וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אומרים הכוכבים על אמה רדוקאנו ויריבתה ליילה פרננדז?

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 10:43

לגמר אליפות הטניס הפתוחה של ארצות הברית הגיעו בפעם הראשונה שתי נשים צעירות מאוד וחסרות ניסיון אמיתי. למרות חוסר הניסיון כל אחת מהן ניצחה טניסאיות בכירות ומוכשרות בדרכן אל הגמר. יאיר טריבלסקי ביצע ניתוח אסטרולוגי למפות הלידה של השתיים וגילה פרטים מפתיעים

בתור חובב ספורט, הצירוף הזה של שתי טניסאיות כל כך צעירות עם אנרגיה נפלאה שכזו ומסע ניצחונות לא שכיח שמגיעות לגמר, גרם לי להסתכל במפת הלידה שלהן וראה זה פלא: אצל שתיהן מצאתי שם אלמנט אחד מרכזי משותף רק עם שינוי קטן… בגלל השינוי הזה הבנתי גם מי תנצח.

ואכן, מסתבר שהשינוי הקטן הזה עשה בסופו של דבר את ההבדל, גם אנרגטית וגם נפשית - ובסופ של דבר קבע את זהות המנצחת.

בואו נסתכל: נתחיל במפה של ליילה פרננדז.

מפת הלידה של ליילה פרננדז

לילה פרננדז. יאיר טריבלסקי
לילה פרננדז/יאיר טריבלסקי

זו מפה עוצמתית מאוד, שהאלמנט המרכזי הבולט בה הוא המשולש הגדול המחבר בין שלוש פלנטות שנמצאות כאן ביסוד האוויר, ונוס הרגשית (בעגול ורוד) שמביאה איתה קסם ועידון, סטורן הנוקשה (בעגול חום) שמביא איתו פרפקציוניזם ושליטה בכל מה קשור לחכמת המשחק ולחוקיו, ואורנוס כוכב השינויים (בעיגול תכלת), שמסמל חדשנות, תגובות מהירות וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה.

משולש קטן נוסף שבשיאו מרקורי כוכב התקשורת (בעיגול כחול) מביא איתו יכולת תקשורתית גבוהה ומיינדסט רציונלי וממוקד מטרה. גם מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה (בעיגול כתום) תורם מצבור עוצמתי של אנרגיה ויכולת התחדשות מהירה והישגיות ברמה גבוהה.

אולם, אין ספק שהאלמנט הבולט פה הוא אותו משולש עליו דיברתי. לתצורת המשולש יש כוח משלה: היא מעניקה בסיס פעולה עוצמתי שנשען על שלוש הנקודות שתיארתי קודם ומאפשר לבעל המשולש להצליח מול אתגרים גדולים במיוחד על ידי כך שהוא יכול לשאוב כוחות כל פעם מקודקוד אחר של המשולש. יכולתי בהחלט להבין את סוד כוחה של ליילה פרננדז.

הטניסאית ליילה פרננדז, גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
הטניסאית ליילה פרננדז בגמר אליפות ארה"ב/רויטרס

מפת הלידה של אמה רדוקאנו:

מפת הלידה של אמה רדוקאנו. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של אמה רדוקאנו/יאיר טריבלסקי

ומה רבה ההפתעה כשהדבר הראשון שראיתי במפה זה את המשולש הגדול הזה באמצע המפה, בדיוק כמו במפת הלידה של פרננדז!

שתי מתמודדות צעירות, כמעט באותו גיל, שאף אחד לא שמע עליהן עד כה. שתיהן בנות של מהגרים במדינתן, שתיהן עשו את כל הדרך לגמר מאנונימיות מוחלטת תוך נצחונות של טניסאיות איכותיות מאוד - ושתיהן עם אותה תצורת משולש שממלאת בעצם את כל המפה! תודו שהצירוף של כל זה ביחד הוא מפתיע…

ישבתי על שתי המפות האלה וניסיתי למצוא את ההבדלים, כדי אולי לחזות למי מהן באמת מגיע הניצחון. התבוננתי ארוכות במפות ובאמת מצאתי כמה הבדלים: מקבץ הכוכבים הקטן בעיגול הכתום כאן הוא של השמש ומרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב (ולא בתולה), גם ונוס נמצאת במזל עקרב (ולא מאזניים) אבל ההבדל העיקרי - והוא זה שגם קבע בסופו של דבר את המנצחת בין השתיים הוא מיקומו של כוכב אחד.

במפת הלידה של ליילה פרננדז המשולש הזה מורכב משני כוכבים לא אישיים שמסמלים כוחות, סטורן ואורנוס - וכוכב אישי אחד: ונוס. במפת הלידה של אמה רדוקאנו, המשולש מורכב גם הוא משני כוכבים לא אישיים שמסמלים כוחות, סטורן ואורנוס - ומכוכב אישי אחד: מרס (בעיגול אדום). במפת הלידה של ליילה, שלטה ונוס הרגשית, הנשית והמעודנת, ואילו על המשולש של אמה שלט כוכב מרס הנקרא על שמו של אל המלחמה. מרס, הפלנטה בעלת האנרגיה הגברית הלוחמנית, מסמל את הקילר אינסטינקט שהולך עד הסוף באופן טוטאלי - והוא שניצח את ונוס שעם כל הכבוד ליכולותיה, היא לא משתווה לגישה הלוחמנית והבלתי מתפשרת של מרס.

כן בסופו של דבר זה היה עימות של מרס מול ונוס, שהפך את הערב הזה לחוויה בלתי נשכחת ובעצם לסוג של דייט, שבו האנרגיה הגברית של רדוקאנו פוגשת את האנרגיה הנשית של ליילה באותה מלחמה עתיקה. אולם בטניס, לא כמו באהבה, יש בסופו של דבר רק מנצח אחד: בין שתי המפות האלה - מרס ניצח.

הטניסאית אמה רדוקאנו, גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
והמנצחת הגדולה: אמה רדוקאנו/רויטרס

צפו בניתוח מעמיק של שתי המפות:

המשחק עצמו היה מלהיב ומרתק וזה היה מבחינתי צפוי: אלה שתי מפות של שתי ווינריות - וזה בהחלט יתבטא גם לטווח ארוך, אבל בערב הנפלא והחד פעמי הזה מנצחת אחת קיבלה את הגביע והשניה הזילה דמעות. ברור לי שלשתיים יש עוד עתיד מבטיח בעולם הטניס הנשי. שתיהן יגיעו רחוק ויביאו עוד ניצחונות רבים. הדור הדליי הזה שהוא כל כך שונה, מבריק וטכנולוגי יותר מדורות אחרים, יביא איתו לא רק משחקים ספורטיביים נפלאים אלא גם לא מעט המצאות, פריצות דרך ושינויים בחשיבה ובגישה של כולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully