וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חישוב פשוט יגלה לכם: האם אורח החיים שלכם בריא מספיק?

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

8.11.2021 / 0:03

בעזרת חישוב הקוד הנומרולוגי המשולש תוכלו לזהות את החוזקות והחולשות שלכם כשזה מגיע לספורט, תזונה ושמירה על אורח חיים בריא. כך תגלו האם טמון בכם ספורטאי שמחכה להתפרץ או שנועדתם להיות בטטת כורסה

מאמן הכושר אור גרמן מציג אימון קצר לבטן שטוחה/צילום: אור גרמן

הנומרולוגיה, תורת המספרים שאותה המציא המתמטיקאי והפילוסוף פיתגורס, היא אחת מכלי האבחון הרוחניים הנפוצים בעולם. אחד הדברים החשובים ביותר בנומרולוגיה הוא מספר הגורל שלנו, החושף בפנינו את ה-DNA - או הקוד הנומרולוגי אם תרצו - שמשייך לאיזו קבוצת יעוד אנחנו משוייכים אישיותית, לימודית, מקצועית או תעסוקתית.

נשאלת השאלה האם הנומרולוגיה יכולה להעיד גם על החוסן הנפשי שלנו ועל הנטייה שלנו לחיות חיים בריאים או חיים מלאי סטרס? התשובה היא כן, היות והנומרולוגיה יכולה לזהות חוסן נפשי או מנגד לאות נפשית. דרך מספר הגורל שלנו ניתן לאבחן רמת סבלנות, זיקה לחיים בריאים, היפוכונדריה, נטיה לעייפות, בטלה ותזוזתיות והפרעת קשב.

כדי לדייק את הפענוח בואו נכיר את הקוד הנומרולוגי המשולש:

ניקח את הפרמטרים הבאים:
גימטריית השם שלנו- צמצום גימטריית השם למספר חד ספרתי.
יום הלידה שלנו- הכוונה לתאריך הלועזי בו נולדנו, ה-1 לחודש, ה-17 לחודש, ה-21 לחודש וכן הלאה...
מספר גורל- סך כל תאריך הלידה שלנו וצמצומו למספר חד ספרתי.

שלושת הפרמטרים הללו וחיבורם למספר חד ספרתי נותן את הקוד הנומרולוגי המדויק של האישיות שלנו. איך מחשבים? זה די פשוט. בואו נעבור על זה יחד.

משפחה עושה אימון כושר בבית יחד. ShutterStock
האם אורח החיים שלכם בריא מספיק? זו הנוסחה שתגלה את האמת עליכם/ShutterStock

חישוב הקוד המשולש:

1. חישוב גימטריית השם שלנו -

את גימטריית השם יש לחשב לפי הטבלה הבאה:

עוד בוואלה!

נתקלתם באחד המספרים האלה? כנראה שהיקום מנסה להזהיר אתכם

לכתבה המלאה
חישוב הקוד הנומרולוגי המשולש. יפעת אורלב, מערכת וואלה!
חישוב הקוד הנומרולוגי המשולש/מערכת וואלה!, יפעת אורלב

אם שמכם הוא יאיר, אז י' = 10, א' = 1, י' = 10, ר' = 200.
10+1+10+200 = 221.
נצמצם למספר חד ספרתי: 2+2+1=5.
גמטריית השם יאיר היא 5.

2. יום הלידה שלנו -
אם יאיר נולד ב-1 בפברואר 2000 אז מספר יום הלידה שלו הוא 1.

3. חישוב מספר גורל -
יום הלידה + חודש הלידה + שנת הלידה - וצמצום התוצאה למספר חד ספרתי.
אם יאיר נולד ב-1.2.2000 אז: 1+2+2+0+0+0+0 = 5.
מספר הגורל שלו הוא 5.

חישוב הקוד המושלש של יאיר:
גימטריית השם - 5.
יום הלידה - 1.
מספר גורל - 5.
הקוד המשולש: 5+1+5= 11. מצמצמים: 11 = 1+1 = 2.
הקוד המושלש של יאיר הוא 2.

עכשיו חשבו את הקוד המשולש שלכם ובואו לראות מה הוא מעיד על אורח החיים שלכם...

מה הקוד המשולש שלכם אומר עליכם?

אם הקוד המשולש שלך הוא 1 - אתה תחרותי מאוד, ביקורתי ויצירתי. לא תתמיד לעשות בדיקות כי אתה יותר מחובר לוגית להחלטות בחייך, משהו בסגנון: "אם צריך אז עושים, אבל לא מחפשים יותר מדי". בדיקות תקופתיות שמוזמנות מראש הן בהחלט משהו שמספרי 1 יתאמו ויעשו. מספרי 1 שייכים לקבוצה תחרותית. הנראות וההרגשה הטובה חשובה להם ולכן לרוב יעשו ספורט ויתמידו בו. כשזה מגיע לתזונה - טעון שיפור. מספרי 1 אוהבים לאכול אוכל טוב ויבלו לא מעט במסעדות טובות.

אם הקוד המשולש שלך הוא 2 - אתה שייך לקטגוריית האנשים הרגישים. מצב רגשי משפיע על מצבך הבריאותי. יש לך נטיה לדאגנות יתר בקשר לבריאותך. אולם דאגות לחוד ויישום לחוד. לא תמיד תרצו להתמיד בדיאטות או באורך חיים בריא. רק אם בבדיקות הדם תתגלה חלילה בעיה מסויימת, אתם תקחו את העניינים לידיים. מומלץ לבצע בדיקות תקופתיות. כשזה מגיע לספורט, מספרי 2 נהנים לעשות דברים למטרה טובה כמו התנדבות שיש בה עניין ולכן מבחינתם ספורט לנשמה הוא משהו שצריך מאוד להכניס להם לתודעה.

אם הקוד המשולש לך הוא 3 - המטרה המרכזית בחייך הוא לעשות ספורט, להיות בתנועה ולנהל אורח חיים בריא. עם זאת אתה די "סומך על מזלך" בכל מה שקשור לשמירה על הגוף ולכן יש לשים לב בספורט לא לעשות מהלכים מוגזמים או לקחת סיכונים של עומס יתר שישפיעו על השלד. אורח חיים בריא הוא משהו שתפור על מידותיך.

אם הקוד המשולש שלך הוא 4 - אתה שייך לאנשים המקובעים ואנשים מקובעים צריכים סיבה בשביל לשנות את התודעה שלהם. מבנה הגוף שלהם הוא בדרך כלל חזק ויכול לעמוד באתגרי ספורט רציניים. הבעיה היא הקבעון. הוא לא נותן לכם לפרוץ גבולות. כשזה מגיע לתזונה, מספרי 4 נחשבים לכאלה המקפידים על תזונה בריאה ממקום של ביקורתיות יתר שלהם ובכלל.

בחורה אוכלת סלט מוקפת באביזרי כושר, בקבוק מים וסרט מדידה. ShutterStock
אלו בעלי קוד משולש 1 ו-5 יחטאו לג'אנק פוד. מספרי 4 ו-6 ינטו לתזונה בריאה יותר/ShutterStock

אם הקוד המשולש שלך הוא 5- אתה שייך לקטגוריית אנשי הספורט, התקשורת והתנועה. אתה הכי אוהב להיות בתנועה. הספורט שתחבר אליו הוא בדרך כלל ספורט חוויתי, טיפוסי הרים, אופניים ומסעות. לגבי תזונה אתה תשאף לתזונה בריאה אבל רוב הזמן תחטא בג'אנק פוד או כל מזון מהיר אחר כמו חטיפים המתאימים לאישיות חסרת הסבלנות שמלווה אותך.

אם הקוד המשולש שלך הוא 6 - אתה שייך לקטגוריית האנשים שמעדיפים להשקיע בנפש מאשר בגוף. הספורט בשבילכם היא מילה גסה. אתם תתחילו ותפסיקו כי אין לכם יכולת התמדה. תמיד תמצאו תירוץ שקשור במשפחה או בילדים כדי לא להתאמן. לגבי תזונה, אתם יודעים שבגלל הרגישות שלכם עליכם לשמור - ודווקא שם אתם עושים עבודה לא רעה בכלל.

אם הקוד המשולש שלך הוא 7 - בקבוצת המספרים הללו יש שני סוגים של אנשים: אלה שהם ממש שוחרי ספורט ותזונה בריאה ובכלל מתנהלים ממקום מאוד בריא ומאוזן - ואלה שבדיוק להיפך, אנשים שקשה להם להתמודד עם מסגרות והקפדות על אורח חיים מסויים. אתם יכולים להימצא באחת משתי הקצוות, אבל לא באמצע.

אם הקוד המשולש שלך הוא 8 - אתם אוהבי ספורט, אתם שומרים מאוד על הנראות שלכם, על השלד שלכם אך לגבי תזונה - אתם עדיין טעוני שיפור. אתם אוהבים אוכל טוב, אם אפשר ביתי ומשובח. קשה לכם לעצור או לשמור על כללים כשאתם בסביבת המטבח, לרבות המטבח הביתי. אין ספק שהיכולת שלכם לעשות ולאהוב ספורט מאזנת את הכל.

אם הקוד המשולש שלך הוא 9 - למדתם לאהוב ספורט ואורח חיים בריא. זה לא משהו "בילד-אין" אצלכם בנשמה. מבחינתכם זה ללמוד לאהוב משהו בהדרגה. גם את עניין הספורט וגם את התזונה. בגלל שאתם אוהבים לדאוג לנראות החיצונית שלכם, אתם תדאגו לאזן לעצמכם אורח חיים בריא, גם אם יהיה קצת קשה בהתחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully