וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מפחדים לעלות במדרגות אקראיות שנמצאו ביער: "אלה שהעזו לא חזרו משם"

26.8.2021 / 0:03

משתמשת טיקטוק חושפת תופעה מטרידה אך מסקרנת של מדרגות שהוצבו ללא סיבה בלב יער ומובילות לשום מקום. רבים מאמינים שאנשים שהעזו לעלות בהן מעולם לא ירדו

מדרגות ללא נודע/TIKTOK/ jessiivee

האם יצא לכם אי פעם לצאת לטיול ביער ולהיתקל בגרם מדרגות אקראי שמוביל לשום מקום? על פי משתמשת הטיקטוק ג'סי וי (@jessiivee) תוכלו למצוא לא מעט כאלה ביערות שונים ברחבי העולם - אז רק למקרה שיצא לכם להיתקל במדרגות רנדומליות, היא מבקשת - לעולם אל תעלו עליהן.

לג'סי וי יש עמוד טיקטוק עם מעל ל-4 מיליון עוקבים, אותם היא משתפת בקביעות בסיפורים מוזרים ומצמררים מרחבי העולם. אחד הסרטונים הפופולריים שלה מדבר על מדרגות אקראיות שהוצבו ביער - ועל כל התיאוריות החריגות העומדות מאחורי התופעה. היא הסבירה: "אם אי פעם תראו גרם מדרגות אקראי ביער, עליכם לברוח מהר ככל האפשר. לעולם אל תטפסו עליהם".

היא הוסיפה: "יש סיפור שהסתובב ברשת לפני שנתיים על מדרגות נטושות ביערות לאומיים ברחבי העולם, עמוק, עמוק בתוך היער - הרחק מכולם. מדובר רק במדרגות, ללא מבנה אחר המחובר אליהן. יש מדרגות מעט הרוסות, חלקן יציבות לחלוטין, חלקן ספירלות ברזל כמו אלו שבמגדלור - וכולן מגיעות לשום מקום".

מדרגות ללא נודע. TIKTOK/ jessiivee, צילום מסך
מדרגות לשום מקום: אל תעלו עליהן/צילום מסך, TIKTOK/ jessiivee
סולם ללא נודע. tiktok.com/@jessiivee, צילום מסך
וגם לא על אלו/צילום מסך, tiktok.com/@jessiivee

על אף שזה נראה מפתה לעלות במדרגות שמובילות אל הלא נודע - ג'סי מזהירה: "יש כל כך הרבה תיאוריות שונות מדוע המדרגות האלה נמצאות שם ומה קורה בעצם כשאתה מטפס עליהן. רק מעטים העזו לטפס במדרגות כאלה ואלה שעשו את זה דיווחו שהרגישו לא בנוח, לא רצויים או אפילו חשו בחילה. יש אנשים שאומרים שהמדרגות מובילות למימד אחר. אחרים אומרים שזה מוביל לגיהנום, יש שאומרים שזו הסיבה שכל כך הרבה אנשים וילדים נעלמים ביערות לאומיים - כי הם עולים במדרגות האלו ולעולם לא רואים אותם שוב".

הנה הקטע המלא:

והנה עוד סרטון מטריד שלה על אנשים שמצאו דלתות נסתרות בבתיהם

@jessiivee

A story of a couple who found a secret Coraline-like door in their new house... ##fyp ##coraline ##movie ##story ##storytime

♬ original sound - Jessii Vee

ומדוע לא כדאי להביט לעבר הקשת:

@jessiivee

You'll never look at a rainbow the same... ##fyp ##weird ##facts

♬ original sound - Jessii Vee

יותר ממיליון איש צפו בסרטון של ג'סי שצבר למעלה מ-200 אלף לייקים. אלפים גם חלקו בתגובות את מחשבותיהם בנושא: "האמת? זה קצת מפחיד", כתב אחד ואחר הוסיף: "כאילו לא חסרות לי פוביות, אז עכשיו גם את זה". אחר סיפר שניתקל במדרגות כאלו ביער ושרד כדי לספר: "טיפסתי בעבר במדרגות כאלו ושום דבר לא קרה. זו רק אמונה טפלה". אחר הוסיף: "לא הייתי צריך לצפות בזה. עכשיו אני חייב למצוא מדרגות כאלו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully