וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 22-28 באוגוסט 2021

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 0:21

השבוע כולנו נרגיש צורך לרדת קצת לקרקע, לוותר על חלק מהדרמות ולהתמקד לשם שינוי לא בתמונה הגדולה אלא בעיקר בפרטים הקטנים שמרכיבים את השלם שכולנו עוסקים בו עכשיו: הביטחון שלנו

השבוע כולנו נרגיש צורך לרדת קצת לקרקע ולהתמקד בפרטים הקטנים שמרכיבים את השלם: הביטחון שלנו. בין אם מדובר בביטחון מול הקורונה, בביטחון הצבאי בגבול או בדו השיח האגרסיבי בפוליטיקה - הכוכבים מנסים לעזור לנו עכשיו להתרכז בעיקר, תוך כדי שהם מנסים גם לעזור לנו להוריד את הלהבות שסבלנו מהן כל כך בכל התחומים. אולם זה לא קורה בלי מאמץ מצידנו וכדאי לזכור גם את שתי זוויות המתח של מרקורי וונוס - שמנסות להזכיר לנו לא לקחת השבוע שום דבר כמובן מאליו.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש עוברת למזל בתולה.
2. מרקורי בזוית של מתח ליופיטר כוכב השפע.
3. ונוס הרגשית בזוית של מתח לאורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל אריה הדרמטי עליו היא שולטת - למזל בתולה המעשי והאפקטיבי. אפשר לומר שהמעבר הזה מגיע די בזמן: כל הדרמות בשבועות האחרונים וכל זויות המתח, הקונפליקטים וזויות הפעולה והאקשן - הגיע הזמן לנסות ולהוריד את גובה הלהבות שחרכו כאן לא מעט מקומות חיוביים בחיינו, כשהמאבק על החיסונים עולה מדרגה. הגיע הזמן לקצת שקט תעשייתי, בעיקר אחרי השבוע שזה עתה חלף. זוויות המתח שהסעירו אותנו ובעיקר הצמידות בין מרקורי ומרס והויכוחים והריבים שהביאה - מיום ראשון כשמרקורי כבר מתרחק מכוכב מרס, אפשר לומר שלפחות מבחינת הכוכבים, הויכוחים והדרמות האלה כבר מאחורינו.

השמש במזל בתולה מזכירה לנו מה חשוב באמת: הפרטים הקטנים של חיי היומיום שלנו, שקצת הזנחנו לאחרונה במאבקים הצודקים ורבי התהפכות שלנו, בעיקר אלה הקשורים לקורונה. תפקידה של השמש בגדול הוא לספק לנו אנרגיה ועוצמה, אבל השבוע היא מייצרת רק זוית אחת בעיקרון וגם היא - הרמונית. זו עלולה להיות תחושה מתסכלת למדי, כשדווקא השמש גורמת ללא מעטים מאתנו לחוש עייפות, יציאה מהריכוז ואפילו שחיקה מסויימת ללא יכולת לטעון מחדש את המצברים הריקים.

זהו שבוע שבו נצטרך לחזור לקרקע, להתמקד בכל הסידורים הקטנים של היומיום שלנו, בכל מה שעוזר לשפר אותנו ואת ההתנהלות שלנו - ובעצם להתחיל באופן מסויים להתמודד מחדש ממקום מפוקח ומותש מעט, עם כל מה שההתנהלות מול הקורונה דורשת מאיתנו. אם נתמיד ונפעל באופן מודע, ישר וממוקד מטרה - זה גם יעבוד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה - מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, בתולה, דגים, קשת ותאומים.

הזוית המתוחה של השבוע - זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מתרחשת כבר בסוף השבוע הבא. ונוס הרגשית וההרמונית הופכת להיות תזזיתית, עצבנית וחסרת שקט, ונראה שכולנו כעת זקוקים לקצת יותר ספייס וחופש אישי, ואנחנו מגיבים בתוקפנות מול אנשים שלא מבינים את הצורך הזה שלנו. עצבנות וחוסר סבלנות עלולים להופיע עכשיו גם במצבים של תקשורת עם אנשים איטיים מאוד, אנשים שעושים לנו דווקא ואנשים שמתעקשים להכניס אותנו ללחץ. התוצאה - גישה מרדנית ודווקאית, ופה ושם גם צורך בפסק זמן מקשר מעיק, או אפילו רצון לניתוק זמני בקשר, סטייל פנינו לאן. כדאי להזהר ולהמנע מכך כי בשבוע הבא הזוית מתפוגגת, ואז אנחנו עלולים להתחרט.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין יופיטר האופטימי, כוכב השפע והמרחבים. יופיטר מעניק למרקורי את היכולת להפוך את התקשורת שלנו לאופטימית, אבל האופטימיות הזו היא דיסהרמונית, ועלולה לגרום לנו לעשות שגיאות בשיקול הדעת, הן בנהיגה בכבישים, והן בנושא של בזבוזי כספים שלא לצורך. תחת הזוית הזו אנו גם עלולים להגזים במתוקים באכילה ללא שיקול דעת, לדבר יותר מדי על דברים שהשתיקה יפה להם ולפעול באופן פזיז וחסר גבולות, בדיוק כשנחוצים לנו הגבולות האלה כדי שהפעולות שלנו גם יניבו פירות מעשיים. אולי משום כך חשוב בזמן הזוית הזו לחשוב פעמיים לפני כל מסע קניות גדול או עקיפה פזיזה בכביש ולא להתפתות להוציא כספים או להבטיח הבטחות שנתקשה לתת להן כיסוי בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

אסטרולוגיה. ShutterStock
גישה מרדנית ודווקאית, ופה ושם גם צורך בפסק זמן מקשר מעיק/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, אבל נפרד מהצמידות עם מרקורי שהביא לויכוחים אינסופיים. ונוס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם: זמן טוב לפתוח את הלב, להשקיע בדיאלוג הזוג, או לצאת לדייט. השמש שמצטרפת למרקורי ומרס במזל בתולה מראה על צורך חזק לעשות סדר בבלגן, לקבוע סדרי עדיפויות חדשים הן בהתנהלות המקצועית והאישית והן בכלכלית. שימו בצד את הסחות הדעת, והתמקדו בעיקר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים והדגש כעת הוא על המטלות והמחוייבוית שלכם. הגיע הזמן לנקות את שולחן העבודה ממה שהצטבר בו בשבועיים שחלפו. השמש מצטרפת למרקורי ומרס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם: תנו מקום לאהבה. זוית הרמונית בין ונוס לסטורן מאפשרת מינון גבוה יותר של מחוייבות לאמביציה שלכם ולכל מה שהיא דורשת מכם. קדימה.

תאומים
אחרי שבוע סוער עם לא מעט דרמות ממשיך מרקורי שליט המזל שלכם להתקדם ונפרד מהצמידות עם מרס שעשתה לא מעט צרות: כעת מתחילים סוף סוף להרגיע, וזוית של מתח בין מרקורי ליופיטר מביאה איתה דרייב אופטימי אבל גם החלטות פזיזות: המנעו מהסחות דעת, והשקיעו במה שחשוב באמת.

סרטן
ונוס המקסימה ממשיכה לנוע במזל מאזניים, והסרטנון שביתו הוא מבצרו מגלה פרק זמן שבו השקעה אמיתית בבית עצמו וסביבתו ובבני הבית יכולה להיות משתלמת במיוחד, אם תיעשה באהבה וברוחב לב. מרקורי ומרס עדיין בבית התקשורת שלכם והשמש שעוברת לכאן גם היא השבוע מביאים איתם הרבה קסם ויכולת קידום אבל גם פוטנציאל של חיכוכים ומאבקי כוח ואגו. נסו להמנע מהם.

אריה
השבוע נפתח בזוית של עימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב יופיטר, שמביאה איתה דרייב חזק לנסוע להרחיב אופקים ולהזיז דברים. מהלכים משמעותיים כדאי לערוך בתחילת השבוע. השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה וביחד עם מרס ומרקורי בבית הכספים שלכם מביאה גישה יזמית בנושאי כספים, אך גם סכנה של הוצאות גבוהות שלא לצורך. זהירות.

בתולה
מזלטוף, בתולות: השמש עוברת למזל שלכם, וממלאת את מצברי האקשן. הצמידות בין מרקורי ומרס במזל שלכם שהביאה איתה לא מעט אנרגיה לסביבה אבל במקביל גם ויכוחים וחיכוכים סוף סוף מתפרקת כבר בתחילת השבוע, וחלק מכם עשוי לנשום לרווחה ולנצל את שני הכוכבים האלה בנפרד: את מרס - ביצירת דרייב חזק לעשייה, ואת מרקורי - בשיחות משמעותיות שמקדמות את ההחלטות המעשיות שלכם. זהו זמן טוב לרוץ קדימה אבל...בזהירות.

מאזניים
ונוס שוהה במזל שלכם השבוע, ואפשר ליהנות בעזרתה מים של נוכחות וקסם אישי שמאפשרים לכם גם להכניס מינון גבוה יותר של אהבה לחייכם על כל המשתמע, וגם לקדם נושאים שחשובים לכם ברכות ובשכנוע. השמש מרס ומרקורי שמאחורי הקלעים עלולים להביא כעסים פתאומיים: אל תאפשרו להם להרוס את מה שאתם בונים עכשיו.

עקרב
השמש עוברת למזל בתולה הקשר שלכם עם מוסדות וארגונים משמעותי עכשיו, והוא מאפשר לכם לממש רעיונות יזמות וחלומות אם תתנהלו באופן מדויק ממוקד מטרה ובעיקר רגוע, ולא תפעילו איזו דרמה קטנה כשדברים יוצאים משליטה. זמן טוב להרחיב מעגלים חברתיים, אבל להזהר שלא להכנס לריבים עם חברים וידידים בגלל עקרונות או גישה לחיים, ולקלקל את הקשרים.

קשת
זוית אמביציוזית בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם פותחת את השבוע, ומאפשרת לכם לרוץ קדימה אחרי יזמות או חלומות עד אמצע השבוע. השמש מצטרפת למרקורי ומרס בבית האמביציה שלכם. זוית של מתח בין מרקורי ליופיטר עלולה במקביל ליצור ויכוחים וחילוקי דיעות בדבר כיוון פעולה או דרך וגישה: אל תתעקשו על הדרך שלכם: החשוב כרגע הוא שתוף הפעולה עצמו.

גדי
זוית הרמונית בין ונוס הרגשית ששוהה במזל מאזניים לבין סטורן שליט המזל שלכם ששוהה במזל דלי עשויה להביא איתה שתופי פעולה יפים מצד אחד, ועשייה נינוחה בהחלטות ארוכות טווח מצד שני. זמן לא רע לחתימה על חוזים ולדיאלוג רשמי עם סמכויות מכל סוג. הילוכו האחורי של סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לעסוק גם עכשיו במימוש פוטנציאל יותר מאשר בהבטחות חדשות.

דלי
ונוס הרגשית שוהה בבית הצמיחה וההתפתחות האישית שלכם, ועשויה להביא איתה צורך חזק ברעיונות חדשים לנסיעות להרחבת אופקים ולהחלטות ארוכות טווח. מקבץ הכוכבים במזל בתולה שמתעצם עם מעברה של השמש למזל הזה מדגיש את הצורך בזהירות מיוחדת כעת הן בנושאי חומר וכספים והן בתנועה בכבישים ובדרכים.

דגים
השמש עוברת למזל בתולה המאכלס את בית הזוגיות והיחסם שלכם ומצטרפת בכלל למרקורי ומרס שכבר נמצאים שם. זהו זמן מאתגר מבחינת שדרוג הן הדיאלוג בכל מערכות היחסים שלכם, והן עם הדיאלוג עם העולם בכלל: זמן לצאת מהקונכיה, ולהגדיר מטרות באופן מדויק תוך לקיחת אחריות על כל פרט, כדי שהן גם יתממשו בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully