וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 3-9 באוקטובר 2021

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 10:08

עוד שבוע לחוץ ומתוח מתגלגל לכיווננו, אבל הפעם המתחים האלה גם עלולים להתממש פיזית בשטח, כי יותר מדי גורמים תוססים כעת ועלולים להצית את הפתיל. היזהרו מאוד

מעברה של ונוס למזל קשת השייך ליסוד האש עלול להצית אצלנו פתיל השבוע, והפעם כזה שקשור ליחסים בין אישיים. התכוננו היטב כי זה הולך להיות שבוע נפיץ במיוחד.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש בצמידות מדויקת למרס האסרטיבי.
2. השמש בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס.
3. מרס בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס.
4. השמש בצמידות מדויקת למרקורי שבהילוך אחורי.
5. ונוס הרגשית עוברת ממזל עקרב למזל קשת

הזוויות המתוחות של השבוע - זו הצמידות בין השמש לכוכב מרס, שני הכוכבים האקטיביים בגלגל המזלות, וזווית הפעולה ששניהם ביחד שולחים לכוכב אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו בין השמש למרס מייצרת נקודת כוח עוצמתית מאוד, אבל מכיון שמרס הוא כוכב דיסהרמוני, אפשר לומר שזו צמידות עצבנית וחסרת שקט. חוסר השקט בין שני הכוכבים האלה בדרך כלל גם מוביל לביטוי תקשורתי תוקפני ולפעמים גם לאלימות פיזית. חשוב השבוע לגלות איפוק מקסימלי, מה שאומר שהצמידות הזו יוצרת זוית פעולה עם כוכב אגרסיבי נוסף, שמוסיף גם לשמש וגם למרס היבט אגרסיבי נוסף שגם עלול להביא איתו שינויים וניתוקים פתאומיים. השלישיה הזו עלולה להיות פצצת זמן מתקתקת וכל גירוי קטן, ריב, סכסוך או עימות עלול להסלים בקלות. מה עושים? בעיקר נזהרים. מאוד נזהרים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות והזוויות שלה? מזלות אריה, שור, דלי, טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

הצמידות החיובית של השבוע - זו הצמידות בין השמש לבין מרקורי בהילוך אחורי במזל מאזניים. זו צמידות מעניינת במיוחד כיון שהשמש הולכת קדימה בעוד מרקורי הולך אחורנית. אלה יומיים-שלושה של חיבור בין עבר להווה ולהיפך... זהו זמן מצוין לסגירת מעגלים הקשורה לעבר ומעשים שאיכשהו התאחרו ועכשיו הגיע הזמן לבצע אותם.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה, שור, עקרב ודלי.

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב המופנם והעויין למזל קשת הפתוח והאופטימי. מזל קשת הוא אחד המיקומים היפים לונוס שלנו, אולם גם קצת אגוצנטרית כפי שהיא מתבטאת בשאר מזלות האש. ונוס במזל קשת היא הרפתקנית במיוחד, סוליסטית ואוהבת לעשות דברים בדרכה. אנשים שיש להם ונוס במזל קשת הם אנשים שלא בהכרח אוהבים זוגיות קבועה או מערכת יחסים אחת אלא נהנים לחוות את הצד ההרפתקני של ונוס במזל קשת שאוהבת להתנסות במגוון של מערכות יחסים - ולפעמים מתקשים לשמור רק על קשר זוגי אחד לאורך השנים, או קשרים מחייבים בכלל. אולם, ההתנהלות של ונוס במזל קשת היא שמחה וידידותית וזהו זמן מצוין לפתוח את הלב בפני היכרויות מעניינות, ידידים שמחים ומערכות יחסים כיפיות, פעמים רבות כאלה הקשורות גם לבני או בנות זוג מחו"ל או בעלי ובעלות אנרגיה שכזו.

מי בעיקר יושפע מההתנהגות הידידותית הזו של ונוס בתקופה הקרובה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

אסטרולוגיה. ShutterStock
שבוע נפיץ לפנינו. סבלנות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
על פניו זה אחד השבועות המתוחים של הזמן האחרון: מרס שליט המזל שלכם גם צמוד לשמש וגם יוצר זוית של מתח לאורנוס - הזהרו מתגובות קיצוניות ומניתוקי קשרים טלאים. בי קול.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את מזל עקרב ועוברת למזל קשת, מיקום הרפתקני שלשור קצת קשה איתו... הזהרו מנטילת סכונים בתקופה הקרובה, הן מבחינה כספית וכלכלית והן מבחינה רגשית, וגם בכבישים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי תאומימים, אלמנט שמדגיש את הצורך יותר לסגור מעגלים מאשר לפתוח חדשים. זהו זמן טוב לפסק זמן הקשור למערכות יחסים קיימות, ולזהירות בהחלטות שלכם הקשורות למכירה קנייה והשקעת כספים.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מדגיש את הצורך שלכם להשקיע בבית ובסביבתו כמו גם בדיאלוג עם בני הבית. זהו זמן לסבלנות מכסימלית ביחסים בין בני הבית ולשדרוג התקשורת המשפחתית שלכם, שתכלול ניקוי משקעים שהצטברו. זהירות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם גם נצמדת לכוכב מרס האגרסיבי וגם שולחת זוית של מתח לאורנוס התזזיתי, שני אלמנטים שהופכים את השבוע הזה לתזזיתי ועצבני במיוחד. גלו איפוק מכסימלי כיאה למלך החיות, ואל תנתקו קשרים גם אם מאוד מתחשק.

בתולה
מעברה של ונוס הרגשית למזל קשת הולך להביא איתו הרבה אקשן לחיי המשפחה, ויכולת להפוך את מערכת היחסים המשפחתית לשמחה והרפתקנית יותר. זמן להשקיע בביחד המשפחתי ולתכנן פעילות של ביחד עם בטיולים ועם בלימוד של משהו חדש.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם, אלמנט ששם את הדגש השבוע ובתקופה הקרובה בעיקר על היכולת שלכם לדבר לשתף לחלוק ולעשות לכם ים של חברים חדשים ומעניינים, ושפע של יזמות תקשורתיות מעניינות.

עקרב
ונוס הרגשית שהיתה חודש במזל שלכם ועזרה לכם לפתוח את הלב ולרכך את השריון העקרבי הקשוח עוברת למזל קשת המאכלס את בית הכספים שלכם: זמן להשקיע במקורות ההכנסה שלכם, למצוא אפיק חדש להשקעה, ובעיקר - להזהר שלא לבזבז כספיים שלא לצורך, עקרבים.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, הקסם האישי שלכם חוזר ובגדול, ובשורת האהבה מגיעה גם אליכם. ונוס עוזרת לכם לא רק לפתוח את הלב, אלא גם לתת מקום גדול יותר לאהבה ואפילו להתאהב... כן כן. חשוב להזהר מאשליות ופנטזיות ולתת מקום רק לאהבה אמיתית, קשתים.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מביא איתו גל של אמביציה, וצורך לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ומעניינות כשהפעם הדגש הוא קשר חזק יותר לקהילה, אולי יותר מתמיד, זמן לפתוח את הדיאלוג הזה בין אדם לקהילה ולא רק בין הגדי לקריירה שלו, גדיים.

דלי
זויות של מתח שיוצר כוכב אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם גם לשמש וגם לכוכב מרס עלולות לגרום לדלי שלנו עצבנות וחוסר שקט, רצון להחליף מקום אווירה ואולי גם יחסים, וצורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי. הקשיבו יותר לעצמכם ולצרכים שלכם, במקום למרוד ביחסים או במערכות שלא ממש מתאימים לכם.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית השבוע למזל קשת מדגיש את הצורך של הדגיג שלנו להקשיב לגל האמביציה שנובט לו פתאום מבפנים: הגיע הזמן לאחד את שני הדגיגים שבסמל המזל שלכם שפונים לכוונים מנוגדים - לכוון אחד ברור חזק ובולט ורב עוצמה: קדימה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully