וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפחד מאובדן שליטה": מי אתה אורן חזן? ניתוח נומרולוגי חושף

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 10:09

אורן חזן הוא פוליטיקאי בנשמה. יש לו אינטואיציות חזקות, הוא סופר רוחני, פילוסופי והפחד הכי גדול שלו הוא אובדן שליטה. ניתוח נומרולוגי חושף צדדים שלא הכרנו אצל משתתף "האח הגדול VIP" וגם את השינוי המפתיע שיחל אצלו באוקטובר הקרוב

אורן חזן, האח הגדול/צילום: רשת 13

בסרטון: אורן חזן האח הגדול רב עם רומי גיאור, רשת 13

אורן חזן - פוליטיקאי ישראלי, משתתף באח הגדול VIP 2021

תאריך לידה: 28.10.1981

מספר גורל: 3

נתיב מזל דלי

קלף טארוט: הכוכב

אורן חזן הוא אחד האנשים הכי שנויים במחלוקת בישראל. למה שנוי במחלוקת? כי אורן הוא שלושה אנשים בגוף אחד. מצד אחד, הוא פיטר פן נצחי עם חיוך כובש, ילדותי, מצחיק ומחוייך. מצד שני הוא יכול לעצבן בקלות, לעקוץ את זה שמולו כמו בן מזל עקרב טיפוסי ולחפור ללא הרף רק כדי שישמעו מה שיש לו לומר. מצד שלישי מדובר באדם טוב באמת, עם כוונות יחסית טובות - שלא תמיד מצליח להוכיח אותן. דמיינו שהוא תלמיד בכיתה שבא עם רצון שובה לב לחלוק סנדוויץ באמצע שיעור עם תלמיד ששכח להביא אוכל מהבית, אבל המורה, שרק רוצה שקט ולסיים את השיעור, יפרש את זה כהפרעה חמורה ואורן ימצא את עצמו נענש אצל המנהלת.

אורן חזן הוא איש במה שרוצה הכרה. ההכרה הזו לא מגיעה ממקום של אגו. היא מגיעה ממקום של חוסר ביטחון רגשי מהילדות. ההכרה חיונית לו כמו מזון לנשמה. הצורך הזה גורם לו ללא מעט אוייבים שרואים אותו כאחד שמסייע ממקום של "נעשה לנו שם" עם "מלא רעש וצלצולים" וכאב ראש לא קטן. אולם באורן חזן מצוי ילד טוב מבית טוב שלא פתר את בעיות העבר הרגשיות שלו, והן צצות לו כל פעם מחדש. קל וחומר כשסוגרים אותו בבית האח הגדול עם שחקנים נוספים בזירת איגרוף דחוסה בחיפוש אחר טרף.

השנה הנומרולוגית בה הוא נמצא היא שנה 7. זו שנה של משוב והרבה חשבון נפש. שנה שיש בה אלמנטים של מיזוג ומתינות. לכן גם אם אורן חזן מת להוציא את העצבים שלו החוצה, בגלל העליהום שעושים עליו ,הוא יגיב באיפוק עם הרבה נשימות לתוך בית החזה ובצורה אסרטיבית. המפה של אורן היא לא "מפה נומרולוגית הומוגנית". אין לה נתיב אחר או שניים. המפה שלו "רבת ראשים", הטרוגנית ומתובלת עם מלא סערות לא פשוטות בנתיב הגורל שלו.

אורן חזן. ראובן קסטרו
שנה של משוב והרבה חשבון נפש בחייו של אורן חזן/ראובן קסטרו

אורן חזן יושב על נתיב מזל הדלי מיסוד האוויר, למרות שמזלו יושב על נתיב המים. הוא שייך למספר גורל 3 (בחיבור תאריך הלידה שלו וצמצמו למספר חד ספרתי- נקבל את הספרה 3). אנשי ה-3 נחשבים לקטגורית "הליצנים העצובים". מלאי חוש הומור, יצירתיות, כשרון ודומיננטיות לצד רגשות קורבניים של כאב או החמצה. מספר 3 בנומרולוגיה נחשב למספר מזל שבדרך כלל דברים נפתרים אצלו ברגע אחרון ובנוסף, מספרי 3 תמיד יחייכו - גם אם הנשמה שלהם נמצאת בעיצומו של "התקף חרדה". ה-3 הוא בעצם חיבור לתוצאה של 1+2 - שזה להיות לבד ובאותה נשימה לרצות את הביחד. אין ספק שזו דיכוטמיה די מטלטלת.

אורן - א' אות ראשונה (אות האלוהות). יושב על אנרגיה של התקרבות והתרחקות, אנרגיה שבה הוא יכול להיות מלך המסיבה או קורבן המסיבה. לאורן יש אינטואיציות חזקות, הוא סופר רוחני, פילוסופי והפחד הכי גדול שלו הוא אובדן שליטה. אורן מתחבר לידע העתידי שלו ולכן יודע לארגן מהלכים צפויים מראש בדיוק כמו במשחק שחמט. זו הסיבה שהוא פוליטיקאי בנשמה. הנשמה שלו עתיקה וזוכרת דברים לדורות, הוא לא שוכח ולא יודע לשחרר את העבר שלו . יש לו יכולות הישרדות כמו חתול רחוב, לא משנה אם יחווה מלא טלטלות ומשברים - הוא תמיד יקום על רגליו מחוזק יותר.

אורן חזן מלא בכוונות טובות. הוא רק מחפש קהל, נאמנות ואהדה. פעמים רבות במפה שלו (ניתוק באות צ' בין ספירת הנצח לספירת המלכות) יאשימו אותו בדברים שלא עשה. הסיבה לכך היא שהוא תמיד מכניס את הראש הבריא שלו למיטה חולה. הוא לא תמיד סופר עד 10 ומהתלהבות רגעית מבצע החלטות. בנוסף, לאורן יש נטייה לתת מעצמו לאחרים (מהמקום של הריצוי) ולוותר על עצמו. הקארמה שלו היא להבין שהוא קודם כל צריך לתת לעצמו לא מהמקום האגואיסטי של המילה - אלא מהמקום של אהבה עצמית.

האח הגדול , 1 באוגוסט 2021. צילום מסך, צילום מסך
"יש לו יכולות הישרדות כמו חתול רחוב"/צילום מסך, צילום מסך

אורן חזן, האם אתה באמת אוהב את עצמך? לא בטוחה. אורן נוטה להתביית על העבר ולא לדלג הלאה וזה מה שמשאיר אותו תקוע. יש לו חוכמה של זקן שבט והוא "כותל מערבי" של כל העולם ואחותו. הבעיה היא שבאיזון האנרגטי, אורן נותן יותר מאשר מקבל ולכן מרגיש ריקנות עצומה. אני מציעה לו לחיות את החיים עם האושר המשפחתי המצומצם ולבטוח רק בבני משפחה. בעץ החיים שלו יש בעיה מהעבר שתקועה לו בתדרים הנשמתיים שאותה מומלץ לשחרר עם איש מקצוע מתאים מתחומו.

אילו מקצועות היו מתאימים לו אם לא היה פוליטיקאי? איש במה, איש תקשורת חוק ורשויות, בעל עסק עצמאי בתחום הלייף סטייל והאירועים, בעל תוכנית טלוויזיה, הרמת מיזמים - אבל לא לבד.

מחודש אוקטובר השנה, יום הולדתו הקרוב הבא עליו לטובה, 7 השנים הפחות נעימות בחייו עתידות להסתיים לטובת שנים של עוד הרחבה במשפחה, עסקים נכונים לנשמה ואיזון. אין ספק שאורן חזן הוא "רכבת הרים" מעניינת ומאתגרת ועוד לא שמענו ממנו את המילה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully