וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 31 באוקטובר עד ה-6 בנובמבר 2021

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 10:41

גל של שינויים מצפה לנו השבוע: הגיע הזמן לחדול במילים ולגשת למעשים. זה הזמן לבצע את המשימות שתכננתם לעצמכם לתקופה של "אחרי החגים" - ולהתחיל לעמוד ביעדים

יש לא מעט שינויים מבורכים השבוע. כל השיחות, המילים וההרהרת הקולקטיבית של השבועות האחרונים, כולל כל שיחות הנפש הארוכות, כולן מתמוססות להן עכשיו כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מתפוגג. אין ברירה: הגיע הזמן להכין את עצמנו לחורף כוכבי קר ודורשני, אנשים. זמן להתחיל בביצוע המטלות והיוזמות שלנו, לא באופן חפיפי - אלא ביקורתי ומדויק. השבוע, יותר מתמיד, כולנו נרגיש קצת יותר לבד, עם קצת יותר משימות והרבה יותר ביקורת מצד העולם ומעצמנו.

הבנתוש? וכעת - כולם להתפצל לזוגות, להסתכל האחד לשני בעיניים, לספר מה המטרות הגדולות שאנחנו הולכים להסתער עליהן השבוע ולהתחיל לעבוד. יופיטר, כוכב השפע, עדיין נמצא במזל דלי החברתי עד סוף דצמבר, מה שאומר שאם ניכנס למוד קולקטיבי - נוכל מהשבוע לחשוב על עשייה משותפת עם אחרים שתחזק ותנחם - וזה אומר שיתופי פעולה בכל תחום אפשרי. זה הזמן שהשמש ומרס יהיו בעקרב וונוס במזל גדי, המזלות המופנמים והעקשנים האלה: בואו ננצל אותם לעשייה פרופר ולכמה יוזמות מעשיות, בלי לחשוב מי יחבק אותנו בגשם או אם באמת יצליחו להעביר שם תקציב בממשלה: פשוט ליזום ולעשות! ג'סט לייק דט.

הורוסקופ. ShutterStock
זמן לשינויים/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

מרקורי בזווית של מתח מדויקת לנפטון בפעם השלישית -

הזווית הזו פוגשת אותנו כבר בתחילת השבוע ומזכירה לנו שכבר ביקרה פה פעמיים כשמרקורי היה בהילוך אחורי ואז שוב הלך קדימה ופגש בנפטון. זו זווית של תקשורת רגשנית וזולגת, מעורפלת ודביקה, כזו שאין לה גבולות וממש ממש לא יכולת מעשית לקדם אותנו. אממה - היא יצירתית מאוד מהסיבה הפשוטה: לנפטון אין מסגרות או קופסאות, כך שאי אפשר פה שלא לחשוב מחוץ לקופסה כי אין קופסה, אבל חשיבה יצירתית, צבעונית ותוססת בהחלט יש כאן ליוצרים שבינינו, למאלתרים שבינינו, לאלה שהולכים השבוע לראיונות עבודה או לאודישנים וצריכים להמציא את עצמם מחדש לרגע. עד יום שלישי היא תהיה בסביבה אז נצלו אותה. לכל השאר - תשכחו שהיא קיימת ותעברו הלאה, כי עדיף שתפגשו אותה באופן ספונטני ובעיקר את הצד החיובי שלה.

השמש בזווית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה -

זו אחת הזוויות הקשוחות של השבוע. סטורן מכביד מאוד על השמש ועלינו, כשהזווית הזו מגיעה לשיאה היום ותשהה כאן עד רביעי בערך. הזווית הזו דורשת מאתנו דין וחשבון מעשי, הקשור גם לתחום המעשי, גם לכלכלי וגם למערכות היחסים שלנו עם העולם, חברתית ואפילו זוגית. הזווית הזו מביאה איתה גם תחושות של כובד ומצוקה. אנו ננסה לדחות ככל האפשר את הצורך להתמודד עם הדרישות שלה, אבל בסופו של דבר לא תהיה ברירה: כל התשלומים שלא שילמנו, הסידורים שלא עשינו והמחוייבויות שלא עמדנו בהן - זה הזמן להגדיר ולבצע.

מרס עובר למזל עקרב -

אחרי חודשיים שבהם מרס זגזג לו בהססנות במזל מאזנים החביב, איבד הרבה מעוצמתו וגרם ללא מעט מאתנו לרצות לישון כל הזמן, הוא עובר למזל הכוחני הזה, עקרב. מה אומר המעבר הזה? מזל עקרב מכיל לא מעט סודות ודברים שאנחנו שומרים בבטן - לא נתפלא אם עכשיו הרבה סודות כאלה ייחשפו ויצאו לאור. מרס במזל עקרב עלול להקצין את מפלס האלימות והתגובות הקיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו דרך התפרצויות זעם ודרמות כאלה ואחרות. אם נוסיף לכך את העובדה שגם השמש נמצאת כאן במזל עקרב, נבין שזו פצצת זמן קטנה שעלולה להתפרץ כשדברים יוצאים משליטה, ולכן חשוב לפחות שמבחינתנו נשתדל להישאר בשליטה כשזה קורה.

שיווק דיגיטלי. ShutterStock
זמן להתחיל לעבוד, חברים/ShutterStock

מרקורי בזווית פעולה של 90 מעלות לפלוטו היצרי -

אחרי שמרס עובר למזל עקרב הכוחני, שם נמצאת גם השמש, מרקורי כוכב התקשורת יוצר זווית פעולה לפלוטו, שליט העקרב, אלמנט שעלול להפוך את כל השבוע הזה מרביעי והאלה לנפיץ לחלוטין, כזה שכל דבר קטן עלול להעיר מרבצו טריגר גדול ודרמות עסיסיות. חשוב מרביעי עד שבת להיות בשליטה על המילים שלנו וגם אם נדמה לנו שעברנו את הגבול - לא בושה להתנצל.

שמש בזווית עימות של 180 לכוכב אורנוס -

זו אולי הזווית הנפיצה ביותר השבוע: השמש, מיקוד הדברים, בעימות מדויק עם אורנוס, כוכב הניתוקים והשינויים - אפשר לומר ששקט לא יהיה פה, אלא עצבנות, חוסר שקט ואולי גם אוסף של ניתוקים מהדהדים ודרמות פתאומיות שחלק מהם גם ידהימו אותנו. חשוב מאוד מיום חמישי והאלה לנסות ולא לנתק קשרים או ללכת עד הסוף בויכוחים ומאבקי אגו - ולשכוח את עצמנו: עלול להיות לזה מחיר לא קטן. שליטה ואיפוק - אלה נדרשים מאוד לאורך כל השבוע אבל במיוחד בגלגל הזווית הזו, שעלולה להביא איתה ניתוקים דרמטיים ולא צפויים במיוחד. מזלות אריה, דלי שור ועקרב יושפעו הכי חזק מזווית זו.

ונוס עוברת למזל גדי -

ונוס המקסימה שלנו, שפרחה ונהנתה במזל קשת ההרפתקני, עוברת מקז'ואל לחליפה מחוייטת, לוקחת את האנרגיה הזוגית הסקסית וההרפתקנית שלה - והופכת אותה לאמביציוזית וקרייריסטית. ונוס במזל גדי מאופיינת על ידי צד נזירי חזק וצד וורקוהולי שמכור לעבודה, בעיקר - כפלנטה יותר משימתית ופרקטית ופחות רגשנית ורומנטית. ברור שיש שם רומנטיקה, אבל בפרק הזמן שהיא במזל גדי, משתנים סדרי העדיפויות, האגו המקצועי עובד עכשיו ואיתו גם הצד החומרי של החיים בכלל. כעת הזמן להקים מסגרות פעולה פרקטיות, גם בעבודה וגם ביחסים, ולהתמקד בצד הפרקטי - ולא הרומנטי דווקא - של הדיאלוג עם העולם.

מבחינת רומנטיקה - ונוס במזל גדי הוא מופנמת, סגורה, ביישנית ומצהירה שהיא "אשה של איש אחד". בהשפעה החולפת של החודש הזה כאמור מתאפיינת כאמביציונית והישגית, משקיעה הרבה במסגרות של מערכות היחסים שלה, מחזקת אותן, מחוייבת עד הסוף למסגרת ולבן או בת הזוג ומעניקה תחושת ביטחון שהיא שם כדי לטפל בכל בעיה ובכל נושא - ובעיקר, אפשר לסמוך עליה.

ויכוח. ShutterStock
שבוע של מאבקי אגו/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, עובר למזל עקרב וכדאי לשמור עכשיו על איפוק ושליטה, טלאים. כעת הפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב לא לבזבז כספים שלא לצורך - ולחשוב כלכלית קדימה, לטווח הארוך.

שור

מעברו של מרס לבית הזוגיות והיחסים שלכם לא עושה לכם חיים קלים: מאבקי כוח ואגו בדיאלוג הזוגי או עם שותפים עלולים לגרום לעצבנות וחוסר שקט. נסו לנקות משקעים שמצטברים וגם אם זה קשה - לדבר על הכל.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, יוצר זווית רגשנית ואבודה משהו בתחילת השבוע עם נפטון הרגשי - וזווית פעולה כוחנית עם פלוטו בהמשך השבוע. חשוב להיזהר מתקשורת כוחנית או עצבנית: נסו לוותר ולהתפשר השבוע כי זה עלול להתנקם בכם.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להסעיר אתכם השבוע, סרטנונים. דרמות אהבה קטנות או גדולות, טלנובלות ורומנטיקה בכלל הם הלחם של הסרטנון שלנו השבוע. פתחו את הלב...

אריה

מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל עקרב מדגיש בעיקר נושאי בית ומשפחה בחייכם המשפחתי והביתי, אריות, אבל נראה שדווקא עכשיו עולים נושאים שעד לאחרונה העדפתם לא לדוש בהם: אם אין ברירה, עשו זאת בדרכו הידועה של האריה - בסטייל. שמרו על קור רוח השבוע.

בתולה

השמש, מרס ומרקורי מאכלסים את בית התקשורת שלכם, מה שאומר שאתם נכנסים לתקופה של יוזמות תקשורתיות חדשות מכל הסוגים והיכרויות מעניינות. שימו את הביקורת בצד ואפשרו לאנשים חדשים להתקרב אליכם יותר.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת השבוע למזל גדי והגיע הזמן להפשיל שרוולים ולקחת על עצמכם מינון גבוה יותר של עבודות, משימות ומטלות. בנוסף, ונוס מאפשרת לכם עכשיו להשקיע לא מעט בבית ובסביבתו ובעיקר בבני הבית. קדימה.

עקרב

משהו טוב קורה לכם השבוע, עקרבים: אל השמש שנמצאת עכשיו במזל שלכם מצטרף גם כוכב מרס. מרס מביא איתו הרבה אקשן טוב בחיים, שינויים מעניינים ולרוב מועילים. עם זאת, מרס מביא איתו גם גישה תוקפנית, ריבים ועימותים. כדאי להיזהר.

קשת

אחרי חודש חמים ונעים, עוברת אתכם ונוס בדרכה למזל גדי. אין ספק שהיא תחסר לכם עם הבונוסים הרגשיים והרומנטיים שהביאה איתה, אבל תוכלו ליהנות ממנה בבית החומר והכספים: היא בהחלט עשויה להביא מקורות הכנסה נוספים, אבל גם לגרום להוצאות גבוהות מדי על אוכל ופינוקים. זהירות.

גדי

משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע הבא, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, מאפשרת גם לגדיים הכי קשוחים לפתוח את הלב ופה ושם גם מאפשרת לאהבה להיכנס. זמן מצוין גם לעסקאות מוצלחות יותר ולטאץ' רך יותר שמוסיף מאוד לגדי הקשוח והיבשושי. תנו לונוס להצטרף - היא תביא כבר את השאר.

דלי

השמש ומרס במזל עקרב הופכים את הדלי שלנו לאמביציוזי במיוחד. מצד אחד אתם רצים קדימה, אולם מצד שני העולם עלול ליצור ריבים וסכסוכים ומאבקי אגו בדרככם - וכדאי להזהר. זווית העימות בין השמש לאורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה ליצור קצרים בתקשורת ומשברים פתאומיים: אל תשברו את הכלים ותנתקו קשרים.

דגים

מעברם של השמש ומרס למזל עקרב מביא איתו רצון חזק לפתיחות ולרעיונות חדשים. ונוס, שעוברת לבית החברתי שלכם, מאפשרת לכם ליצור קשרים חדשים עם אנשים מעניינים ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. צאו קצת מעצמכם והראו לעולם שאתם מעוניינים בתקשורת פתוחה ומאפשרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully