וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית לוח המאיה: 18-30 בנובמבר 2021

טליה טוקר

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 10:04

אנו נמצאים בגל הסערה, הגל שחושף את הרגישויות והכאבים של כולנו. הסערה מסמלת את גשם הדמעות הכרוך בתהליך הריפוי העצמי שלנו - ומבטיחה תגמול ממשי לעבודת עומק כנה

ה- 18/11: טון 1 בגל הסערה

ברוכים הבאים לגל הסערה. הסערה מסמלת משענת בטוחה של עוגן פנימי יציב. היא מלמדת ליצור סנטר מוצק ומערסל בתוכנו עם אמון בעצמנו וביקום כולו כדי שנוכל לקפוץ לים החיים המרתקים. העוגן של עין הסערה קיים קודם כל בתוכנו וכתוצאה מעבודה פנימית נוצר גם במערכות יחסים אינטימיות, בחברויות, בקשרים משפחתיים ובמובן הרחב יותר, בסוגים שונים של קהילות וחיבורים רשתיים.

אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע לריפוי ולאורך הגל קיים פוטנציאל לריפוי כאב רגשי עמוק, לטיהור מחשבות שליליות ולהתנקות הגוף. אנחנו מרפאים את הגוף הפיזי משליליות ודואליות כדי לקלוט ולקבל את חכמת הנשמה. עם הסערה אנחנו לומדים על היכולת לאחדות שמתרחשת מתוך הפנים אל החוץ. העבודה לתוך עומקינו הפנימיים הכרחית כדי לקבל את מתנות הנשמה הממתינות לנו. דברים 'מתבשלים' בתוכנו ואז גם משתנים במציאות עצמה, בהתרחשויות ועם המקיפים. אנו מוזמנים עכשיו להגביר במודעות את הקרבה וההקשבה בקשרינו עד שנהפוך בפתרון לכלב הלבבי עם הלב הרחב והפתוח לעצמו ולסביבה.

העבודה הפנימית העמוקה יכולה לגרום לחוסר איזון ולכן כדאי להימנע מלהדגיש הגדרות שליליות כמו קושי וחוסר נוחות ובמקומם לאפשר לעצמנו לנוח, להתבונן וללמוד. ניתן להיעזר בצמחים, בתנועה, במדיטציה ובכל דרך שמעלה לנו את רמת האנרגיה. בזמן ריפוי הסערה התדר שלנו מתעדן ומערכת העצבים נרגעת. היום ננשום סערה מכף רגל ועד הראש ונדמיין להבה סגולה שמרפאה כל תא בגופינו. נאפשר לסערה לדייק ולעדן את כוונותינו ולמלא אותנו באנרגיה מחודשת. ננשום ריפוי ונראה את היופי, הכישרונות והעוצמות שקיימים בנו עד שנהפוך לקוף הקוסמי שיודע ליצור יש מאין ברגע זה ממש. לאחר הריפוי האישי נשלח במחשבתנו גם ריפוי לאנשים שחווים כאב וצער ובכלל לפלנטה ולכל האנושות שעליה. שיהיה לנו גל מרפא עם חוויה של אחדות מתמשכת. אמן.

ה- 19/11: אתגר הגל עם אנרגיית השמש

השמש מסמלת את אלמנט האש ובגל של ריפוי מדחיסות פיזית, רגשית ומחשבתית, מאתגרת להסיר מדרכנו את כל מה שמכבה את אש החיים הפועמת בליבנו. אנו עומדים לחוות את חניכת האש שבמהלכה אנו מרפאים שקרים, מניפולציות וחוסר הגינות שנובעים מהזדהות עם אישיותנו המצומצמת. רק מהות הנשמה נטולת האגו יכולה לשרוד את טיהורי השמש.

השמש מסמלת נדיבות שופעת שנובעת מחיבור לערכים ולאידאלים גבוהים ומאתגרת להיות נדיבים לעצמנו ולסביבה. שפע של אפשרויות קיים תמיד עבור כולנו והצלחה של אחד איננה על חשבון האחר. בהדרגה השמש מלמדת לשחרר את החשיבה היחסית המוגבלת ולקראת הפתרון אנו מבינים שדבר אינו ביחס לאחר או באמת על חשבונו של מישהו. הלמידה הינה להתמקד בעובדות ובהגיון הבריא והבהירות מרגיעה את הסערה הרגשית שמעוורת את עיננו ומאפשרת לאש החיים לצאת לעולם. השמש מחברת לאש הפנימית ועמה לעוצמה, נדיבות ופוקוס שיוצרים מפגשים לבביים עם המקיפים. היום ננשום שמש לכל התאים בגוף ונכין רשימה של נושאים בהם אנחנו זקוקים עכשיו לבהירות. ננשום בהירות שמשית. זוהר הבהירות מעיר בנו את אש החיים ואת הרצון פשוט לחיות כאן, במציאות הזאת על כל מה שיש בה וליהנות ממה שניתן.

ה- 20/11: טון 3 באנרגיית הדרקון

טיהור העומק של הסערה מחייב מעבר למקום אוהב, רך ומקבל בתוך עצמנו. הרכות הדרקונית מאפשרת לקבלה של עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ברגע זה ממש, בלי הנטייה לשנות, להזיז או להתכחש לרגשותינו. גל הסערה מלמד שכדי להירפא ולהתמלא בחמימות השמשית, עלינו להתחבר לאם הסלחנית עם היכולת להכיל ולתמוך. אנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית הבלתי פוסקת ועימה את ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה" וה-"לא מסוגל/ת". אנרגיית הדרקון ממקדת אותנו במה שכבר יש בנו ולנו בחיים הללו וההתמקדות בפלוס הריאלי מחזירה אלינו אנרגיה ומאפשרת ליהנות מההווה הממשי היחידי שקיים.

האינטואיציה בגל מכוונת להתייחס לעצמנו ברכות אימהית ולהזין את ההיבטים הדורשים עכשיו חיזוק בחיינו. הקבלה האימהית ממלאה אותנו באש יצירתיות ויוצרת עבורנו עוד ועוד אפשרויות שכבר קיימות כיש ממשי, כאן מתחת לאף. ניתן לעשות רשימת 'צעצועים מטעינים' שמחברים אותנו ללב ובכל פעם שהאנרגיה שלנו יורדת, להקפיד לעשות משהו מהרשימה. היום ננשום הזנה דרקונית לכל תאי הגוף ונוקיר תודה על הדברים המופלאים שקיימים ברגע זה, בנו ובמציאות חיינו.

ה- 21/11: טון 4 באנרגיית הרוח

ביום הזריעה המנטלית לפתרון אתגר השמש, אנחנו לומדים לזרום כמו רוח חמימה ומלטפת ולבטא את האמת שלנו בקלילות ובאופן נעים וישיר. הרוח מסמלת יכולת לתקשורת קולחת ומאפשרת לדבר ב"כל השפות" של האנשים כולם. אנו לומדים לבטא את עצמנו בהגיון ברור וכתוצאה מכך הבהירות השמשית מחלחלת למחשבותינו ולפעולותינו ופותחת עבורנו אפשרויות למימוש יצירתי. הרוח מאפשרת להקטין את כבדות השכל העמוס ההומה במחשבות ולכוון לפשטות ההיגיון הבריא.

הרוח מלמד לעבור בנועם ועליזות ממצב אחד לאחר כמו יונקי דבש ססגוניים, תוך כדי פיזור צוף החיים הקיים בנו לכל עבר. אנרגיית הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה. כדי להתחבר לאש הפנימית עלינו לזכור לנשום. רובנו שוכחים זאת תוך כדי הריצה היומיומיות ובכך אנו עוצרים את אש הנשמה שבנו לפרוץ החוצה. הנשימה מאפשרת למידע חדש להיכנס לתוך מוחנו ולחיבור לרוחב הנשמה. היום ננשום כמה וכמה נשימות עמוקות של רוח ונתמלא בהגיון בריא, ביכולת לביטוי מדויקת ובהירה ובשמחת חיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ה- 22/11: טון 5 באנרגיית הלילה

כוח הרצון להירפא עם הסערה נשען על הסכמה נחושה 'לעשות עבודה' על פחדינו הפנימיים. אנרגיית הלילה מלמדת שהכאב שאנחנו חווים נובע מדפוסים עמוקים שבכל פעם מחדש 'משתלטים' עלינו אוטומטית וניתן להשתחרר מהם ע"י ראיית אור הלילה שבהם. אנחנו נמצאים בגל של ריפוי עמוק ואתגר השמש מוציא החוצה מקומות שבהם אנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. מקומות אלה תמיד 'יושבים' על נושאים שנשמתנו מבקשת ללמוד כאן בגוף הזה. ביום של החיבור לסנטר הלילה מאפשר 'לחפור' לעומק מחשבותינו ורגשותינו כדי להגיע למקור הכאב ודרכו לשנות מהיסוד זווית ראייה ממוחזרת. במקום להדגיש ולהעצים חסר וקושי, הלילה מרחיב את המידע בנוגע לדפוסים עם תובנות חדשות על שיעורי החיים שנשמתנו בחרה לחוות כאן.

התהליך נמשך עד ליכולת לבחור בזוויות מחשבה חיוביות ורחבות ועמן מתרחש גם החיבור לאינטואיציה. הלילה מסמל "בית" שאינו תלוי בדבר מהחוץ ושנמצא בתוכנו, בליבנו הרחב. הוא מאפשר להרגיש בבית בגוף הפיזי שנושא אותנו נאמנה לאורך השנים, בבית הפיזי בו אנחנו גרים שמספק לנו פינה שקטה ונעימה להתרווח ולהירגע בה ובכלל ביקום המופלא הזה על שלל גווניו וצבעיו. היום ננשום לילה ו"נחפור" עמוק עמוק פנימה. נבקש להרגיש בנח בתוך עצמנו ובמציאות חיינו. ננשום עד שנתחבר לקול האינטואיציה.

ה- 23/11: טון 6, באנרגיית הזרע

הזרע מלמד את אומנות השינוי וזורע בנו את הידיעה שכל שינוי מביא עמו צמיחה, אהבה והתפתחות. תהליך הריפוי חודר בהדרגה אל רבדים מרובים בחיי היומיום וכדי להגדיל את חווית החיבור לעוצמת הנשמה בגוף הזה שלנו, הגיע הזמן לשחרר את האחיזה במוכר ובידוע ולהיפתח לאינסוף הלא ידוע. אחרי שהתחזקנו עם היש הרך שבדרקון, התקשורתיות שברוח והידע שבלילה, מגיע הזרע ומזמין אותנו להכיר בעובדה החשובה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום".

אנו מארגנים את פרטי החיים כדי שנוכל להתחבר למסר העמוק יותר של הגל ולקראת השיא, לזרוע את השינויים הנדרשים עכשיו לצמיחתנו ולהיפתח לאפשרויות מתחדשות של תנועה ויצירה. כדי לתמוך בריפוי החשיבה הדפוסית היחסית הזרע מנקה היום מסביבתנו הפיזית את כל מה שמונע מאתנו לשנות ולהשתנות. לקראת השיא אנו מתחילים לקלוט שכאן מתחת לאף יש עוד המון אפשרויות מופלאות עבורנו וזה נפלא ומרגש לגלות:-)) ביום האיזון ננשום זרע, נפתח לאפשרויות של צמיחה ונזרע מטרות להתחדשות.

ה- 24/11: טון 7 באנרגיה של נחש: אנרגיית שער

ריפוי הסערה מיועד ללמד אותנו לחיות כאן בגוף הזה במלוא החושים והאינסטינקטים ולשאוף אל חיקנו בחיוך את מתנות החיים המופלאות. הנחש מאפשר ליצירת תקשורת ישירה בין המוח לתאי הגוף ובשער היום מלמד לחבר בין טוהר מחשבתי לחיות פיזית. בפסגת התהליך הוא מחבר אותנו לידע הנשמה הטמון בסלילי הד.נ.א בגוף ומשחרר התמכרויות מוגזמות ותשוקות שפיתחנו בחומר.

התלות ברובד הגשמי מגבילה את החיבור לרבדים עמוקים יותר. ה"כובד" בתהליך הריפוי יכול להוביל לתחושות בדידות וניכור ולהרגשה שאף אחד לא באמת מבין אותנו. הנחש מלמד ראשית שכל אחד מאתנו הוא עולם ומלואו ותמיד יש לנו את חברת עצמנו המשובחת. במהלך הגל הוא מזמין גם לשים לב שאנו אהובים ונתמכים ולמעשה אנחנו לא באמת לבד. הפסקת הדיון הפנימי בנוגע לשונות או למיוחדות שלנו מחברת לפולס האש הפועם בנו ומשחררת את הצורך באישורים ובעמידה בנורמות. הנחש מלמד שביטוי אש החיים מתאפשר כשאנו צועדים בדרכנו האותנטיות, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית המקיפה. בשער היום ננשום נחש ונכוון את מעשינו להעצמת כח החיים בגוף. החיות הנחשית משחררת חוסר סיפוק וממלאה בכוחות. ננשום ונחווה את חכמת הנשמה בגוף, נודה על הזכות, הכלל לא מובנת מאליה לחיים בו ונתענג על רגע קטן.

ה- 25/11: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות

ביום היושרה המגשר מאפשר לבדוק עד כמה נגענו במקור ואנחנו מטפלים בעיקר ולא בסימפטום. תהליך הריפוי מבקש לרפא כאב שמטריד אותנו בזמן האחרון ובדפוסים שטרם נעלמו מחיינו. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם כבר הבנתי שהעולם הוא במה ושאני השחקן/נית הראשית בסרט שלי"?, "איזה טראומה ודפוס שלילי מפעילים אותי עדיין בעשייתי באופן אוטומטי "?, "עד כמה נגעתי במקור הכאב ולא רק בתופעות שעל פני השטח"?, "האם בסה"כ אני רגוע/ה ושלוו/ה ביומיום"?, "האם אני זורם/ת בקלות ממצב למצב"?, "עד כמה אני מקבל/ת את הסובבים אותי בדיוק כפי שהם"? המגשר מלמד שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ועל כן אין צורך להיאחז בחוזקה במוכר, הרגיל והידוע מראש. היום ננשום מגשר ונדמיין אור לבן שמשחרר מאתנו אמונות שגויות וכאב. ננשום ונגלה שהנה כבר צצו להן מספר הזדמנויות חדשות ועכשיו זה הזמן להיענות להן בשמחה.

ה- 26/11: טון 9 באנרגיה של יד

נקודת המפנה ב'עלילת' הגל מתחילה עם כוח פנימי של (יד)יעה אמיתית של צרכינו ורצונותינו. היד מלמדת שהגיע הזמן לסמוך על עצמנו שלא משנה במה ניתקל בחיים, נוכל להתמודד עמו. יותר טוב או פחות, אבל אנחנו יכולים! כשאנו קשובים ל(יד)יעה הפנימית וזורמים תוך כדי התנסות ועשייה, המתח בחיינו קטן, הריכוז גדל ועמו גם כוחות המימוש והיצירה.

אנרגיית העשייה של היד מאפשרת להפסיק לחשוב על ה'מה יהיה' בעתיד הווירטואלי הרצוי ובמקום זאת פשוט לעשות את שלנו במצוי הקיים. היא מלמדת 'לתקתק' בהנאה את 'ענייני' החיים ומקטינה לחץ ודאגה של הראש העמוס בפרטים, חישובים ותכנונים. הריפוי העצמי עם הסערה והפוקוס והבהירות השמשית מאפשרים לזרום עם אש הנשמה במציאות ה'רגילה' וביום הפענוח אנו מגדילים את האמון שאנחנו יודעים מה נכון לנו. היום ננשום ידע פרקטי עם היד ונחשוב על נקודות החוזק שלנו. ננשום ונתמלא באומץ לפעול בהתאם לידיעה הפנימית ונקפוץ בביטחון לים החיים המרתק.

ה- 27/11: טון 10 באנרגיית הכוכב

אנרגיית שער: הכוכב מסמל את היופי והאהבה של ונוס ובשער היום מראה לנו את היופי והאהבה שקיימים בנו בפרט ובכלל בחיים על שלל הגוונים שבהם. כדי להיענות להזדמנויות מתחדשות שקיימות עבורנו כאן מתחת לאף, הכוכב מלמד להצית בכל פעם מחדש את האהבה שתמיד קיימת בליבנו. ברמה המנטלית הוא ממקד אותנו במה שיש, במה שאנחנו אוהבים בעצמנו ובחיינו ובמה שאנו כן מרוצים ממנו. ולשם דיוק התהליך ברמה הרגשית הוא מאפשר פשוט 'סתם' להיות. החזרה ליש ולעובדות הריאליות עם נקיטת מחוות אהבה לעצמנו, ממלאה בחמימות אש הנשמה. היום ננשום כוכב ועמו נמצא ונדגיש אפשרויות יצירתיות ופתרונות אלגנטיים. קיימות אינסוף דרכים להתבטא בהן והכוכב מזרים שפע של רעיונות אומנותיים כדי שנצא אל העולם ובגדול עם אש הנשמה הפועמת בליבנו.

ה- 28/11: טון 11 באנרגיית הירח

הירח מסמל את אלמנט המים ובהם מאגרי המידע והזיכרונות האישיים והקולקטיביים. ביום השחרור הוא מעיד שהחיבור לאש השמש נעצר במחוזות הילדות. הריפוי של הסערה מגיע לכל הרבדים והעומקים ומוביל למחיצה בין הבוגר לילד הרגיש שבנו ששם על עצמו מסכות ואימץ מנגנוני הגנה כדי לתפקד בעולם ההישרדותי שמקיף אותו. ההגנות הללו הן טקטיקות הישרדות שנובעות מחוסר הקשבה לקול הילד ובאות על חשבון האש והחום הפנימיים. היום כשאנו בוגרים, מבינים וחזקים, אנחנו יכולים להגן על הילד הרגיש והפגיע, להיות קשובים אליו ולעזור לו (לעצמנו) במצבי המצוקה שמציפים.

הבנה זו מאפשרת לביטחון בנו ובכך שאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. הקשבה לקול בפנים מחברת לנשמתנו העצומה. למעשה לא קיים באמת גבול שמפריד בינינו לנשמתנו שחיה בתוכנו ומתקיימת בקול האינטואיציה של הילד. היום ננשום ירח ונרפא טראומה שקשורה בקארמה המשפחתית שלנו. נרגיש שמידע כואב משתחרר ונחווה רוגע, עוגן ויציבות פנימיים. ננשום ונקשיב לקול הילד שפותח אותנו לתנועה קלילה. נחדד את חיישני הקליטה לסימנים ולמסרים שנשלחים אלינו ברגע ונזרום בחכמה, איזון והנאה במציאות החיים המופלאה.

ה- 29/11: טון 12 באנרגיה של הכלב

בפתרון גל הסערה הפכנו לחברים הכי טובים ש עצמנו ואנו מחברים בין ה-"כ"- הכוונות והבקשות של אישיותנו ל"לב", לרצון הנשמה. הגל החל בצלילת עומק עם הסערה והמשיך בגילוי הצרכים והרצונות הפועמים בליבנו עם השמש. למדנו להישאר קשובים לעצמנו במציאות העמוסה בפרטים ובפתרון הפכנו לאנשים הוגנים ומאוזנים שחווים בלב פתוח חמימות ותחושת מימוש וסיפוק ביומיום. תהליך הריפוי בגל גורם לחיבור פנימי מחודש שבו אנו נשענים עלינו ומפסיקים לנייד אנרגיה החוצה.

למדנו שכל התהליכים הם בנו ושכדי לחוות בהירות, עלינו לרפא את מסך הסערה הרגשית שמעוור את עינינו ובהם הכעסים, מצבי הרוח והכאבים. הדרמות והשלכת חוסר השקט שלנו על האחר, הגבילו אותנו מלחוות את המגוון המוצע לנו. שחרור התלות באנרגיית הסביבה מאפשר לחוויה של אינטימיות עם עצמנו ולהיפתחות רגשית לאחר. אותגרנו להתמלא בחמימות שמשית ובפתרון אנו נאמנים לרצונותינו ושופעים גם חום, נדיבות ואכפתיות לסביבה ולעולם. היום ננשום כלב, נחווה את ליבנו מתרחב בחיבורים לבביים עם הסביבה ונתרגש מתדר האהבה שקיים בנו.

ה- 30/11: טון 13 באנרגיית הקוף

בסוף הגל אנו מחוברים ישירות לידע הנשמה וחווים תחושת חופש פנימית. הקוף הוא הגאון הקיים בכל אחד מאתנו שיוצר יש מאין מתוך חיבור להשראת הנשמה. תהליך הריפוי עם הסערה ניקה מתאי הגוף כמות אדירה של כאב ופתח עבורנו אפשרות לנוכחות ברגע. אתגר השמש לימד אותנו לחשוב בהגיון ולבטא בריאליות את האש הלוהטת שבנו. כשאירועי החיים בהירים לנו, אנו מבטאים את אש השמש הפנימית במקוריות ייחודית, ללא מטענים רגשיים ומחשבתיים ופשוט יוצרים עוד ועוד. בסוף הגל הקוף מאפשר לקחת בקלות את אירועי החיים ומציע להחליף את הכובד המתוח וההתנהלות המתישה ממשימה לאחרת, ברוח יצירה שטותית ומקוריות. הגל החל עם סערה פנימית ומסתיים בתרועה 'קופיפית' חגיגית. האמון והעוגן הפנימיים שבנינו בהדרגה בתוכנו מאפשרים לקפוץ בהנאה לים המציאות ולשחק ובגדול את משחק החיים. הביטחון העצמי והאינטליגנציה הרגשית שהקוף היום מסמל מאפשרים לארוג בחכמה את מציאותינו, לחבר בין הכוחות השונים שפועלים עלינו ולנוע בשובבות בין במות החיים. היום ננשום קוף לכל תאי הגוף, נתחבר ליצירתיות הנשמה ופשוט נהנה.

גל הסערה מסתיים ואנו מתכוננים ומברכים על הגל שבא עלינו לטובה, גל האדם.
מאחלת לכולנו גל סערה מרפא ויצירתי וחיבור לאש העוצמתית שבנו!
בברכה ובאהבה,
טליה.

עטיפת עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
עטיפת עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ידע הזמן של חכמת לוח המאיה העתיק - מסע לריפוי עצמי וטרנספורמציה אישית

בספר שנולד בין תל אביב לגואטמלה, בין ברזיל לבין הים הגדול ויצא לאור בישראל בהוצאת מרקם, טליה טוקר מסכמת יותר מעשרים שנות העמקה בלוח הזמן המקודש ובתורת העל-זמן הספירלית של בני המאיה ממרכז אמריקה. לאורך כל אותן שנים הובילה את מחקרה המחשבה שצפונה נוסחה בתוך חללית הזמן של המאיה ששמה "'צ'ולקין", ושאם תפצח את הקוד המתמטי המבטא אותה יהיה לה אלוגריתם שיפעל כמו אבקת קסמים. מחקרה המקיף מכיל גילויים מרתקים בדבר התודעה האנושית, ונוגע בערכים ובפרטי חיים המשותפים לכולנו.

הספר עשוי לעניין אתכם כי הוא עוסק במה שהוא-הוא המכנה המשותף הרחב והעמוק ביותר שלנו, בני האנוש. זהו הדבר החמקמק ההוא, שמתחיל לתקתק בתודעתנו בערך בגיל שלוש וממשיך כך, ללא הרף, עד יום מותנו. נטול מילים, מוצפן בלוח המאיה העתיק ידע שהוא נחלת האנושות שנוגע באופן ישיר בזמן עצמו, שבעצמו נותר אפוף מיסתורין. הוא מעביר מסרים בעלי משמעות וערך שעשויים לקדם את החופש התודעתי בעולם ומכוון אותנו לחשוב הרבה יותר על הזמן ועל המשמעויות שמעניקים לו, וממש מביא למודעות את האפשרות המעשית כי קיים זמן אינסופי שעל מנת לחוות אותו יש לחזור להווה בכל רגע נתון. את חוויותיה האישיות טליה פורטת לעינינו בגילוי לב, כשֶקף הנפרש על פני הלוח, אשר מתנועתו נובעת זרימתה ואיכויותיו מסמנות את קורותיה. בדרך משחקית וקלילה היא מעבירה אותנו את מסע לוח הזמן והמעבר בין הגלים הופך אותנו להיות כמו אליס, הגיבורה האלמותית של לואיס קרול, הפותחת דלת ועוד אחת, והן אינן מובילות אלא לעולם הקסמים של הכאן והעכשיו.

ספר שיכוון אותך ללמוד משיעוריי החיים ולהרחיב את התודעה.

מסע הספר עובר לאורך עשרים פרקים המקבילים לעשרים גלי הלוח שמתארים עשרים תכנים מרכזיים הנוגעים בְּערכים ובפִרטי חיים המשותפים לכולנו ומתווים מסלולים שרצוי לעבור דרכם אם מבקשים להרחיב את התודעה האנושית ולעבור טרנספורמציה אישית. על אף שמקורות הידע שמכיל הלוח העתיק הם אינדיאנים, הידע עצמו נמצא מעבר לתרבות כזו או אחרת. הוא נוגע בכולנו ומאחד את הכול בדרך האמצע שבלב. הלוח הוא שרביט קסמים שמוביל להתפייסות עם עצמנו, כי ידע הזמן הוא ידע ההכרה ופעולתה ופוטנציאל לימוד המפתחות השלם מגיע עד כדי פיצוח סוד ההכרה האנושית בכבודה ובעצמה. הים ההווה תמיד, המשתנה ללא סוף, הוא תבנית למידה מושלמת. הוא הצ'ולקין והצ'וליקן הוא ההכרה האנושית שלנו.

מוזמנים לקרוא עוד באתר בלחיצה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully