולאזן פעילות אנרגטית בצ'אקרה על מנת לפתור בעיות בגוף-נפש. אבחון מצב הצ'אקרה נעשה באמצעות כלים רוחניים כגון הילינג ,תקשור וקריסטלים. יצירת איזון אנרגטי בצ'אקרה ישפיע גם על הצ'אקרות האחרות ועל ההילה.

חסימה פיזית, רגשית ו/או רוחנית מטופלת בטיפול אנרגטי משולב הילינג, דמיון מודרך, קריסטלים, שיאצו וכדומה - שיוביל לזיהוי, פתירת חסימה בצ'אקרה וטעינתה באנרגיה. איזון צ'אקרות הוא למעשה איזון אנרגטי בגוף, כשהתהליך מתרחש אנרגטית בכל צ'אקרה וצ'אקרה, במטרה לזהות צ'אקרות חסומות ולשחרר חסימה ולהביא להשלמת חוסר אנרגטי.

תהליך איזון צ'אקרות בהילינג
איזון צ'אקרות אנרגטי בהילינג מתחיל בצ'אקרת הבסיס לאורך שדרת הצ'אקרות, כולל צ'אקרת הכתר. תהליך האיזון מסודר ובודק רמה אנרגטית בכל הצ'אקרות, משלים אנרגיה חסרה בצ'אקרה, משנה את תנועת האנרגיה בצ'אקרה ומוסיף לה צבע אנרגטי. הסיבה להתחיל בצ'אקרה הנמוכה, הבסיסית, ולאזן אותה כלפי מעלה עד צ'אקרת הכתר נעוצה בקשר בין הצ'אקרות - שמשפיע על האנרגיה האישית וזו שזורמת בכל צ'אקרה ובין אחת לשנייה .תהליך האיזון מתחיל מהצ'אקרה הבסיסית ומגיע עד לצ'אקרת הכתר, ובכך מאזן כל אחת ואחת - ואת הקשר ביניהן.

מערך הצ'אקרות

צבעי הצ'אקרות. דפנה ביסמוט, מערכת וואלה!
צבעי הצ'אקרות/מערכת וואלה!, דפנה ביסמוט

תובנה ומודעות פנימית עוזרת לנו להתקדם רוחנית ולשחרר חסימות אנרגטיות שמשפיעות עלינו ביומיום. להלן פירוט 7 הצ'אקרות העיקריות בגוף:

צ'אקרה ראשונה: צ'אקרת הבסיס-אדמה (צבעה אדום)
הצ'אקרה הראשונה הממוקמת בבסיס עצם הזנב ומחוברת לכל עמוד השדרה ומשויכת לבלוטת האדרנל. לצ'אקרת הבסיס קשר אנרגטי לשחלות, לאשכים, לפי הטבעת, חלחולת ומערכת הדם. מבחינה רוחנית פסיכולוגית-הצ'אקרה אחראית על אופן התנהגות האדם במצבי לחץ, הישרדות. מדיטציה על צ'אקרת הבסיס תבסס קשר למהות שלנו ותגביר דימוי עצמי, יכולת הביטוי ותטפל בדרכי התנהגות.

צ'אקרה שנייה: צקרת המין-הבטן-מים (צבעה כתום)
ממוקמת בבטן התחתונה מעל איברי המין ומתחת לטבור ומשויכת לבלוטת הסקרום מרכז תנועת הגוף. יחד עם צ'אקרת הבסיס הצ'קרה אחראית להישרדות ומימוש הפוריות יחד עם ביטוי לנשיות והגבריות. צ'אקרת הבסיס אחראית לניקוי איברי הפליטה שתן, מין , רביה, סירקולציה. מדיטציה על צ'אקרת המין תחזק ביטוי עצמי ללא פחד ותשפר את הנתינה והיצירתיות.

צ'אקרה שלישית: צ'אקרת מקלעת השמש-אש (צבעה צהוב)
נמצאת באזור הסרעפת ומשויכת לבלוטת הלבלב. צבעה הצהוב מיצג שכלתניות, תובנה פנימית ,כנות, כוח פנימי וכן את האישיות והאגו. צ'אקרות הראשונה והשנייה דוחף את הצ'אקרה לכוח ביצוע ומשפר את היכולת לשלב בין החומר (הראשונה) התנועה(השנייה) ליכולת עשייה. מדיטציה על צ'אקרת מקלעת השמש תביא לביטוי אמת פנימית, לגיבוש דרכים לביצוע, להתקדמות בתהליכים, תחזק ביטחון עצמי ושליטה עצמית וסילוק פחדים מתוך קבלת מי שאני.

צ'אקרה רביעית: צ'אקרת הלב- אוויר (צבעה ירוק)
ממוקמת במרכז החזה ומשויכת לבלוטת התימוס שאחראית על מערכת החיסון. הצ'קרה רביעית מאוזנת מסמלת שאדם שמח בחלקו ,מאושר ומסופק דבר שמונע חולי. מדיטציה על צ'אקרת הלב תחזק את אנרגית אהבה, תמתן את רגש הנתינה, תעזור בצמיחה רוחנית.

צ'אקרה חמישית: צ'אקרת הגרון (צבעה כחול)
ממוקמת בגרון ומשויכת לבלוטת התריס. הצ'אקרה אחראית ליכולת ביטוי מול הסביבה, הגדרת עצמית, מציאת הדרך ודרכי ההתנהגות, אחראית גם על דרכי ההזנה והנשימה וקשר לאמונה. מדיטציה על צ'אקרת הגרון תחזק ביטוי מילולי ,יכולת הקשבה לעצמנו ולדרישת הסביבה, תחזק את האמונה של האדם עם המסורת.

צ'אקרה שישית: צ'אקרת העין השלישית (צבעה סגול)
ממוקמת מעל הגבות ומשויכת לבלוטת האצטרובל. הצ'אקרה אחראית על איזון בין היגיון לשכל ואמונה, הרוחניות והרגש, תקשור טלפתיה וקבלת מסרים מעולמות מקבילים. מדיטציה על צ'אקרת העין השלישית תטפל בראייה רוחנית וקבלת מסרים, תתרום להרגשה של התעלות ורוגע.

צ'אקרה שביעית: צ'אקרת הכתר (צבעה סגול/לבן)
צ'אקרת הכתר, הצ'אקרה השביעית ממוקדת באמצע הקודקוד ומשויכת לבלוטת יתרת המוח. מדיטציה על צ'אקרת הכתר מאפשרת קשר עם האני הפנימי ועם מדריכים ותתרום לחיבור ליעוד ולהארה רוחנית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צ'אקרות. ShutterStock
צ'אקרות/ShutterStock

טיפול רוחני בצ'אקרות באמצעות תקשור, הילינג, קריסטלים ודמיון מודרך

בתהליכי הריפוי ששכללתי עם השנים אני משלבת והופכת את התקשור, דמיון מודרך והילינג לכלי רוחני עוצמתי שבאמצעותו אני משקפת לתודעת המטופל את הראייה/חוויה שלי בתקשור. תחילה אני מניחה על מוקדי הצ'אקרות אבני קריסטלים שהאנרגיה שלהם משתלבת לאנרגית הילינג וביחד משפיעים על הגוף נפש רוח במצבים שונים לדוגמא שינוי במצבי רוח, סילוק אנרגיות שליליות, השפעה על מצבי חולי, העלאת תחושת הביטחון, יציבות, כוחות נפשיים ועוד. הטיפול בצ'אקרות הבא נועד להרגיע אצל המטופלת את המחשבה והנפש, לשחרר פחדים ולנקות מחשבות שליליות שמנהלות את המטופל.

בצ'אקרת הבסיס הנחתי את הטורמלין שעזר לה להתחבר לעצמה ולשלוט בפחדים. בצ'אקרת הבטן הנחתי את אובסידיאן סנופלקס שעזר להכיל את השינוי ואת האירועים שהיו ולראות את המציאות כפי שהיא. בצ'אקרת מקלעת השמש הנחתי את הרודוקורסייט שטיפל בטראומות שנוצרו בעקבות המצב הביטחוני. ב'צאקרת הלב הנחתי את הרוזקוורץ שחיבר לאהבה עצמית. בצ'אקרת הגרון הנחתי את הבלו לייס אגת שהרגיע לחץ ופחד. בצ'אקרת הכתר הנחתי את הקוורץ שניקה מחשבות שליליות.

חשוב לציין כי עבודה על צ'אקרות מתחילה במודעות עצמית ובהבנה שקושי או בעיה בגוף-נפש-רוח נוצר הרבה לפני ומוטבע בהילה ובצ'אקרות. טיפול בשחרור החסימה/חוסר האיזון משלב כלים רוחניים הוליסטיים כטיפולי מגע, שיאצו, רפלקסולוגיה, דיקור, הילינג וקריסטלים שמובילים לאיזון פעילות הצ'אקרות.

תהליכי איזון אנרגטי של צ'אקרות שבהם אני מטפלת:
תהליך סנכרון החיים
סדרת הטיפולים "סנכרון החיים" מבוססת על מודל מובנה ומוכח המהווה כלי לייעוץ, להכוונה ולאיזון בנושאים מגוונים בחיי היום יום.

שחזור החיים (שיחזור גלגולים)
שחזור החיים הינה סידרת טיפולים ייחודית המסייעת לטפל בקשיים שאנו חווים בהווה בתחומים שונים: זוגיות, קריירה, חרדות ופחדים, התמכרויות ועוד. מטרות התהליך הנה התחברות לגלגולים קודמים במטרה לשחרר אנרגיה קרמתית שחוסמת ויוצרת קשיים ומשקעים בחיים, התמרת האנרגיה שחרור ותיקון חוויה מגלגול קודם.

צופן הצ'אקרות
תהליך צופן הצ'אקרות הנו תהליך איזון אנרגטי מסודר שמתמקד באיזון הצ'אקרות בגוף .ייחודו של התהליך שהוא מתייחס לכל צ'אקרה וצ'אקרה בנפרד והשפעתה על מערך הפעילות הכולל של הצ'אקרות .בכל מפגש הטיפול יתמקד ביחס של צ'אקרת הבסיס עם צ'אקרה אחרת.

כל האמור לעיל מתייחס רק להיבטים רוחניים אנרגטיים שמספק נדבך נוסף של מבטי על חולי ואינו תחליף לטיפול מקצועי. רוצים לבצע איזון אנרגטי? חשים חסומים? אני ממליצה בחום לנסות תהליך של איזון צקרות. ליצירת קשר לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully