וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לאוהבים: ה-1 באוגוסט 2021

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 20:26

השבוע לכוכבים השפעה ניכרת בתחום הרומנטי עם שני סוגי השפעות שהפוכות לחלוטין האחת מהשנייה. עד יום שלישי כדאי שתשקיעו בחיפוש אחר זוגיות רצינית ומרביעי - להתפרע

אסטרולוגיה. ShutterStock
עד שלישי השקיעו בחיפוש אחר קשר רציני. ברביעי הרשו לעצמכם להשתולל קצת/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי בזוית עימות לסטורן הנוקשה ביום ראשון.
2. השמש בזוית עימות לסטורן הנוקשה בהמשך.
3. מרקורי בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי באמצע השבוע.
4. השמש בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי בסוף השבוע.

מה זה אומר?
מרקורי והשמש בתחילת השבוע יוצרים זוית של עימות עם סטורן הנוקשה. הזוית הזו מכבידה מאוד ומכריחה אותנו לפעול באופן פרקטי תוך שאנחנו שמים את הרגש בצד. זה מתאים בעיקר לתהליכים רשמיים מסוגים שונים, לעמידה בלוחות זמנים ולהתמודדות בעיקר עם משימות ומטלות. בהמשך ובסוף השבוע האנרגיה משתנה באופן קיצוני: מרקורי והשמש יוצרים זוית פעולה לכוכב אורנוס התזזתי, והאנרגיה המכבידה של תחילת השבוע הופכת להיות אנרגיה תזזיתית חסרת גבולות, אפשר לומר אפילו אנרכיסטית. האנרגיה הזו עשויה להביא איתה אומץ והעזה, חשיבה מחוץ לקופסה ואפילו פריצת דרך מסוגים שונים - בתנאי שנעז להיות אנחנו עצמנו - ולרוץ עד הסוף עם מה שאנחנו מאמינים בו. לעומת זאת, האנרגיה הזו מביאה איתה גם קצרים בתקשורת, אי הבנות וצורך בהרבה ספייס וחופש אישי, ניגוד מוחלט לחלק הראשון של השבוע.

איך זה מתבטא באהבה?
בימים ראשון, שני ושלישי נחפש לנו קשרים שהם ברי מימוש עם פרטנרים אמינים ורציניים שמוכנים לקחת אחריות ולהשקיע בקשר אמיתי. מרביעי ועד הסופ"ש - בימים אלה נשקיע בקשרים שאין להם סיכוי רב להתממש ליותר מקשר זמני, לסטוצים, להיכרויות מדליקות עם אנשים שלא יוכלו לתת לנו תחושת בטחון או קביעות. בימים אלו ניתן מקום לאהבה חופשית ללא גבולות או מגבלות אך גם - ללא ציפיות. נחלק את השבוע באהבה לשני סוגי אהבה שונים ומעניינים - עד שלישי נשקיע בקשר רציני ומרביעי נניח את הרצינות בצד ונתחיל ליהנות קצת. בהצלחה עם החלוקה הזאת. בהחלט יהיה מרתק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully