וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד קריאה בקלפים יכולה לשנות את חייכם?

מירי בת שדה

25.8.2021 / 0:03

אחת הדרכים לקבל הכוונה בחיים היא לפנות לקריאה בקלפים, אך האם זו באמת הדרך לסייע לנו לפתור בעיות או לשנות את נתיב חיינו? בדקנו עם אנשים שהתנסו

טארוט. ShutterStock
עד כמה הקלפים באמת מסוגלים לסייע לנו?/ShutterStock

בעיות ומצוקות היו תמיד חלק מחיינו. בימים קדומים יותר (ובעצם גם היום) אנשים פנו לאנשי דת כדי להתייעץ עם כל בעיה שהייתה להם. הקשיים לא השתנו, אולם היועצים ונותני העצות התרבו והשתנו. אחת הדרכים להיעזר ולהתייעץ הם המתקשרים למיניהם.

האדם מטבעו לא אוהב לחיות באי וודאות ומחפש תשובות וודאיות לבעיות בחייו, עם רצון עז לדעת מה העתיד מזמן לו. קלפי הטארוט שמשו בעבר כקלפי משחק, אך בהמשך החלו להתפתח ולהפוך לכלי חיזוי וניחוש העתיד. בימינו קלפי הטארוט הם כלי לייעוץ והכוונה, במטרה להבהיר ולסייע לפונה לקבל החלטות נכונות ומיטיבות, בתקווה לסיכוי שמסע החיים יהפוך למרתק, מספק ומהנה.

יש אנשים שהקלפים נגעו בחייהם עד כדי כך שהם הצליחו לשנות את מסלול חייהם. יואב (שם בדוי) למד מספר שנים בפקולטה למשפטים. הוא לא היה מרוצה מבחירתו והחליט שלא מתאים לו להיות משפטן. הזיקה שלו לאסתטיקה ויופי ואהבתו לאדריכלות ועיצוב פנים הביאו אותו לחשוב על שינוי בלימודים ומהפך בקריירה העתידית שלו. הוא לא היה בטוח בהחלטתו לשינוי ועל כן פנה אליי לקריאה בקלפי טארוט ושאל האם נכון לו לעשות את השינוי וללמוד עיצוב פנים ואדריכלות. הקלפים היו בעד השינוי - וכך עשה. יואב שינה את מסלול הלימודים ונתיב חייו. הקלפים נתנו לו את "האישור" ללכת עם התחושות שלו - ואכן הוא הצליח לבנות לעצמו קריירה מהנה ומספקת.

במקרה אחר פנה אליי אדם שחשש לבצע ניתוח שהיה נחוץ לאיכות חייו. הרבה שאלות היו לו לקלפים: האם לבצע את הניתוח בארץ? האם לעבור את הניתוח אצל רופא מסוים בעל שם? קשה היה לו להחליט וזמן רב עיכב את החלטתו ובכך רק הגביר את המתח והפחדים. הקלפים לא נותנים תשובות חד משמעיות בנושאי רפואה, אולם כן נתנו לו מסרים שהובילו אותו בכיוון קבלת החלטה, כי בסופו של דבר ההחלטה בידיו. הקלפים לא החליטו עבורו - אך כן עודדו אותו להגיע לרופא הנכון לו בזמן ובמקום הנכון לו לביצוע הניתוח. הבחור החליט, הניתוח הצליח ובכך הוא שיפר את איכות חייו.

דני (שם בדוי) ביקש לדעת האם להיכנס לעסקה עם נתי (שם בדוי). דני הוא איש יצירתי מאוד שרוצה להתבסס כלכלית בשותפות עסקית. הוא שאל את הקלפים: "האם כדאי לי להיכנס לשותפות עסקית עם נתי בחצי השנה הקרובה?". היו בפריסה קלפי אזהרה - ומחובתי היה להפנות את תשומת ליבו, לבחון ולבדוק מי האיש איתו הוא רוצה להיכנס לשותפות. הקלפים שייצאו בפריסה היו: 2 חרבות, 4 חרבות והמגדל.

קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
הקלפים שיצאו לדני בפריסה וסייעו לו לקבל החלטה חשובה/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

מהקלפים נראה שיש בעיות שדני אינו מודע להם בהקשר לשותפות הזו. בשלב זה עדיף היה לו לא לקבל החלטה ולא לפעול. כדי לא לקחת סיכונים, מומלץ לו לבדוק יותר לעומק את תנאי חוזה השותפות, האם העסק של נתי רווחי ואת הכדאיות לשותפות שכזו. המעניין הוא שהקלפים שיקפו את האינטואיציה של דני. הוא פנה לשאול את הקלפים ולקבל אישור לתחושותיו. לבסוף העסקה לא בוצעה ולדני רווח מאוד. הוא היה שלם עם החלטתו. אחרי מספר חודשים, דני שאל שוב על שותפות אחרת וקיבל אישור מהקלפים על פוטנציאל חיובי לשותפות שתניב תוצאות טובות, עם שיפור מצבו הכלכלי בחצי השנה הקרובה. על השותפות הזו הוא חתם והיא התבררה כמוצלחת.

כניסה לעולם הקלפים מכיל מסתורין, מימד רוחני ורבדים עמוקים מאוד. חשוב שהקורא בקלפים יבין אותם ויעביר לשואל את מערכת הסמלים שתביא אותו לתובנות, החלטות ושלווה. מאוד חשוב לי לציין שהקלפים הם כלי מסייע ומעודד. הם נותנים לאדם כוחות להגיע להחלטות. חשוב לי תמיד להבהיר למטופליי שהקלפים לא יחליטו עבורם, אך שיחת הייעוץ והמסרים של הקלפים הם אלה שיביאו אותם להבין מה יהיה נכון עבורם. הקלפים מסוגלים להרגיע ונותנים לרוב אישור סופי לחששות שלנו.

הרבה אנשים אומרים לי "אני לא מאמין בקלפים" או "איזה שטויות זה. איך אפשר לסמוך על זה?". אני תמיד אומרת שזה בסדר לא להאמין בקלפי הטארוט, כי זו לא המטרה בהתייעצות בקלפים. המטרה היא להתחבר אל עצמנו ודרכם להבהיר לעצמנו למה אנו תקועים. מטרתם היא לסייע לנו להגיע בעצמנו להחלטות ולקחת אחריות על יצירת מציאות החיים שלנו. הקלפים נותנים לנו תובנות וכלים להתמודדות בחיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully