וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה המפתיעה שבגללה אנחנו חולמים על אוכל - גם כשאנחנו שבעים

עודכן לאחרונה: 10.11.2021 / 10:39

בעוד מקובל לחשוב שחלומות על אוכל הם פשוט דרך של המוח שלנו לאותת על רעב, מתברר שלחלומות האלה יש משמעויות עמוקות יותר הנוגעות למצב הנפשי והבריאותי שלנו. חולמים שאתם בולסים המבורגר וצ'יפס? כנראה שיש בעיה

5 עובדות על שוקולד/מערכת "אסור לפספס"

מאחר שאוכל הוא חלק משמעותי בחיי היומיום שלנו, זה לא מפתיע שהוא מלווה אותנו גם בחלומות. בעוד חלום על אוכל יכול פשוט להיות סימן לכך שהלכנו לישון רעבים, יתכן שלחלום יש משמעות נוספת וחשובה לא פחות. דרך הבנת החלום נוכל לזהות את האתגרים איתם אנו מתמודדים בחיים - ולעמוד בהם בהצלחה.

אוכל בחלום מעיד לעיתים קרובות על הרצון שלנו למשהו, על שאיפה מסוימת, ככל הנראה צורך לצרוך מידע בנושא ספציפי או רצון לצבור אנרגיה וכוח. האנשים איתם אנו אוכלים בחלום הם לרוב אנשים שחשובים לנו - וכן גם המקום בו אנחנו אוכלים עשוי להיות בעל חשיבות עבורנו. אנו נתמקד הפעם בשלושה סוגי חלומות: חלומות על ארוחה בריאה, חלומות על אכילת ג'אנק פוד וחלומות על הכנת אוכל.

חלומות על אוכל. ShutterStock
חלומות על אוכל: מה זה אומר?/ShutterStock

חלום על ארוחה בריאה: כמו שאוכל הוא הזנה לגוף, ידע הוא הזנה למוח. ייתכן שיש לכם רצון לרכוש ידע וחוכמה רבה יותר בתחום כלשהו בחייכם. חלום על אכילה או הכנת ארוחה בריאה עשוי גם להצביע על כך שאתם מחפשים לעשות בחירות טובות יותר למען הבריאות שלכם, או שחשוב שתתחילו לשים לב לצרכים ולרצונות הכמוסים שלכם.

חלום על אכילת ג'אנק פוד: חלום שכזה עשוי להצביע על מידע שאתם חשופים אליו בחייכם ואינו בריא עבורכם מבחינה רגשית. אולי תרצו לנקוט בצעדים כדי לצנזר את מה שאתם צופים או מאזינים לו. חלום כזה עשוי גם להיות גם סוג של משאלת לב אם אתם בדיאטה ולא נוטים לצרוך ג'אנק פוד. חלום כזה יכול להיות גם להיות ביטוי של אשמה שיש לכם על הרגלי האכילה הנוכחיים שלכם. אם צרכתם יותר מדי מזונות לא בריאים, שקלו לקצץ מעט כדי לפתור את תחושת האשמה שאתם חשים בגלל זה.

חלום על הכנת אוכל: חלום זה יכול להצביע על הצורך שלכם לחלוק חוכמה וידע עם אחרים סביבכם. אם זה מהדהד בכם, עכשיו זה הזמן להתחיל לעשות את הצעדים לכך. הכנת ארוחה לאחרים עשויה גם להצביע על כך שאתם נוטים לטפל באנשים אחרים בחייכם. יש מישהו שאתם מטפלים בו על בסיס קבוע? האם אתה שמים את הצרכים של מישהו אחר לפני הצרכים שלכם?

חשוב לציין שלא כל חלום על אוכל הוא בעל משמעות. כפי שציינו, חלום על אוכל יכול להעיד על רעב. לעיתים אנחנו מזניחים את הצרכים הפיזיים שלנו והמוח המודע ינסה למשוך את תשומת הלב שלנו לצרכים הללו דרך החלומות. בתיאבון!

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully