וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צפוי ללינוי אשרם ב-2024? מפת הכוכבים חושפת

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 17:58

מפת הלידה של האלופה האולימפית לינוי אשרם חושפת קונפליקטים רבים באישיותה שסייעו לה להגשים את החלום שלה. היא אישה מיוחדת ועוצמתית שאינה זקוקה לפידבקים חיצוניים כדי להצליח - ובשלוש השנים הקרובות היא הולכת להמשיך להפתיע אותנו

חגיגות המדליה בבית משפחתה של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

לינוי אשרם, אלופה אולימפית בקרב רב, התעמלות אמנותית.

תאריך לידה: 13 במאי 1999.
שעת לידה: 4:30.

מפת הכוכבים של לינוי אשרם:

מפת הלידה של לינוי אשרם. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של לינוי אשרם/יאיר טריבלסקי

במבט ראשון, מפת הלידה של לינוי אשרם נראית צבעונית מאוד, מלאה גוונים. במבט שני אנחנו רואים שעיקר ריכוז הכוכבים הוא באמצע המפה, מצד שמאל. בגדול, זו נקראת מפה מזרחית, כלומר שהכוכבים מרוכזים בה בצד מזרח, מה שמעיד על צמיחה אישית מואצת והישגים בגילאים צעירים.

לינוי היא בת מזל שור, אבל האופק הוא במזל טלה. כבר כאן אנחנו רואים קונפליקט מסויים. מזל שור המייצג את ה"אני האמיתי" של לינוי הוא מזל השייך ליסוד האדמה, אסתטי מאופק ומופנם, בעוד מזל טלה שייך ליסוד האש - והוא מזל מוחצן בעל גישה ישירה ואסרטיבית מאוד. מזל טלה מייצג את הפרזנטציה שלנו. הוא מזל אנרגטי, אותנטי, אסרטיבי, גברי והישגי מאוד. אולם, שליט מזל טלה נמצא ממול - זהו כוכב מרס (מסומן בחץ אדום במפת הלידה) שנמצא במזל מאזניים המעודן והאצילי, ניגוד גמור לאופי הבסיסי הראשוני של מזל טלה. התוצאה - שוב קונפליקט בין הצד הישיר וההישגי של לינוי לצד האריסטוקראטי והמעודן, בעל המודעות הגבוהה לעצמה, להליכתה, להופעתה ולאנרגיה שהיא מקרינה. מרס כשלעצמו הוא כוכב אגרסיבי ופיזי מאוד: במזל מאזניים הוא מקבל את הטאץ' המעודן והאמנותי, וכך אנחנו מקבלים את הצורך בפעילות פיזית בסגנון מאזנאי - עדין ואסתטי.

כמו שאנחנו רואים מבחוץ, בבית הראשון שאותו פותח מזל טלה נמצא את השמש (מסומנת בחץ כתום). היא מסמלת את ה"אני האמיתי" של בעל המפה. במיקום הזה היא מצביעה על נוכחות חזקה, שאי אפשר להתעלם ממנה. השמש מסמלת גם את דמותו של האב ואת נוכחותו בחייה של לינוי. חלק מתכונות האופי שלו נמצאות גם אצלה - שתי רגליים על הקרקע וגישה מעשית אך מופנמת לחיים. ככזו לינוי הייתה יכולה בהחלט לנוע בחייה במסלול קבוע וצפוי - ואפילו שמרני משהו. אולם, השמש יוצרת זווית פעולה עם כוכב אורנוס (מסומן בחץ בצבע תכלת) וזה משנה את הדברים.

כוכב אורנוס הוא כוכב השינויים, הבלתי צפוי, הגאוני בחשיבה והמתנגד באופן בסיסי לכל מה שקשור למוסכמות ולשגרה. השמש במזל שור כאמור היא הפוכה ממנו במהותה: היא זקוקה לשגרה ולהרגלים קבועים וכל שינוי עלול לאיים עליה. הנה לנו עוד קונפליקט, הצורך בשגרה אך במקביל גם בשינויים בלתי פוסקים בשגרה הזו. הזווית הזו עלולה להצביע על ריחוק מסוים מדמות האב - או אולי הצורך של האב עצמו להיות מרוחק ולא תמיד נגיש. נוכחותו חשובה אולם לא ממש פעילה יחסית לנוכחותה האסרטיבית של האם (נגיע לזה בהמשך). הזווית הזו של אורנוס עם השמש גורמת ללינוי לסמוך בעיקר על עצמה, כשהיא עושה דברים לא באופן קונבנציונלי, מורדת בסמכויות ובתיאוריות כאלה ואחרות - ובעיקר חושבת מחוץ לקופסה ופעמים רבות גם לא מצפה שיבינו אותה. זה חזק ממנה, וככל שתלך ותתבגר הצד המקורי הזה שחושב מחוץ לקופסה ובעצם לא מאמין גדול בקופסאות - ילך ויתעצם.

זווית שכזו מביאה איתה חשיבה מקורית במסגרות הפעולה שלהם, מלווה בתחושת עצמאות חזקה ובצורך לעשות הכל ב"דרך שלי", גם אם היא משתמשת כבסיס במשהו מוכר. הנושא הזה, "הדרך שלי", נמצא בעצם בכל מקום במפה הזו והוא מראה על אישיות שכבר מגיל צעיר הרגישה שונה אבל לא נלחמה בתחושה הזו, אלא למדה למצוא דרכים כדי לתרגם אותה באופן יצירתי אל העולם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לינוי אשרם מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
לינוי סומכת בעיקר על עצמה ועושה דברים לא באופן קונבנציונלי/רויטרס

בבית הראשון נמצא גם צמידות משמעותית מאוד (בעגול כחול) המכילה שני כוכבים: מרקורי כוכב התקשורת (מסומן בעגול סגול) וסטורן הנוקשה (מסומן בחץ שחור). מרקורי במזל שור הוא מעשי מאוד - וכמו במקרה של השמש זקוק להרגלים קבועים וחשיבה מתודית. הוא אינו פועל בחלל: הוא צמוד לכוכב סטורן הנוקשה שמשפיע עליו מאוד. הצמידות הזו מביאה איתה 3 תכונות עיקריות: נחישות, דבקות במטרה ומשמעת עצמית. התכונות האלו מאפשרות ללינוי להגיע לפני כולם לסטודיו וללכת אחרי כולם בלי להרגיש שהיא מעמיסה על עצמה יותר מדי. עם מרקורי שכזה ועם האופק בטלה, היא חייבת לאהוב את מה שהיא עושה - ולכן משמעת עצמית שכזו - שנראית לאחרים מכבידה מאוד - מבחינתה היא אפילו לא ממש עול.

הצמידות הזו היא צמידות בוגרת מאוד: בניגוד לזווית האנרכיסטית שיש לשמש עם כוכב אורנוס, עם הצמידות הזו יש צורך לחשוב על כל מילה, לתזמן כל פעולה ולבנות לו"זים מדויקים ועמוסים במיוחד ולטווח ארוך. כאן אפשר בהחלט להתחייב ובמחוייבות שכאלה - עומדים, קודם כל בשבילה עצמה. מרקורי לא יוצר רק רוטינה, משמעת והרגלי עבודה. הוא אחראי גם על אופי התכנים שלינוי מעבירה ביצירה שלה, שכן ריקוד - כל ריקוד - הוא סוג של תקשורת. את עומק התכנים שהוא מעביר אנחנו רואים דרך זווית המתח המקווקוות בת ה-150 מעלות שהוא מקבל דרך כוכב פלוטו (מסומן בחץ חום) היצרי והיצירתי שממול. זו זווית ייחודית מאוד והיא מעניקה ללינוי תכנים של עומק ומשמעות שאפשר למצוא בעשייה שלה. אצל לינוי נוצר שילוב מרתק בין אנרגיה נשית לאנרגיה גברית שהביטוי הסופי שלו הוא לא גברי ולא נשי אלא אנושי.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית. רויטרס
ללינוי אשרם 3 תכונות עיקריות: נחישות, דבקות במטרה ומשמעת עצמית/רויטרס

"מכוונת מטרה והישגית מאוד"

נעלה כעת לחצי המפה העליון וניגע במחסן המשאבים הנוסף שיש ללינוי. הפעם - באותו מצבור של כוח ועוצמה שנמצאים מאחורי הקלעים. בבית ה-12 שמסמל את כל נושא התת מודע שלנו, נוכל למצוא צמידות מקסימה (בעיגול כתמתם) בין הירח (בחץ ורדרד) לבין יופיטר כוכב השפע (בחץ כתמתם). שני הכוכבים האלה מאוד משמעותיים במפה הזו. הירח נמצא במזל טלה, כשעל פניו זה לא מקום נחמד לירח: הפלנטה העדינה והרגשית הזו מראה לנו שלינוי מכוונת מטרה באופן טוטאלי ובעיקר הישגית מאוד. ירח שכזה במזל טלה - אם כי בבית אחר במפת הלידה - מצאתי למשל במפות הלידה של לברון ג'יימס, סרינה וויליאמס, נובאק ג'וקוביץ' ועוד כמה ספורטאים ואתלטים שהסכימו להשקיע בצד ההישגי שלהם באופן טוטאלי כדי להגיע למקום הגבוה ביותר שהם יכולים להגיע אליו, כך שלינוי שלנו נמצאת מבחינת הירח ממש בחברה טובה.

עם זאת, הירח נמצא בבית ה-12 שזהו מיקום מעניין. הירח והצמידות שלו ליופיטר מסמלים פה את דמות האם, עם כל האנרגיה העוצמתית והכישורים שלה. כן, האמא היא מחסן דלק רציני והאב מהווה פה ציר. כל אחד תורם לה בדרכו, אך לינוי שונה משניהם. המפה שלה הופכת אותה ליחידה מאוד עצמאית של אישה אחת, לטוב ולרע. עמוק בפנים יש פה אוסף של תכונות שבהחלט מבדלות אותה משאר בני המשפחה והקרובים - והופכות אותה לייחודית מאוד. לכן גם דרך החיים שלה היא סוג של מטרה מאוד ממוקדת מצד אחד - ואז ניסוי וטעייה, והרבה כאלה, אבל ממקום שמח של אהבה שמחוברת מאוד למה שהיא עושה, כי בסופו של דבר זו רק האהבה הזו שמחברת אותה גם למטרות שלה וגם לדרכים להשיג אותן.

במקרה של הירח הזה יש ללינוי גם בונוס: הצמידות הנפלאה שלו עם יופיטר הכתמתם מביאה מצבור עצום של אנרגיה. עוצמה שמאפשרת להחזיק את הגוף ער ופעיל שעות ארוכות. הצמידות הזו כמובן גם מפעילה את האם, עם מצבור האנרגיה הבלתי נדלה הזה. ממש מתנה - אם יודעים איך להשתמש נכון באנרגיה הזו ולתעל אותה למקומות שמביאים איתם אושר וסיפוק.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית ישראלית. רויטרס
לינוי מוכוונת מטרה באופן טוטאלי ובעיקר הישגית מאוד/רויטרס

מדוע השנה הזו כל כך משמעותית מבחינת לינוי?

הנה על קצה המזל שתי סיבות לכך שהשנה הזו כה קריטית בחייה של לינוי. ראשית, שימו לב לצמידות בעיגול הירקרק בראש המפה בין הירח המקודם לבין סטורן שנמצא בטרנזיט (כלומר ממש עכשיו בשמיים - או יותר נכון ביום הספיציפי הזה באולימפיאדה בו הביאה את מדלית הזהב). הצמידות מביאה את יכולת המיקוד והריכוז של לינוי לשיא ממש בימים אלה. זה מה שעזר לה לבחור ברמות סיכון גבוהות יחסית בתרגילים שלה, כך שהתוצאה הסופית שלהן חיפתה גם על שגיאת החישוק שעשתה קודם לכן. מעבר לכך הירח מציין שזהו פרק זמן קרמתי גורלי מבחינתה.

הסיבה השנייה נמצאת בראש המפה בעיגול קטן ואדום: זהו פלוטו שדיברנו עליו קודם אבל בטרנזיט, כלומר במקום שבו הוא נמצא בשמיים כרגע. באולימפיאדה ובימים אלה נמצא כוכב פלוטו במעלה ה-25 במזל גדי בבית הקריירה של לינוי המייצג גם את העולם, כשהוא יוצר זוית פעולה מדויקת לאופק של לינוי במעלה ה-25 במזל טלה (הזווית הארוכה השמאלית שמגיעה עד הכתובת AC). זו זווית ייחודית מאוד, שעיקרה פעולה. היא מכריחה את לינוי לפעול בעוצמה ובעיקר מאפשרת לעולם להתפעל מהעוצמה הזו. פלוטו הוא כוכב מאוד טוטאלי - ולכן גם ההשקעה שלה וגם התוצאות שלה היו בהתאם.

לינוי אשרם, מתעמלת ישראלית, טוקיו 2020. רויטרס
פלוטו עשוי לעורר עכשיו את הצורך של לינוי להתקדם, אולי לבנות לה מקום משלה, ליצור מנוף חדש להצלחה ואפילו ללמד מתעמלות אחרות/רויטרס

ומה בעתיד?

החל מ-2022 ועד 2024 יוצר פלוטו זווית פעולה עוצמתית (בצבע כתום מצד שמאל של פלוטו בבועה האדומה) לכוכב מרס שנמצא במעלה ה-27 במזל מאזניים. גם זו זווית עוצמתית מאוד - והפעם היא מעירה את מרס, כוכב האקשן והיוזמה מרבצו. בצד ההכנות לאולימפיאידת פריז, פלוטו עשוי לעורר עכשיו את הצורך של לינוי להתקדם, אולי לבנות לה מקום משלה, ליצור מנוף חדש להצלחה ואפילו ללמד מתעמלות אחרות. יוזמה שכזו עשויה להצליח בגדול וגם תביא איתה ללינוי את היכולת להתאמן בלי הפרעה, כשהרגליים לא רק נמצאות על הקרקע - אלא גם בונות לה משהו משלה, כדי שלא תצטרך להיות תלויה במענקים או בחסדיהם של אנשים אחרים.

שורה תחתונה: מפת הלידה של לינוי אשרם מעידה על אישה מיוחדת ועוצמתית, שייחודה בכך שהיא לא ממש זקוקה לגירויים חיצוניים ואנשים אחרים לצורך קבלת אנרגיה, משוב והשראה - אלא ניזונה בעיקר ממקורות פנימיים שלה, מה שגורם לה גם להתעלות ברגעי מפתח בלי קשר לאווירה או לאחרים.

הכלים והמתנות שקיבלה, החל מהמשאבים הפנימיים שלה, העוצמה הטבעית, המשמעת שלה והיכולת שלה להישאר בצירי הזמן והפעולה שלה פרקי זמן ארוכים מהרגיל, מאפשרים לה להמשיך ולטפס לגבהים נוספים ולשכלל את היכולת לקבל החלטות אותנטיות על סמך האינטואיציה העצמאית ונטולת התלות המחשבתית בזולת. כל אלה הופכים אותה ליוצרת אמיתית ולאדם שיוכל להמשיך להתפתח ולצמוח עוד שנים רבות תוך כדי המשך ההקשבה הפנימית הזו ומתן לגיטימציה לעצמה להגיע לגבהים חדשים. בסופו של דבר, יותר מכל דבר אחר, זה תלוי רק בך ובבחירות שלך, לינוי. בהצלחה מכולנו!

עוד על לינוי אשרם מפי האסטרולוג שלנו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully