וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עומרי ומעיין מ"חתונמי" יחזיקו מעמד? תחזית רוחנית

יאיר טריבלסקי, יפעת אורלב

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 8:24

האסטרולוג יאיר טריבלסקי והנומרולוגית יפעת אורלב, צמד הפרשנים של וואלה! רוח, פנו לעזרת הכוכבים והמספרים כדי לחזות את עתידם הזוגי של עומרי ומעיין מ"חתונה ממבט ראשון". האם קיימת ביניהם התאמה זוגית רוחנית ומה סיכויי ההצלחה שלהם ליום שהמצלמות יכבו?

חתונמי חתונה ממבט ראשון מעיין רובין קראוס. רשת 13, צילום מסך
עומרי ומעיין ב"חתונה ממבט ראשון"/צילום מסך, רשת 13

ה"דני ויעל" של וואלה! רוח, האסטרולוג יאיר טריבלסקי והנומרולוגית יפעת אורלב, פנו לעזרת הכוכבים והמספרים כדי לנסות לפענח את רמת ההתאמה בין עומרי למעיין מ"חתונה ממבט ראשון". האם קיימת ביניהם התאמה רוחנית? מה כל אחד מהם מחפש בזוגיות? ומה סיכוייהם לשרוד עד תום הצילומים ואחריהם? הנה מה שהיה לשני הפרשנים שלנו לומר על אחד הזוגות המבטיחים של העונה.

סיכויי התאמה נומרולוגית: 75%

מעיין רובין - 2.7.1987
מספר גורל 7 , יום לידה 2 , ספירת החוכמה בעץ החיים הקבלי.

עומרי קראוס - 19.12.1987
מספר גורל 2 , יום לידה 19, נתיב הכוח בעץ החיים הקבלי.

עומרי בחור יצירתי ורגיש, למרות החזות הרצינית ומלאת הביטחון שהוא מנסה לשדר כלפי חוץ. הוא לא "נפתח" מהר כי בעברו נפגע לא מעט מדמויות נשיות בחייו. הוא כן מודע לעצמו. יודע לשווק את עצמו נכונה תחת הצ'ארמריות הבלתי מתפשרת שלו ויודע שנשים רבות רוצות בקרבתו. את עומרי לא קל לכבוש היות והוא ביסודו גבר ביקורתי מאוד לטוב ולרע. להיות רופא שיניים ביקורתי ויסודי בעבודתו זה משהו שכל לקוח היה מייחל לו. בזוגיות זה כבר משהו אחר לגמרי. כל החלטה או התנהלות של הצד שמנגד עוברת דרך הפילטר של עיניו הביקורתיות. עומרי לא מתפשר על החזות החיצונית אבל כן רוצה אישה שהוא ירגיש חיבור אליה במידית (מה שנקרא "חיבור ממבט ראשון"). אצלו זה "כן" או "לא". מעיין חייבת לתת לו משוב רגשי לא דביק ושתהיה בעיניו עסוקה ומעניינת עם עולם מלא משל עצמה.

מעיין רובין בחורה יפה, מעניינת ואינטליגנטית עם יכולות טיפוליות ושכליות לא מבוטלות. העניין הוא שמעיין נכנסת למשחק ומשתעממת בדרך היות וה-DNA הנומרולוגי שלה הוא לא מלא ב"תנועתיות מלידה", אלא תנועתיות שבאה לידי ביטוי בתחום העיסוק שלה שהופך להיות "רוב עולמה". בנוסף, מעיין פחות טובה בלהתמודד עם דברים עד הסוף ומעדיפה "להתנתק מהסיטואציה" במקום לנסות לתקן או אותה. כל עוד הכל זורם - אין לה בעיה. ברגע שהמצב מתחיל להיות "כבד" או מורכב מידי בשבילה, מעיין חותכת וממשיכה הלאה בחייה.

התאמה זוגית

מעיין ועומרי על פי הנומרולוגיה נמצאים בגבולות ההתאמה של 75%. מבחינה נומרולוגית מדובר בסיכוי טוב לקשר - אך כזה שדורש משניהם השקעה וזרימה. בנומרולוגיה הקבלית הקשר הזה נקרא "קשר תיקוני" - וזה אומר שלמרות ההתאמה הטובה יחסית, החיבור הזה ביניהם בא לתקן קודם כל את עצמם כאינדיבידואל ורק אז יוכלו לעלות מדרגה לקשר זוגי.

עומרי ומעיין טובים אחד לשני, אך יותר כמו שני חברים טובים. הקטע הרגשי אצל שניהם הרבה יותר מורכב. שניהם אנשים שמונעים ממקום של רגש (שלילי או חיובי) וכאשר כל אחד מהצדדים בא אל הקשר ממקום ביקורתי (ושניהם כאלה, אם כי עומרי הרבה יותר), כאן מתחילה הבעיה. ההצעה שלי היא שכמו שהם בטוחים בקריירה שלהם והם באים אליה ממקום מוערך וזורם - שככה יתייחסו לקשר שלהם, בלי ברקסים. להיות יותר סלחניים גם אם לא הכל מושלם בהתחלה. בתודעה שלהם המשפט: "אין הזדמנות שניה לקשר ראשוני" - זה בדיוק התיקון שלהם. כן, לתת הזדמנות שניה ושלישית אם צריך, בטח כשמדובר בהתאמה של 75%. ההזדמנות הזו היא קודם כל לעצמם - לחיבור עם עצמם. כאשר ירגישו יותר מחוברים למה הם רוצים באמת, הקשר הזה יוכל להמריא מעלה.

מאחר ששניהם בסך הכל אנשים שאוהבים אנשים, הטיפ שלי הוא להכניס לקשר הזה את המשפחות כי לשניהם המשפחות והחברים, הארוחות המשותפות, חשובים לא פחות מבניית הקשר שלהם אחד עם השני. שניהם צריכים ספייס ואת "הגינה הפרטית שלהם", כך שקשר דביק וצפוף לא מתאים לקשר הזה. אם הם שוקלים מגורים משותפים אני בעד אך חייבים גם לתת לכל אחד מהם ספייס ורצוי בחדרים נפרדים, כל אחד בעיסוקו שלו, בדיוק כמו זוגות ותיקים שיש להם בבית חיית מחמד וכשהם מרגישים שהם זקוקים לאוויר הם יוצאים לסיבוב ארוך עם הכלב (שרק מרוויח מהסיטואציה).

אז מה כן מחבר ביניהם? הרגישות של שניהם, האהבה שלהם לאנשים, לבעלי חיים ולאנשים מבוגרים, השיחות המעניינות והאיזון השכלי מול האיזון הרגשי שקיים יפה במפה של שניהם. אם מעיין לא תתעייף בדרך ותפתח את ליבה ומנגד, עומרי יהיה מי שהוא באמת בלי מסכות ובלי התרפקות על מערכות יחסים מהעבר - הקשר הזה יצליח.

חתונה ממבט ראשון, מעיין ועמרי. קשת 12, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון, מעיין ועמרי/צילום מסך, קשת 12

סיכויי התאמה אסטרולוגית: 20%

ההתאמה הזוגית האסטרולוגית יצאה נמוכה בהרבה מזו הנומרולוגית ועומדת רק על 20%.

מעיין היא בת מזל סרטן הרגשני, המופנם והזקוק למינון גבוה במיוחד של ביטחון רגשי. יש לה מקבץ של שלושה כוכבים נוספים במזל הזה שאף מקצינים את הרגישות לנושאים האלה. עומרי הוא בן מזל קשת ולו מקבץ של חמישה כוכבים מתוך שלושה אישיים - השמש, הירח ומרקורי כוכב התקשורת - שנמצאים במזל קשת השייך ליסוד האש ולקבוצת המשתנים הדינמית: מוחצן, הרפתקני, סוליסטי ומתקשה לדחות סיפוקים.

מעיין רגישה ורגשנית מאוד. יש לה חושים חדים מאוד. כל שינוי או משהו לא מוכר עשוי לאתגר אותה או לאיים עליה. עומרי לעומת זאת מחפש דווקא את החדש והשונה, מרגיש נוח במקומות חדשים ולא מוכרים ואפילו ההיפך - ומסתגל במהירות כמעט לכל סוג של קושי, חוץ מאשר לקושי רגשי.

התאמה זוגית - המפה המשותפת

הירח יוצר זווית של עימות עם יופיטר (בחץ צהוב) המסמל צמיחה משותפת בקשר וצמיחה אישית בכלל. זו זווית מאתגרת מאוד: היא רומזת שהקשר הזה זקוק למנוע ממול שכל הזמן יזרים אנרגיה חיובית ומצב רוח טוב לקשר, סוג של אנרגיה שמגיעה דרך שינויי סביבה תמידיים, כמו למשל נסיעות, טיולים ועשייה שמחה ביחד, אולם יופיטר נמצא בקונפליקט עם הירח, שביחד עם ונוס מסמל את הצד של מעיין בקשר. הירח שוהה במזל מאזניים האינטליגנטי המתבונן והמודע לעצמו. מעיין זקוקה קודם כל לקרבה תקשורתית כדי לגרום לה לחוש אמון וביטחון לפני הקרבה הפיזית דרך הגוף.

עם מקבץ כוכבים שכזה במזל קשת וצמידות בין מרס לפלוטו היצרי במזל עקרב, נראה שעומרי מתקשה להבין את הפחדים שלה, את הצורך שלה בביטחון ובתחושה ביתית מוכרת, בכל סיטואציה מחדש. עומרי עשוי להיות סבלן עד שלב מסויים, אבל עם מקבץ הכוכבים הגדול ביסוד האש הוא מאבד די מהר את הסבלנות ואת האמון שלו בקשר.

זה אולי מפגש בין שני אנשים מאוד אופייניים כל אחד לאנרגיה ולתדר שלו. מה שלא ילך באופן מהיר, ילך אם יוסיפו למדורה קצת יותר אש. אז זהו, שבמפגש שכזה מינון לא מדויק של אש ובעצם של כל דבר, מכבה במהירות גם את האש הקיימת. אדם עם מקבץ כוכבי קשתי כמו אצל עומרי - ועוד עם חוסר בזוויות לכוכבים אחרים, מתקשה מאוד להרגיש את הזולת, כל שכן את האישה שמולו. הוא עשוי לאבד את הסבלנות מהר מאוד.

המפה האסטרולוגית של עומרי ומעיין מ"חתונה ממבט ראשון". יאיר טריבלסקי
המפה האסטרולוגית של עומרי ומעיין מ"חתונה ממבט ראשון"/יאיר טריבלסקי

על פניו - הזוגיות הזאת אפשרית. גם השמש נמצאת במזל מאזניים אבל בתחילת המזל, בעוד הירח נמצא בסופו כך שיש סוג של אנרגיה תקשורתית מילולית מודעת, אולם לא בצורה ישירה של הזנה וצמיחה אישית, יותר ממקום של מונולוגים כאלה ואחרים: זה עשוי לרגש בהתחלה, אבל בהמשך זה עלול להגיע למבוי סתום אלא אם נמצא כאן זוויות נוספות שיכולות להמיר את האנרגיה המנטלית הזו לקרבה רבה יותר, הן מנטלית והן פיזית.

הזווית הזו שמשמחת את מעיין וגורמת לה להכניס רוח חיים ילדית לדיאלוג הזוגי, מכניסה דווקא את עומרי למתח. אנו רואים זאת בזוית המתח בחץ אדום קטן באמצע המפה בין יופיטר השמח בחץ צהוב, למרס במזל בתולה הביקורתי המסומן בחץ אדום. מרס כזכור מסמל את הצד הגברי מאספקט המשיכה והחוויה הגברית הייחודית של עומרי, ומהר מאוד הוא עלול להילחץ מהזוית הזו ומהצורך לספק כל הזמן שיחות מודעות וגירויים מנטליים: זה עלול לעייף אותו ולגרום לו להיות ביקורתי ופחות משתף פעולה.

תומכות בתחושות האלה הן שתי זוויות נוספות שמרס מקבל, האחת מכוכב אורנוס התזזיתי (מסומן בצד בחץ סגול) והשניה מכוכב סטורן הנוקשה והביקורתי (מסומן בשמאל בחץ שחור). שתי הזויות האלה הן קריטיות, מכיון שהתחושות שהן מעבירות לעומרי הן עצבנות וחוסר סבלנות מאורנוס - וכובד, טרחנות ושעמום מסטורן, ומכיון שאלה כל שלוש הזויות שמרס יוצר במפת הלידה של הקשר הזה, הן בהחלט יכולות לגמור פה את נושא המשיכה - ולגרום לו לאבד עניין וסבלנות.

אולם, בנוסף למרס ישנה כאן גם השמש שגם היא קשורה לצד הגברי של עומרי, יותר הצד שלו כאדם, כדמות מובילה ובעתיד אולי גם כאבא. השמש צמודה למרקורי כוכב התקשורת, מה שאומר שהקשר הזה בהחלט גורם לעומרי לדבר והרבה יחסית אליו. אולם מעבר לצמידות, הזווית היחידה שיש לשמש היא זווית הפעולה עם נפטון הרגשני והמבלבל (בחץ ירוק משמאל) שגורם לו אכן לצאת מעצמו ואפילו להיות מעורב רגשית יותר ממה שחשב - ופה ושם אפילו להכניס את עצמו לסטייט אוף מיינד רומנטי.

מעיין ועמרי, חתונה ממבט ראשון, 11 באוגוסט 2021. צילום מסך, קשת
הסיכויים לקשר ממושך, לפחות מבחינה אסטרולוגית, הוא נמוך/קשת, צילום מסך

האם אפשר לבנות קשר שלם על רגשות שמייצרת זווית אחת, מה גם שזווית פעולה שכזו היא יותר מבלבלת ומערפלת מאשר מסוגלת ליצור בסיס אמיתי?

בגדול, זווית הפעולה של השמש במפת הלידה של עומרי עם כוכב נפטון וזווית דומה בין נפטון לונוס במפת הלידה של מעיין מביאות אמנם מעורבות רגשית גבוהה ופה ושם גם הבטחה רומנטית, אולם לטווח ארוך זו יותר זווית של אשליות ופנטזיות, שני אלמנטים שנפטון מספק בשפע כשאנחנו רוצים להרגיש משהו ומשכנעים את עצמנו שאנחנו אכן מרגישים.

גם ונוס שמייצגת את מעיין יוצרת בדיוק את אותה זוית פעולה עם נפטון - ושניהם בעצם נפגשים דרך אותה זוית בחייהם... אולם מרס במפה המשותפת המייצג את הצד הגברי של עומרי חוטף שתי זויות קשות מאורנוס התזזיתי וגם מסטורן הנוקשה, וגורם לעומרי להיות נוקשה יותר וחסר סבלנות, ולנסות בעקיפין לכפות את דרך החשיבה שלו על מעיין, אלמנט שעלול לגרום לה להתרחק עוד יותר ולאורך זמן גם לרצות ולהתנתק לגמרי.

יש מצב שבגלל הציפיות של התכנית וההשפעה של נפטון, הקשר עוד ימשך זמן מה אבל בפול גז בניוטרל: קשה להיות יחד אבל קשה לוותר, מה שאומר טלטלות של הליכה וחזרה, עד השניים יתישו את עצמם סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully