וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 26 בספטמבר עד ה-2 באוקטובר 2021

25.9.2021 / 23:37

תקופת החגים הייתה מאוד דרמטית והפכפכה לכולנו. האם השבוע סוף סוף נוכל לנשום קצת לרווחה? לצערנו השבוע יהיה מלא בתקשורת כוחנית שלא עושה לנו חיים קלים. קבלו תחזית אסטרולוגית לשבוע הקרוב

שני אירועים משמעותיים הקשורים לכוכב אחד מתרחשים השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו פורץ בהילוך אחורי במזל מאזנים, ואז חוזר ויוצר שוב זוית פעולה אגרסיבית עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני. זה אומר שהמתח התקשורתי שהתחיל ביום חמישי ממשיך ועובר הלאה וצובע את כל השבוע הזה בצבע של זוית התקשורת הכוחנית הזו, שלא עושה לכולנו חיים קלים.


התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

1. מרקורי עובר להילוך אחורי
2. מרקורי בהילוך אחורי בזוית 90 מעלות לפלוטו
3. ונוס בזוית פעולה 90 מעלות ליופיטר

הילוכו האחורי של מרקורי - כוכב התקשורת שלנו במזל מאזניים, עוסק באופן סמלי קודם כל בתקשורת הזוגית, בנושאי מודעות למיניהם, וביכולת שלנו להתמודד עם בעיות תקשורת ביחסים ובדיאלוג הזוגי, בשותפויות, ובכל מה שקשור לדיאלוג של אחד על אחד.

מרקורי מבקש מעין פסק זמן זעיר: הוא שם למולנו כעת מראה, כדי שנוכל להתבונן בסוג התקשורת האישית והבינאישית שלנו, לפתור בעיות שעלו בזמן האחרון, לדבר בכנות ובגובה העינים, ולשתף את בן או בת הזוג שלנו ברגשות ובתכניות.

אבל מזל מאזנים הוא מזל שכלתני וחברתי, לא רגשי. הבעיות שאנחנו נתקלים בהן עכשיו בימים אלה במערכות היחסים שלנו אינן כאלה שאפשר להשאיר אותן על המדף ולחכות: אם ישנן בעיות שגורמות עכשיו לקצרים בתקשורת ולצורך לקחת פסק זמן מסויים, הן מצריכות בעיקר התבוננות עומק והחלטות רציונליות לטפל בדברים ולעומק, ולא להשאיר אותן ליד המקרה או להתעלם מהן.

מיקומה של ונוס כעת במזל עקרב מאפשר כעת להעמיק פנימה, ולא להשאר במקום התיאורטי של התבוננות מרוחקת בלבד: כעת הזמן לגעת בדברים החשובים בדיאלוג הזוגי והשותפי ובדיאלוג עם העולם בכלל שלא נגענו בהם עד כה, כדי שנוכל להתמודד עם צווארי הבקבוק שהעניין יוצר בחודשים האחרונים, וכדי לשחרר את כל מטען הרגשות שכלוא מאחורי הצורך להגן על עצמנו מפני עולם הרגש ולהשאר מרוחקים.

מרקורי דורש מאתנו כעת לדבר ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא להשאיר דברים בבטן. אם הגענו למצב שאין אפילו יכולת לדבר - אולי כדאי להסיק מסקנות, אולם הילוכו האחורי של מרקורי מפציר בנו לפחות לנסות, והאנרגיה של ההילוך האחורי הזה בהחלט תומכת בתהליך.

הילוכו של מרקורי שכזה יכול להפוך כל שיחה מקרית לשיחת נפש שבה דברים שסגרנו בפנים מחפשים לצאת גם בפני זרים, וכשזה קורה - כדאי להתמסר לתהליך, ולעקוב בעניין אחרי מה שיוצא מאתנו תוך כדי התהליך הזה.

כרגיל נלווים לעיתים לתהליך גם שכחה של חפצים כמו מפתחות, טלפון ופה ושם גם את הראש - כדאי לא להתרגש מזה במיוחד, אבל אם גם הראש מחליט לצאת לפנסיה בזמן התהליך הזה - כדאי אולי לחפש אחד אחר, כשיתחיל לנוע שוב קדימה.

על מי ישפיע בעיקר הילוכו האחורי של מרקורי? על מזלות מאזניים, טלה, סרטן גדי בתולה ותאומים.

בני זוג בשיחה. bbernard, ShutterStock
מרקורי דורש מאתנו כעת לדבר ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו,/ShutterStock, bbernard

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה של מרקורי עם פלוטו הכוחני והיצרי. זו אחת הזויות התקשורתיות השליליות שאנו עלולים לפגוש באסטרולוגיה.

בזוית הפעולה הזו מפעיל כוכב פלוטו היצרי את התקשורת שלנו באופן עוצמתי מאוד: הוא הופך אותנו רגישים במיוחד לכל מלה, וגורם לנו פעמים רבות לפרש בטעות מלים של מישהו אחר כאות לפרובוקציה או התגרות, והתגובה היא כוחנית ויצרית: פלוטו הוא כוכב טוטאלי מאוד, והפתיל שלנו קצר מאוד בתקשורת התוקפנית הזו, שפעמים רבות מביאה איתה ריבים ומאבקי אגו גם בגלל פרשנויות מוטעות, או הזדהות יתר עם עמדות או אלמנטים בחיינו שהופכים להיות קולב להתפרצות של האגו שלנו, ומכאן גם להרס יחסים: מלים שנאמרות בזמן שכזה קשה מאוד להחזיר אחור, ופלוטו עלול אפילו לא להסתפק במלים במלים במצבים קיצוניים.

בדרך כלל מרקורי נע מהר קדימה כך שהזוית מופיעה ונעלמת מהר יחסית תוך יומיים שלושה, אולם הפעם מרקורי מתעכב ממש על המעלה ה 25 במאזניים ואז חוזר שוב למעלה ה 24 שבה נמצא גם פלוטו במזל גדי בהילוך אחורי, כך שאנו נחווה אותה בעוצמה מספר ימים גדול מהרגיל כשהוא נע אחורנית באיטיות, ואז נחוה אותה שוב כשהוא יחזור להילוך רגיל וינוע שוב קדימה.

זה לא יהיה קל, וידרוש מאתנו הרבה מאוד איפוק בגרות שליטה ואורך רוח.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות עקרב שור דלי אריה בתולה תאומים סרטן גדי טלה ומאזניים, ובעצם כמעט כולנו...

בני זוג רבים. oneinchpunch, ShutterStock
הפתיל שלנו קצר מאוד בתקשורת התוקפנית הזו, שפעמים רבות מביאה איתה ריבים/ShutterStock, oneinchpunch

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית שנמצאת במזל עקרב, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים שנמצא במזל דלי.

הזוית הזו מצביעה על קונפליקט מסויים: ונוס במזל עקרב מקבלת איכות מאוד עמוקה צרה ואישית, מופנמת חשדנית ועוינת, בעוד יופיטר במזל דלי פותח בחיוך מרחבים גדולים לקהילה ומעגלים החברתיים הגדולים שהתחברות אליהם מאפשרת לנו לתמוך ולהתמך, ובניגוד לגוון הסוליסטי של ונוס במזל עקרב - להרגיש חלק מהביחד הגדול והקולקטיבי.

התוצאה עשויה להיות חיובית למדי, אם כי היא כאמור מלווה בקונפליקט בין הרצון להיות לבד בדל'ת אמות לבין הצורך להיות חלק מהקהילה ולתרום לה, קונפליקט שעלול לגרום מצד אחד לגישה אופטימית שמאפשרת לצאת מחלקת האלוהים הקטנה שלנו אל העולם, אולם עדיין לשמור על הפריזמה האישית של ההסתכלות שלנו גם בחוץ, אלמנט שעלול להקשות עלינו להתחבר באמת אל העולם הזה שבחוץ, למרות הרצון הטוב כביכול.

אז.. פנימה או החוצה? לבד או ביחד? התשובה הנכונה תהיה כמובן, התשובה של מזל מאזנים הקלאסי שונוס שולטת עליו - גם וגם... אולם קל לעשות - וקשה לבצע.

אלמנט נוסף שכדאי להזהר ממנו בזוית הזו עכשיו - הצורך במתוקים והקושי לשמור על הדיאטה בדיוק כשצריכים אותה כל כך, שכן זו זוית שבקלות יכולה למוסס את כוח הרצון שלנו, כשהאובססיה למתוקים עולה...

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב דלי ואריה, סרטן גדי וטל קשת ותאומים.

אסטרולוגיה. ShutterStock
אסטרולוגיה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים, מיקום שמחליש אותו ומרכך אתכם. זמן טוב להתחבר לצד הזוגי, ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם תחת השפעת הזוית עם אורנוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת הרגשית ולניתוקים שונים. גלו סבלנות, ואל תנתקו קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פורץ השבוע בהילוך אחורי וכרגיל במזל הזה יש לא מעט אפשרויות לשיבושי תהליכים, ביטול פגישות שכחה של דברים וכו'. התנהלו בזהירות.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית המשפחה שלכם עלול לגרום לויכוחים ודרמות קטנות, וכדאי לגלות סבלנות. זמן לנקות משקעים שהצטברו, ולדבר על הכל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזנים המאכלס את בית התקשורת שלכם, והאריה שלנו הופך תקשורתי מתמיד השבוע: זמן ליזמות תקשורתיות חדשות, ולגישה אסרטיבית לכל מה שקשור לעשייה בכלל.

בתולה
מקבץ כוכבים גדול בבית החומר והכספים שלכם הכולל את השמש את מרס ואת מרקורי בהילוך אחורי, מביא איתו צורך לא רק ביזמות מקצועיות ומעשיות חדשות, אלא גם בגישה שונה: זמן להסתכל אחורנית, לסגור אוברדראפט, ולהיערך אחרת.

מאזניים
השמש כבר חוגגת לכם ימי הולדת, מאזנאים, וזהו זמן מצוין שבוע אתם יכולים ליהנות משפע של אנרגיה מהשמש וממרס ותקשורת משופרת עם מרקורי - אבל הילוכו האחורי מביא איתו חודש של חשבון נפש אמיתי, ובסופו - מסקנות מרגשות.

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לרכך אתכם ולפתוח קצת את לבכם הקשוח. זה הזמן בזמן שמרקורי נכנס להילוך אחורי במזל מאזניים, יוצר זוית קשוחה עם פלוטו שליט המזל שלכם ועלול לגרום לתקשורת כוחנית... גלו איפוק, עקרבים ואל תריבו עם העולם.

קשת
זוית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה אכן להביא איתה גל אופטימי מצד אחד, אבל עלולה לגרום לאופטימיות יתר ומכאן גם לשיקולים גרועים והחלטות פזיזות, בעיקר בנושאי כספים ונהיגה. זהירות...

גדי
זויות הרמוניות שמקבל סטורן שליט המזל שלכם מהשמש וממרס עשויות להביא איתם שבוע נינוח יחסית, שאפשר להקדיש להתבוננות מהורהרת על מה שקורה עכשיו דווקא בקריירה, שם הילוכו האחורי של מרקורי עשוי להביא איתו התפתחויות מפתיעות.

דלי
מיקומה של ונוס בבית הקריירה שלכם מאפשר לכם להפעיל ים של קסם אישי כדי לקדם תכניות שחשובות לכם. הילוכו האחורי של מרקורי לעומת זאת יכול להחזיר לשולחן תכניות להרחבת אופקים כמו לימודים סדנאות ואפילו נסיעה ארוכה.

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי במזל מאזניים מדגיש את הצורך במהלכים זהירים בנושאי חומר וכספים, ואולי גם בהיערכות מחודשת מבחינה כלכלית. ונוס שבמזל עקרב מביאה איתה פתיחות לרעיונות חדשים, ושיחות עומק מעניינות. זמן לדבר באומץ על מה שחשוב באמת, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully