וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 29 באוגוסט עד ה-4 בספטמבר 2021

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 23:11

שבוע לא ממש ברור: מצד אחד רגיעה, מצד שני מעורבות רגשית גבוהה שמניעה אותנו להחלטות לא שקולות. שימו לב לא ליפול שם

נראה שמשהו מתרכך בכוכבים השבוע: מעברם של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל בתולה הביקורתי למזל מאזניים המעודן והמודע לעצמו, ומרס מול נפטון הרגשני, אמור להביא איתו משהו רך יותר לקראת תחילת שנת הלימודים ובעצם תחילת השנה מכל כך הרבה כיוונים, אולם המעורבות הרגשית הגבוהה של מרס עלולה להביא איתה גם החלטות שגויות ומעורבות רגשית אגרסיבית, כשזווית המתח של השמש עם סטורן מכבידה מאוד. שבוע לא ממש ברור, אבל עם מרקורי במזל מאזניים ביחד עם ונוס, אפשר לפחות לדבר על הרמוניה, אם עדיין לא ממש לממש אותה בפועל.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר למזל מאזניים.
2. מרס בזוןית של עימות לנפטון המטשטש והמערפל.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של כוכב מרקורי ממזל בתולה הביקורתי, השייך ליסוד האדמה, למזל מאזניים האינטליגנטי והמודע לעצמו השייך ליסוד האוויר. המעבר הזה בהחלט משנה את התקשורת שלנו השבוע, מרגיע קצת את הרוחות והופך אותה להרבה יותר נעימה, הרמונית וקשובה לזולת. במזל מאזניים אנו משתמשים בצד החברתי של מרקורי הקשור ליסוד האוויר: זהו זמן מצוין לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לשיחות עומק מהורהרות של אחד על אחד ואפילו לחיזור עדין אך תקיף. זמן להשתמש במילים באופן חברתי יותר ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, מאזניים, גדי, סרטן וטלה.

הזווית הקשה של השבוע: זו זןוית העימות בין מרס, כוכב האקשן שלנו, לבין כוכב נפטון הרגשני, המטשטש והמערפל. מרס הוא הכוכב המבצע והמוציא לפועל, אבל כשהוא מול נפטון הרגשי נראה שכל מה שקורה עכשיו מעלה סימני שאלה וקושי להתמקד במה שחשוב באמת. נפטון הוא כוכב שממסמס אגו ומציאות ומציב שאלות: מי אני? לאן אני שייך? מה באמת חשוב לעשות עכשיו, ובעיקר - לשם מה? גם כשאנחנו קמים ממקום יודע וממוקד לפעולה, נפטון מצליח לערפל ולטשטש את המיקוד הזה ולגרום לכל סיטואציה וגירוי רגשיים להוציא אותנו מהפוקוס ולפעול ממקום רגשי ולא מעשי או אובייקטיבי. אולי משום כך חשוב השבוע לפעול בזהירות, ולהשתדל לא להכניס שיקולים רגשיים למה שאמור להיות פרקטי נטו. החלטות משמעותיות בכל התחומים ובעיקר בנושאי חומר, כספים והצד הביצועיסטי שלנו - כדאי לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מזוית העימות הזו? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזנים, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

גבר נרגע נושם אוויר. ShutterStock
החלטות משמעותיות בכל התחומים כדאי לדחות לשבוע הבא/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
שבוע לא קל למרס שלנו: זוית העימות עם נפטון לא עושה לכם חיים קלים, ושיקול הדעת שלכם רגשני מתמיד ולא במיטבו. מכיון שבנט בן מזל טלה אני מתפלל שלא יושפע מזה יותר מדי. פעלו בזהירות ודחו החלטות לשבוע הבא.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים והופכת את השור שלנו לדיפלומטי מהרגיל... שבוע מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים, ולהרחבת המעגל החברתי שלכם, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האוויר, ונראה שאתם חוזרים לעצמכם, ולקסם המילולי המוכר. זמן לפתוח את הלב, תאומימים, בבית הרומנטיקה..

סרטן
ונוס שוהה השבוע בבית המשפחה שלכם, וזו מיקום מצוין להשקיע שוב באנשים קרובים ואוהבים, לדבר על הכל, ובעיקר להחזיר בעדינות אך בתקיפות את אווירת הביחד...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של מתח עם סטורן הנוקשה, זוית שגורמת לאריה שלנו לגלות גישה פסימית, ולפעול מתוך תחושה משימתית ודאגנית. אל תאבדו פרופורציות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים, והדגש השבוע יעבור לבית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להתאפס על הנעשה בחשבון הבנק, ולשנות סדרי עדיפויות בכל מה שקשור להוצאת הכספים שלכם.

מאזנים
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, מאזנאים, וזו בהחלט בשורה טובה לבני המאזניים שלא יכולים לעבור את היום לפי לפחות שיחת עומק טובה אחת. זמן לדבר לשתף ולחלוק, מאזנאים.

עקרב
השמש ומרס במזל בתולה עוזרים לכם השבוע לקדם נושאים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב להרחיב את המעגלים סביבכם, ולהכניס אליהם אנשים איכותיים.

קשת
גם השמש וגם מרס שוהים בבית הקריירה שלכם, ועוזרים לכם לדחוף קדימה יוזמות ורעיונות. אבל.. זה לא יקרה מעצמו. הקסם האישי של ונוס עוזר לכם לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורים בפניכם... קדימה.

גדי
ונוס שבבית הקריירה שלכם עוזרת לרכך אתכם ואת התדמית שלכם, ובעזרת קצת יותר התחשבות וגישה רכה וגמישה, אתם יכולים עכשיו לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. קדימה.

דלי
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל מאזניים מחזיר אל הדלי שלנו את הצורך להרחיב אופקים, ללמוד דברים חדשים, ולהכנס למסע חדש של צמיחה אישית. זמן טוב ללמוד משהו שמזמן רציתם, דליים.

דגים
זוית העימות בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה ימים של מצבי רוח משתנים, כעסים פתאומיים, וחוסר יציבות. שבוע שבו חשוב להתמקד בעובדות, ולהמנע מהחלטות רגשיות. גלו איפוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully