וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוח נומרולוגי לזוכה "הכוכב הבא", תמיר גרינברג: "בעל ביקורת עצמית נוקשה. מצפה לו עבודה קשה"

יפעת אורלב

3.9.2021 / 0:01

הנומרולוגית יפעת אורלב ניתחה את שמו ואת תאריך הלידה של זוכה "הכוכב הבא", תמיר גרינברג, כדי לגלות מי האדם העומד מאחורי הכישרון הענק ומה מצפה לו בשנה העברית החדשה והכל כך שונה בחייו. הנה המסקנות שלה

הכוכב הבא, דואט בהפתעה/קשת 12

שם: תמיר גרינברג
תמיר - גימטריית השם: 2
תאריך לידה: 28.10.1995
יום לידה: 28. נתיב הכוכב, בין ספירת הנצח לספירת המלכות.
מספר גורל: 8

תמיר גרינברג באופן לא מפתיע הוא אדם מולטי מוכשר ולא רק בשירה, בלחן או בכתיבה. תמיר מוכשר בכל דבר שהוא ירצה לגעת בו בעתיד כיוצר או כיזם עסקי. תמיר פרפקציוניסט בנשמה. הוא לא מאפשר לעצמו לעשות משהו שהוא פחות ממושלם. אצלו, בשביל הגורל, אין "מתנות חינם " או "קיצורי דרך". הוא חייב לעבור דרך נתיב הקושי או דרך החתחתים כדי לקטוף כל פסגה בחייו. על זה נאמר: "יגעת -מצאת". כולנו מסכימים שתמיר זמר עם נשמה גבוהה, נקי מכל פוזה וספק אם הוא בעצמו מודע לתמהיל הנהדר הזה שגרם למיליוני צופים להידבק למסך מצומררים עם "עור ברווז" ונמסים מהיכולות הווקליות האדירות שלו - שלא נופלות לרגע מיכולותיו של הלורד אלטון ג'ון.

אצל תמיר זה לא רק כשרון. זו עבודה קשה, יומיומית, עם מלא לילות ללא שינה כי המפה שלו מדברת על בחור עם ביקורת עצמית נוקשה, שבראש מעיניו זה להוציא מעצמו את המקסימום ולא פחות מזה, מה שהוביל אותו לקטוף את הפרס שהכי תפור על מידותיו: "זוכה במקום הראשון בתכנית 'הכוכב הבא'".

אני הייתי מייעצת לתמיר גם להינות מהדרך. לא רק תוצאות ממוקדות מטרה, אלא הנאה מהדרך. מדוע להתנתק מהנאות היקום כשהוא מגיש לך אותן על מגש של זהב?

הכוכב הבא. אורטל דהן,
"בעל ביקורת עצמית נוקשה, שבראש מעיניו זה להוציא מעצמו את המקסימום ולא פחות מזה"/אורטל דהן

תמיר הוא אדם צנוע, רגיש בצורה יוצאת דופן, בעל ערכים, מחובר למשפחתולוגיה ולמשוב הרגשי המגיע ממנה. לתמיר ייקח טיפה זמן להאמין ולעכל את כל ההילולה סביבו. הוא יותר מחובר להיגיון שבכל סיטואציה מאשר לרגש הנעים הזה של: "הצלחתי בענק- יאללה חגיגות". עם זאת, הוא נחשב לבחור חזק אופי שיודע בתוך תוכו בדיוק עד כמה הוא שווה.

במפה הנומרולוגית שלו ניתן לראות שיתופי פעולה יפים לצד עבודה קשה גם בשנה הקרובה - אוקטובר 2021 עד סוף 2022. לימודים לצד שיתופי פעולה גם בחו"ל - כשהקורונה תאפשר כמובן. השנה האישית אליה הוא נכנס מאוקטובר 2021 מדברת על שנה של המון הכרה לצד המון עבודה קשה. תמיר הוא לא אדם שנח על זרי דפנה. הוא יוצר ובורא כל פעם משהו חדש, מעודכן, בוגר, וכן הכי חשוב לו להיות גם תמיד בשליטה. זו הדרך שלו להרגיש בטוח בהווה ובעתיד הצופן לו הרבה מאוד כוכבים מחבקים. מה שבטוח זה שאת המיליון שהוא קטף הוא ישקיע נכון ובטוח - ובאופן הכי מחושב שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully