וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 15-21 באוגוסט 2021

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 11:02

שבוע של ויכוחים לפנינו, בעיקר מהסוג המעצבן, ולא חסר סיבות להם: החל מבעד ונגד החיסונים, שנת הלימודים, הילדים בחופשה ומה לא. מה נשאר לנו לעשות? דווקא לשחרר עצבים

מה שלומכם, חברים? שבוע שעבר היה קשה, אה?! עוד תתגעגעו אליו, תאמינו לי: שבוע של ויכוחים לפנינו, בעיקר מהסוג המעצבן, וזה קשור קודם כל לסיטואציה אחת ספציפית: שמרקורי פוגש את מרס במזל בתולה ונצמד אליו כמו עלוקה, למרות שבמזל בתולה הוא כשלעצמו דורשני ושיפוטי לא מעט. השחקנית הראשית השבוע היא דווקא השמש במזל אריה: כל האינטראקציות של המנוע העוצמתי שלה השבוע הן מתוחות ומאתגרות - ומכריחות אותנו להתמודד שוב ושוב עם ימים מאתגרים שדורשים מאיתנו להילחם כמעט על כל דבר שחשוב לנו, בשבוע ששום דבר בו לא מובן מאליו. אוף!

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי צמידות מרס.
2. שמש בזוית של עימות 180 ליופיטר.
3. שמש בזוית של מתח 150 לפלוטו.
4. שמש בזוית של מתח 150 לנפטון.
5. ונוס עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים.

הזווית שהורסת לנו את החיים השבוע - זו הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, למרס האגרסיבי, כששניהם במזל בתולה. כל מגע שהוא דיסהרמוני - יענו טורדני - בין השנים האלה נגמר באין סוף ויכוחים, עימותים, אי הבנות, אי הסכמות, ורבאק עזוב אותי באמש'ך - כשהסיבות לריבים ולאי הסכמות האלה לא נגמרות, בעיקר כי אנחנו כל כך מזדהים עם העמדה שלנו עד שהיא הופכת להיות חלק מאיתנו. לא חסר סיבות לויכוחים, החל מחיסונים בעד או נגד, תו ירוק, שנת הלימודים וילדים עם מטושים באף שלא מפסיקים להתעטש - הויכוחים בנושאים האלה ועוד כמה מגיעים לשיא השבוע וחלקם יימשכו גם בשבוע הבא, כי בינינו - איך עוד אפשר להוציא את האנרגיה הזו שמורכבת מחום בלתי נסבל שעוד מודיעים לנו שרק ילך ויעצים בשנים הקרובות, ילדים שמטפסים על הקירות בשבוע האחרון של הקייטנות או מה שנשאר מהן, ומהמרקורי הזה שהיה כל כך כיפי ותקשורתי עד השבוע שנראה שגם לו כבר נשבר.

אז מה עושים? אני תמיד אומר להתאפק, לעצור, לחשוב, לנשום עמוק, לספור עד עשר - כל מיני הצעות שתכלס בשטח לא ממש עוזרות אם דיפ דאון אתה חייב לתת לג'ננה לצאת. אז זהו שלא - הפעם אני טוען ההיפך: תנו לג'ננה ולקריזה לצאת ברבאק! תמשיכו להתווכח ואל תפסיקו, תעלו מדרגה עד שיגמרו המדרגות ואתם בעצמכם תבינו ככה דרך איזה שביב של הברקה פנימית כמה אתם מגוחכים, מצחיקים, לא יעילים וסתם מחפשים לשחרר קיטור. אז - או שהחיוך הזה יגיע מעצמו, או שבאמת הגיע הזמן שהמעצבן הזה ממול יעזוב אותנו בשקט לבד עם הקפה שלנו. לפחות לכמה שעות, אה?

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, טלה, מאזניים, גדי, סרטן ובעצם כולנו.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
הויכוחים מגיעים לשיא השבוע - וחלקם יימשכו גם בשבוע הבא/ShutterStock

זויות המתח של השבוע - יש שתיים כאלה ואת שתיהן יוצרת השמש. המנוע האנרגטי של כולנו. כל אחת מהן יותר מתוחה מהשנייה ויש להן גם תפקיד: להפוך את אוגוסט ליום הדין של הכעסים, ולכן התפקיד שלנו לא לקבל את העובדה הזו כמובנת מאליה אלא לעשות למתח דווקא ולא להיסחף אליו בקלות כזו.

זווית ראשונה - השמש בזוית של מתח לפלוטו הכוחני והיצרי. כשמדברים על זויות מתוחות אפשר לומר שהזווית הזו יושבת בנוח בראש הפירמידה או ממש קרוב לשם. פלוטו הוא הכוכב הכי טוטאלי באיזור והמשפט שקשור אליו הוא זה שכולם אוהבים לדקלם כשמדברים עליו: לא שוכח - לא סולח. הכוכב הזה נקמני להחריד והבעייה שלו היא שבזווית כזו גם אם אין סיבה אמיתית למתח - הוא כבר יצור אותה, והשמש עם הטאץ' הדרמטי שלה בהחלט תשתף פעולה. זווית של מתח בין השמש לפלוטו מביאה איתה פתיל קצר וגישה שואפת קרבות כשכל מלה לא במקום עלולה להעיר את השדים. מה עושים? מנסים לא להגיב מהבטן אלא מהראש ובשום אופן לא מגיבים באלימות מילולית או מנתקים קשרים.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

זווית שניה - השמש בזווית של מתח לנפטון המטשטש והמערפל. הזווית הזו מביאה איתה ערפול ובלבול, וקושי להתמקד בעובדות או לקבל אותן כפי שהן מבלי לנסות לשנות אותן, או לפרש אותן באופן רגשני ובשיקול דעת גרוע. חשוב כעת להיזהר ממהלכים משמעותיים בנושאי חומר וכספים, לפחות בלי להתייעץ עם משהו לפני כן. בנושאי רגשות - אפס אנד דאונס. הצמדו בעיקר לעובדות ולפרטים הקטנים - האמת נמצאת בעיקר בהם השבוע.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה השייך ליסוד האדמה, למזל מאזניים עליו היא שולטת השייך ליסוד האויר. ונוס החביבה שלנו חוותה תקופה לא נעימה במזל בתולה היבשושי והביקורתי, בעוד היא זקוקה לצומי, לחיבוקי, שלא לדבר על אהבה, ולא לבית דין לשיפוט מהיר על כל טעות שהיא עושה. ונוס שלנו זקוקה להרמוניה, להכלה, לאמפטיה ובעיקר לשיחות של אחד על אחד עם אדם אחר - כל מה שלא היה לה בחודש האחרון, וכל מה שהיא הולכת לקבל עם המעבר שלה למזל מאזניים השבוע. ונוס במזל מאזניים מחזירה אלינו את המבט המהורהר, את שיחות המודעות של אחד על אחד במטבח עד השעות הקטנות, את העונג שבמילים של "לפני ואחרי", ואת החיזור הנעים והאינטליגנטי, במקום הביקורתיות והשיפוט שסבלה מהם במזל בתולה.

מי בעיקר יהנה מונוס שלנו במזל מאזניים? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

הזווית האופטימית של השבוע - זו זווית העימות בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. על פניו זו באמת אחת הזויות שמחזירות אלינו את השמחה, את ההתרגשות ואת הרצון להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ומכאן גם לנסוע, לבלות, לחוות - ובמקביל גם ללמוד משהו חדש שמזמן רצינו ולהרחיב דעת. זמן מצוין לחזור לתכניות המלהיבות שקצת זנחתם לאחרונה - וכדאי לחשוב איך לממש אותן דווקא עכשיו, בתנאי שלא צריך לנסוע רחוק עבורן או לנסוע בכלל, למרות שהזווית מביאה איתה צורך חזק במיוחד בתנועה ובאקשן. חשוב עכשיו להיזהר מאוד דווקא בנושאי כספים ופיננסים: אופטימיות יתר עלולה לגרום לשיקול דעת שגוי והחלטות גרועות.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, שור, דלי, קשת, תאומים, דגים ובתולה.

מטיילים בעולם. ShutterStock
זהו זמן טוב לנסוע, לבלות, לחוות - תחת מגבלות הקורונה כמובן/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
פתיחת השבוע אינה קלה עבורכם: מרס שליט המזל שלכם בזוית של מתח לסטורן הנוקשה, והכובד התסכול ותחושה שאתם לבד במערכה עלולים להמשך עד אמצע השבוע. מכאן ואילך הכל יהיה קל יותר, בעיקר כשונוס תעבור למאזניים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את בית הרומנטיקה והיצירתיות, ועוברת לבית המקצועי שלכם. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה. זמן טוב להשקיע גם בבריאות שלכם.

תאומים
זהו זמן להמשיך להשקיע בבית ובסביבתו ובעיקר בבני הבית אבל במקביל אתם הופכים גם יצירתיים ורומנטיים יותר: ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים והתאומים שלנו מחפש משהו רגשי יותר, ולא רק מילים. הגיע הזמן להתמסר לאהבה.

סרטן
מקבץ כוכבים גדול בבית התקשורת שלכם ממשיך לעזור לכם לדבר לשתף ולחלוק באופן אינטנסיבי ולא אופייני לכם, סרטנונים. מעברה של ונוס למזל מאזניים מביא איתו רצון להשקיע קצת יותר בבית וסביבתו: קניות לבית, ושינוי אווירה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מעבירה אתכם נדנדה רגשית רצינית השבוע של אפס אנד דאונס בזויות המתח לפלוטו הכוחני או לנפטון האבוד או בעימות עם יופיטר האמביציוזי.. אז למי משלושתם להקשיב? רק לעצמכם. בהתנהלות סולידית עד כמה שאפשר לאורך השבוע.

בתולה
ונוס הרגשית עוזבת את מרקורי ואת מרס שבמזל שלכם ופונה לדרך חדשה במזל מאזניים. הצמידות בין מרקורי למרס בהמשך השבוע עלולה להביא איתה ויכוחים ודרמות. ונוס שנכנסת לבית הכספים עלולה לגרום להוצאות גבוהות. זהירות.

מאזניים
משהו טוב קורה לכם היום, מאזנאים: ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת ל..מזל שלכם, אלמנט שיביא איתו קצת יותר רכות ואמפטיה אחרי החודש הקשוח שהיא עברה במזל בתולה. הגיע הזמן להתפנק, ולהיות טובים לעצמכם...

עקרב
זוית של מתח בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע מתוח ותגובות קיציוניות. חשוב לפעול בזהירות מול סמכויות גם כשדברים לא נראים לכם: התפרצויות כעס עלולות לפגוע בעיקר בכם השבוע

קשת
זוית של עימות בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה במפתיע שבוע אופטימי יחסית שבו כדאי ורצוי לחשוב כמה צעדים קדימה ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות. זמן להתחבר מחדש לחזון שלכם, ולחשוב על מימושו.

גדי
ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים המאכלס את ביתה קריירה שלכם, והופכת את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד, וזו אמביציה רכה שיכולה לחזק את הקסם האישי ולקדם היטב תכניות מול סמכויות.. אבל זה לא יקרה אם לא תקחו יזמה.

דלי
מעברה השבוע של ונוס למזל מאזניים מביא איתו מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, ויכולת להכנס מחדש למסע אינטנסיבי של הרחבת אופקים, ולימודים של משהו חדש. זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה, דליים.

דגים
מקבץ כוכבים לא קטן במזל בתולה שממול ממשיך להדגיש גם השבוע את הצורך בדיאלוג אמיתי בגובה העינים, הן ביחסים קרובים והן בשותפויות או בתחום העסקי. קידום אמיתי של מה שחשוב לכם ושיחות בירור - עדיף באחד על אחד, ובארבע עיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully