וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 10-16 באוקטובר 2021

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 16:12

שבוע נוסף של מתחים ולחצים לפנינו כשהבשורה המנחמת היא שהוא הולך להיות שבוע קל יותר מהגיהנום שעברתם בשבוע שעבר, כך שזה כבר יראה לכם כמו משחק ילדים

מסתבר שיש חיים אחרי השבוע המתוח והלחוץ שעברנו זה עתה: זה ממש לא היה קל. הוא התיש רבים מאתנו. שבוע חדש מתחיל והוא גם לא הולך לוותר לנו. גם השבוע הזה מתאפיין במתחים ולחצים. הכוכבים חושבים שמנת הלחצים והמתחים שאכלתם עד כה לא הספיקה כנראה, כי חלק מכם עדיין נראים משום מה שמחים ומאושרים, אז הנה לכם עוד מנת מתחים ולחצים והפעם גם תוך כדי הילוכו האחורי של מרקורי. כמה נפלאים החיים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס התזזיתי.
2. השמש בזוית של מתח 150 לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
3. מרס בזוית של מתח 150 לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.

הזוויות הקשות של השבוע - יש שתים כאלה: השמש בזווית של מתח לנפטון ומרס בזווית של מתח לנפטון. יש יתרון מסויים לעצם הצמידות בין השמש למרס, כוכב האקשן. צמידות בין שני הכוכבים האקטיביים של המפה: ביחד הם יוצרים מרכז כוח ועוצמה שאיתו אפשר לפתוח דלתות ולהתמודד עם יזמות חדשות הדורשות הרבה עוצמה ואורך רוח. עם זה, יש גם חיסרון מסויים: כששני הכוכבים האלה יוצרים ביחד זווית של מתח עם כוכב כמו נפטון, גם עוצמת המעורבות הרגשית והדרמות שנובעות מכך כמעט מוכפלת - וממצב של עוצמה ובטחון, אנחנו מקבלים אוסף של דרמות, הסחות דעת, החלטות רגשניות פזיזות ועוד.

זה בדיוק המצב השבוע: אחרי שבשבוע הקודם השניים האלה יצרו ביחד זווית של מתח לאורנוס התזזיתי, שהכפילה את המתחים והלחצים, כעת הזוית עם נפטון מכפילה את המעורבות הרגשית ומכאן גם פוגעת בשיקול הדעת שלנו ובטיב ההחלטות שאנחנו מקבלים ונקבל השבוע. אז מה עושים? ובכן, ראשית - מנסים לא להציף את עצמנו בעשייה שמכבידה עלינו רגשית ומונעת מאיתנו להתמסר לכל נושא בנפרד, אלמנט שעלול גם הוא ליצור תחושות של כשלון ואכזבה. שנית - כעת הזמן להתמודד בעיקר עם העובדות ולנתק את הרגשות המתעוררים סביבן. מעורבות רגשית בצד החומרי והמעשי עלולה לגרום לנו להגיב רגשית על לחצים ולא להתמודד כהלכה עם העובדות וחבל. שלישית - שימו דגש מיוחד השבוע על הפרטים הקטנים: הם אלה ששומרים אותנו כל הזמן ממוקדים בעשייה עצמה, הם והבעיות שהם יוצרים סביבם, שמכריחות אותנו לשנס מותניים ולהתחבר מחדש לצד המעשי שלנו, כדי לחשוב מחוץ לקופסה ולהביא פתרונות חכמים, יצירתיים ובעיקר מעשיים.

מבוכה, ערפול, מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לשמור על הציר שלנו יציב ומחובר לקרקע - כל אלה מאוד מאפיינים את שתי הזוויות האלה, וכדאי כאמור שננסה למרות הקושי לשים את הרגש בצד ולהתבונן בעיקר בעובדות.

מי בעיקר יושפע משתי הזויות האלה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, טלה, סרטן, גדי, מאזניים, דגים, קשת, תאומים וזה אומר שבעצם... כולנו.

לחץ. ShutterStock
זה הולך להיות שבוע מלא לחצים ומתחים. נסו לנשום עמוק/ShutterStock

התקשורת השבוע

מבחינה תקשורתית גם השבוע הזה אינו קל. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממשיך לנוע בהילוך אחורי ולעזור לנו לסגור מעגלים שמיצו את עצמם ותוך כדי תנועה יוצר זווית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי. לא רק שבהילוך אחורי הוא מביא איתו אלמנטים לא צפויים ומכריח אותנו לשפר ולשדרג תוך כדי קשיים כמו ביטולי פגישות, שכחה של חפצים אישיים וכו' - הוא גם יוצר זווית של מתח עם אורנוס התזזיתי, שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי עצמו. זווית זו מכניסה לתקשורת שלנו אלמנטים של מתח, עצבנות, צורך בסיפוקים מיידיים מצד אחד - ורצון חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי מצד שני.

זו זווית אינטנסיבית מאוד, שמביאה איתה קושי בתקשורת עם אנשים שלא ממש מבינים אותנו או שמתקשרים לאט יותר מאתנו, או עם אנשים שלא משתנים במהירות כמונו או לא מוכנים לראות אפשרויות חדשות ומעניינות שאנחנו רואים. על רקע כל אלה עלולים להיווצר ריבים לא קטנים השבוע.

אי הבנות, ניתוקי קשרים וקצרים בתקשורת - אלה המפגעים הרציניים של הזווית הזו, בצד כמה פלוסים קטנים כמו חשיבה מהירה, אסימונים נופלים ותובנות המתקבלות במהירות ופה ושם אפילו כמה הברקות שעוזרות לנו לפתור בעיות שלא הצלחנו לפתור עד עכשיו.

הנזק העיקרי - שהוא חוסר הסבלנות והסובלנות לאנשים שאיתנו או סביבנו - עלול לגרום גם לנזקים גדולים יותר כמו ניתוקי קשרים והסתגרות שלנו בבועה האישית שלנו מול מחשבים, טלוויזיה וכל מה שהוא לא אדם אמיתי שחושב לאט ומרוכז בעצמו... כמונו.

מה עושים? למרות הקושי - מתאפקים, כדי לא לקלקל קשרים. מדברים בכנות ובאומץ על מה שמציק לכם באמת ומאפשרים תקשורת ישירה וחדה גם אם היא לא ממש נעימה, שמקלה עליכם לומר את כל מה שאתם רוצים באמת לומר, בלי שהשני יפגע.

מי עלול בעיקר להיפגע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, שור ועקרב.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
אי הבנות, ניתוקי קשרים וקצרים בתקשורת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה

מרס שליט המזל שלכם נמצא בזווית מתח לנפטון. זהו מרס רגשני עם המון מצבי רוח ודרמות. נצלו את האנרגיה של נפטון לחשיבה יצירתית ושונה מהמוכר לכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת. השור המרובע שלנו הופך אימפולסיבי ולא צפוי: היזהרו מהחלטות פזיזות שלא אופייניות לכם.

תאומים

ונוס שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת לכם לפתוח את הלב בהתלהבות והתרגשות. זמן לתת מקום אמיתי לאהבה. תנו לה צ'אנס.

סרטן

מקבץ כוכבי גדול מאכלס את בית המשפחה שלכם. מרקורי בהילוכו האחורי מאפשר לסגור מעגלים משפחתיים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף תקשורתי חדש.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, נמצאת בצמידות שלה עם מרס והופכת את האריה לספורטיבי יותר. במקביל, הזווית עם נפטון הופכת אותו לרגשני ומעט ילדותי. יש דרמות באוויר השבוע, בדיוק כמו שהאריה אוהב.

בתולה

בית החומר והכספים שלכם ממשיך להיות עמוס וטעון גם השבוע, כשמרקורי מאפשר לכם להתבונן לעומק בחשבון הבנק, לשנות ולשדרג - הן גישה והן מצב כספי.

מאזניים

השמש, מרס ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם ולהביא איתם הרבה אקשן מכל הסוגים. הילוכו האחורי של מרקורי מביא איתו צורך בשדרוג ובשינוי. מעגלים שמיצו את עצמם נסגרים בהדרגה.

עקרב

ונוס עושה צעדים ראשונים בבית הכספים שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם להימנע מהוצאת כספים רגשית ומבזבוזים שלא לצורך. זמן להשקיע בהופעה ובביגוד, עקרבים.

קשת

איזה כיף שונוס מתחילה לטייל במזל שלכם... היא מביאה איתה הרמוניה וקסם אישי, ופה ושם גם מצליחה לעורר אהבה אליכם ומכם. הזהרו מאכילת יתר כעת, קשתים.

גדי

זווית מעשית בין ונוס הרגשית במזל קשת לבין סטורן, שליט המזל שלכם במזל, מאפשרת שיתופי פעולה אפקטיביים: זמן לאפשר לפעול עם אחרים ולא לבד, גדיים.

דלי

זווית של מתח בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, עלולה לגרום לשבוע מתוח של אי הבנות שעלולות להתפתח לריבים של ממש. חשוב השבוע לוותר, להתפשר ולהיות קשובים למי שאיתכם או מולכם.

דגים

שתי זוויות של מתח בין השמש ומרס לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולות לגרום למינון גבוה של חוסר יציבות ואי ודאות השבוע. החלטות חשובות בכספים או ביחסים - דחו לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully