וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שיטות למציאת התאמה זוגית רוחנית

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 10:14

מהם האמצעים הרוחניים הקיימים למציאת התאמה זוגית ומה עושים כשלא נמצאת התאמה זוגית עם בן הזוג הקיים? קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם לבדוק האם נועדתם זה לזו - או שכדאי לחשב מסלול מחדש

זוג מתוסכל. ShutterStock
זוג מתוסכל/ShutterStock

רבים פונים לאמצעים רוחניים לקבלת מענה האם בן או בת הזוג שלהם מתאים להם. האמצעים הרוחניים שקיימים הם: נומרולוגיה, אסטרולוגיה, תקשור, אסטרולוגיה סינית, קבלה ועוד.

מתי פונים לייעוץ?

1. הפנייה להתאמה זוגית מגיעה מתוך צורך ריגשי, לאחר חוויות שנחוו במערכת זוגית או במערכות זוגיות לאורך השנים.

2. הפנייה להתאמה זוגית היא לצורך קבלת החלטה להמשכיות הקשר או למיסודו.

3. הפנייה להתאמה זוגית מתרחשת בשלבי הזוגיות: בתחילת הקשר הזוגי, במהלך הקשר הזוגי, לקראת מיסוד הקשר הזוגי - וכאשר ישנם לבטים לגבי המשך הזוגיות.

4. הפנייה להתאמה זוגית לשם בדיקת הקרמה בין בני/בנות הזוג - קשר מגלגולים קודמים.

שיטות לבדיקת התאמה בזוגיות:

1. בדיקת התאמה זוגית לפי מזלות - באמצעות בניית מפה אסטרולוגית המקשרת בין מיקום גרמי השמיים למערכת היחסים של הזוג ניתן לבצע בדיקת התאמה זוגית.

2. בדיקת התאמה לפי הנומרולוגיה - תורת המספרים המייחסת חשיבות לתאריך הלידה של האדם, מתוך עיקרון לפיו לכל מספר יש כוח אנרגטי המשפיע על תכונות מסוימות, הייעוד של האדם בחיים והבחירות שהוא מבצע. כך מבצעים בדיקת התאמה זוגית לפי דרכי חישוב שונות.

3. בדיקת התאמה לפי חוכמת הקבלה - בשיטת התאמה זוגית בקבלה יש לאותיות אנרגיה המשפיעה על תכונות האופי של האדם ועל גורלו בחיים. בדיקה זו כוללת בחינת שמו של האדם, תאריך הלידה העברי שלו והשוואתם לאלו של בן הזוג. באמצעותם מבצעים את בחינת ההתאמה הזוגית.

4. בדיקת התאמה זוגית בפרפרים המרחב הרוחני בתקשור ושימוש בחיבור אנרגטי רוחני - נועדה לבדוק האם הזיווג נכון ובמידת הצורך מסייעת לרענון האנרגיה במערך הזוגי הקיים. התהליך המכונה "פריזמה זוגית" בודק, מנקה ומזמן התאמה זוגית כתהליך מובנה למציאת זוגיות משמיים.

5. בדיקת התאמה לפי הקבלה - לפי הקבלה התאמה זוגית היא הבחירה בין שתי נשמות שיש ביניהם אנרגית אהבה (שעוד נדבר עליה בהמשך), ייעוד ושיעורים קרמתיים. הקבלה מוצאת את ההתאמה והזיווג ההגון באמצעות צירופי אותיות מע"ב שמות, שמות מלאכים, קמעות תפילות וסגולות.

זוג אוכל במטבח. ShutterStock
ייעוץ זוגי - מתי מומלץ לפנות?/ShutterStock

מה קורה כשלא נמצאת התאמה זוגית?

השאלה שנשאלת תמיד היא מה יקרה באם לא תתקבל התאמה בזוגיות? חלק מההתמחות שלי היא להבין ולחוות אנרגטית את החיבור וההתאמה הזוגית - ואיך ניתן לזמן אותן ולהשיג את הזוגיות המיוחלת. המטרה שלי בתהליך התקשור להתאמה זוגית היא לאפשר לבני הזוג להכיל את הזוגיות ולהבינה, להוביל במידת הצורך לתהליכים אישיים/זוגיים שיאפשרו את פיתוח יכולת האהבה, הקבלה והנתינה, ריפוי הקשר הזוגי, יצירת ביטחון בזוגיות ועוד.

לאחר קבלת המסרים בתקשור, המתוקשר ובני/בנות הזוג מודעים לקשר הזוגי ולבעיות שקיימות בקשר זה וההחלטה האם להמשיך את הזוגיות ולהתמודד יחד עם הקשיים בזוגיות שלהם.

האם ניתן למצוא את הסיבות להתאמה או חוסר התאמה זוגית מגלגול קודם?
התאמה זוגית שנשענת על גלגול חיים קודם נקראת זוגיות קרמתית. קרמה היא אנרגיה שדוחפת לשינוי ולתיקון השיעורים שהנשמות בחרו לחיים הנוכחיים. זוגיות קרמתית מתרחשת בין שתי נשמות שבחרו אחת בשנייה בהדדיות עוד בעולם הנשמות על מנת לתקן אנרגיית קארמה משותפת שלהם מגלגול קודם. לכל אחד מבני/בנות הזוג יש זיכרונות מגלגולי חיים קודמים, כאשר המטרה בחזרה לזוגיות היא לתקן את האנרגיה שנוצרה מקשיים שהיו אז. במקרים אלו אני ממליצה לבני הזוג לעבור יחד תהליך בשחזור גלגולים על מנת לגלות את הקרמה שמנהלת אותם בחיים הנוכחיים, הסיבות לקשיים בזוגיות ולשיעורים שנשמתם בחרה. הטיפול בשחזור גלגולים משחרר את אנרגית הקרמה ומשלים באנרגיה ותודעה חדשה.

דוגמא להצלחה ניתן למצוא בזוג שבחר להגיע לפגישת התאמה זוגית תוך כדי התחלת תהליך גירושין. בתהליך התקשור התקבל שהם זיווג משמים ועליהם לנסות להתגבר על הקשיים ולמנוע גירושין. לאחר שייעצתי והדרכתי אותם כיצד הם יכולים לשמור על הזוגיות - הם התגברו על המשבר ונשארו יחד. חשוב לציין שגם אם לא נמצאה התאמה והוחלט לפרק את היחסים - אין מדובר בכשלון. לעיתים בני זוג פשוט אינם נועדו זה לזו וגם הבנה וקבלה של הדבר היא סוג של הצלחה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בני זוג מתווכחים. ShutterStock
מה עושים כשלא מוצאים התאמה זוגית? מוותרים?/ShutterStock

אנרגיית האהבה

החיפוש אחר זוגיות היום דומה לבהלה לזהב במאה ה-18. כולם חולמים על זוגיות אוהבת ורומנטית אך לחלקם זוהי משימה מאתגרת ולא קלה. אחרים הסתגלו למעין "חיים עצמאיים" ללא זוגיות ו/או למערכות יחסים זוגיות קצרות ורואים בעובדה זו כהצלחה אישית שלהם להיות אדם חופשי ובלתי תלוי - "חיי נוחות" כפי שהם מגדירים זאת. אולם בסופו של דבר מרביתם פונים לייעוץ ומבקשים לדעת מדוע הם לבד? או איך לזמן זוגיות לחייהם?

"אנרגיית האהבה", אותה הזכרנו קודם לכן, היא אנרגיה שמקיימת את היקום כולו והיא חלק מאנרגית החיים. מיקומה של אנרגית האהבה היא בצ'קרת הלב והיא מאפשרת לאדם את היכולת ליהנות ולקבל תרחישים בחיים מבלי לחשוש, לחקור או להתלבט. הדרך שבה אנו מביעים את אנרגית האהבה היא ברצון לחיות את החיים, להגשים את עצמנו בעולם הנוכחי, להתמלא בעשייה, לחיות בזוגיות ועוד.

בהגדרה הרוחנית שלי אהבה היא אנרגיה שניתנת לשינוי ומתחלקת בין אהבה לעצמנו, לאנשים שמסביבנו, לילדינו ולבן או בת הזוג שלנו. לאורך כל חיינו אנו מנהלים ולומדים על אנרגיית האהבה. התהליך של הלימוד מתחיל כבר מרגע הלידה דרך הינקות, הילדות והבגרות בצורך שלנו להרגיש מוערכים ואהובים ע"י אנשים קרובים וגם ללמוד להחזיר להם אהבה. מרביתנו אנשים זוגיים שזקוקים לייצר ולקבל אנרגיית האהבה. אנשים ללא זוגיות מתרגמים את אנרגיית האהבה לחשש מתלות שתיווצר במערכות יחסי זוגיות.

מאחר שאהבה היא אנרגיה שניתן לטפל בה, מכאן טיפול אנרגטי יכול לעזור לכם:
1. לשנות תפיסת אנרגיית אהבה מתלות לאחדות.
2. ללמוד לאזן את אנרגית האהבה.
3. ללמוד על חשיבות שיתוף בחוויותיהם.
4. ללמוד לפתוח את הלב אנרגטית, לתת ולקבל אהבה.

טיפול אנרגטי באנרגיית האהבה מתבצע באמצעות דמיון מודרך ועבודה נכונה על הצ'אקרות הבאות: צ'קרת הלב, צ'קרת הבטן וצ'קרת הכתר. הטיפול האנרגטי ישלים מצד אחד חוסר אנרגיה בצ'קרות הנ"ל ומצד שני יסנכרן אותם אנרגטית. החוסר האנרגטי וחוסר הסנכרון מתבטאים בתחושת פחד וחוסר ביטחון לממש את חייהם, להתחתן, להיות בזוגיות מחשש שהיא תבטל את המהות האישית של האדם וכן אטימות רגשית ואגוצנטריות. האיזון האנרגטי מלמד אותנו לקבל נוכחות של אדם נוסף בחיינו ולמנוע מחשבות שליליות על מנת לפתח מערכות זוגיות.

אפשר להביא דוגמא מסיפורה של דנה שבטח מוכר לכם מההיבט האישי שלכם. דנה שחיפשה אהבה וזוגיות שנים מצאה אותם בסופו של דבר מעבר לפינה ממש מולה. דנה ואדם היו ידידים טובים במשך שנים והיא שיתפה אותו בכל כאבי הפרידה שחוותה מהאקסים, היא בכתה לו על אכזבותיה ולמדה לעטוף את עצמה ברשת הגנה כדי להימנע מאכזבות נוספות. במהלך הטיפול האנרגטי דנה למדה להתחבר לאני הפנימי שלה, השתחררה מהאנרגיות השליליות שגרמו לה לאמונות ומחשבות שליליות שלא אפשרו לה להתמיד בזוגיות וגם גילתה את סוד הקשר עם אדם. הטיפול האנרגטי גרם לדנה לשחרר את אנרגיית האקסים מתודעתה, לזהות זיווגים שנשמתה בחרה, זיהתה את אדם כאחד מהזיווגים הנשמתיים שלה וקיבלה בחזרה את היכולת לאהוב ולקבל אהבה בחזרה. דנה ואדם קדמו את מעמד הידידות לזוגיות ואני מאמינה כך גם לגבי רבים אחרים שמחפשים זוגיות, שהזוגיות שלהם קיימת וממש מחכה להם.

אישה מחפשת דייט. ShutterStock
בסופו של דבר כולנו מחפשים אהבה/ShutterStock

פגישה לבדיקת התאמה זוגית בפרפרים המרחב הרוחני

באחד ממפגשי ההתאמה הזוגית שקיימתי קיבלתי בתקשור את שיטת הפריזמה הזוגית לזימון זוגיות. השיטה משפרת את היכולת לזמן זוגיות, עונה על השאלה הזוגיות ברמת הנשמה ועוזרת לזהות את הבחירות הנישמתיות ולהשתחרר מקשרים קודמים. השיטה עשויה לסייע לכם להבין את מהות החיבור ביניכם.

מעבר לייעוץ בתקשור בטלפון לייעוץ זוגי, ישנם תהליכים לבדיקת התאמה זוגית שמתבצעים גם בפגישת תקשור. בדיקת ההתאמה הזוגית מתקיימת בתקשור לפי שמות בני הזוג ולפי תהליך בתקשור בו אני מטפלת ומנתחת את ה-DNA הפנימי של הנשמה של בני הזוג. על סמך זה מתקבלות עבורי התשובות בתקשור. במהלך בדיקת התאמה בפגישת תקשור אני בוחנת את ההתנהלות הזוגית (גבר ואישה, שני גברים, שתי נשים). הבדיקה כוללת: התאמה זוגית ברמת הנשמה, גילוי הפוטנציאל בזוגיות, מציאת קשר - אם קיים - מגלגולים קודמים במטרה לזהות זוגיות קרמתית, גילוי היעוד הזוגי והמטרות שעומדות בפני בני הזוג ברמת הנשמה ומציאת כלים רוחניים לפתרון הבעיות בזוגיות.

דפנה ביסמוט מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.
להשארת פרטים בוואטסאפ לחצו כאן. לפנייה בפייסבוק לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully