וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 1-7 באוגוסט 2021

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 9:46

שבוע הפוך ומבלבל לפנינו, שכדי לעבור אותו בשלום ואפילו בחיוך תצטרכו בעיקר להקשיב לאינטואיציה שלכם ולאלתר על הדרך

נראה שהכוכבים השבוע מפעילים שתי אנרגיות שונות ואפילו הפוכות, כך שאם יש משהו שאי אפשר להגיד על מצב הכוכבים השבוע זה שהוא עקבי, שאפשר להבין איך בדיוק לפעול בו, ושאם באמת רוצים לעבור אותו בשלום ואפילו בחיוך, כדאי מאוד להקשיב לאינטואיציה שלנו ובעיקר ליכולת האילתור שיש לנו, שכן מן הסתם ניאלץ לאלתר לא מעט בין השפעות סותרות של שני כוכבים שהם הפוכים לגמרי במהותם: סטורן הנוקשה - ואורנוס התזזיתי.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש בזוית עימות לסטורן הנוקשה בתחילת השבוע.
2. מרקורי בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי באמצע השבוע.
3. השמש בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי בסוף השבוע.

הזוית המכבידה של השבוע - זו זוית העימות בין השמש, מיקוד האנרגיה שלנו, לבין סטורן הנוקשה. זוית של עימות שכזו מכריחה את כולנו לחשב שוב מסלולים, כשהצורך הוא לא להתפזר ולפזר אנרגיה לריק, אלא להתמקד במה שחשוב באמת, כשבדרך כלל חלק מהמיקוד הזה קשור למשאבים שלנו וכמובן - איך לא - לתחום הכלכלי והכספי. רצינות, אחריות, כובד ואפילו תחושת בדידות - כל אלה יכולים להופיע בתחילת השבוע גם בגלל הזוית הזו וגם בגלל זוית העימות של מרקורי עם סטורן, זוית שמגיעה לשיאה בשבת אבל משפיעה גם על ראשון ושני: אין ספק - זו תחילת שבוע שמכריחה אותנו להגדיר באופן מדויק איך פותרים בעיות, משלימים פערים וחסרים, ועומדים איתן על הקרקע לפני שפורצים במסע מחודש של צמיחה אישית.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

הזוית החצופה של השבוע - זו זוית הפעולה בין כוכב אורנוס התזזיתי לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו. כאן, באמצע השבוע, מתחיל השינוי. אותו מרקורי שפתח את השבוע עם תקשורת מכבידה בזוית של עימות עם סטורן הנוקשה, מקבל עכשיו זוית פעולה צדדית מאורנוס התזזיתי, מה שהופך את התקשורת שלנו לתזזיתית עצבנית ובלתי צפויה. אם בתחילת השבוע היינו צריכים להפגין רצינות ואחריות, כעת משהו משתחרר אצלנו ממקום פרוע והרפתקני, שיקול הדעת שלנו הולך לאיבוד וההחלטות שלנו עלולות לסבול מגישה אימפולסיבית ואמוציונלית, ולאכזב בהמשך. אולי משום כך חשוב מאמצע השבוע ואילך לחשוב פעמיים על התגובות שלנו כשאנו חשים צורך אימפולסיבי להגיב, לכעוס, לשבור את הכלים או לצאת ממעגל העשייה שלנו.

מי בעיקר עלול לסבול מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.

אסטרולוגיה. ShutterStock
שיקול הדעת שלנו הולך לאיבוד השבוע. כדאי להיזהר/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין השמש לבין כוכב אורנוס התזזיתי.

בזוית הזו חותמת השמש היפוך של 180 מעלות מבחינת אנרגיה, גישה וקצב: אם בתחילת השבוע האנרגיה השמשית מול יופיטר הייתה מכבידה, מבוקרת ומעשית, הרי שלקראת סוף השבוע עם זווית הפעולה לאורנוס, האנרגיה השמשית היא עצבנית, רוטטת, אינטנסיבית, רצופה קצרים בתקשורת ומהפכים רגשיים - ובעיקר לא צפויה.

ההיפוך הזה הופך את כל השבוע הזה בעצם לקשה במיוחד לצפייה מבחינת התנהגות, אירועים ועשייה בשטח, ומאמצע השבוע ואילך כדאי וחשוב להיזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות פתאומיות ואימפולסיביות שעלולות לגרום לנו לנתק קשרים או להפסיד כספים: איפוק, סבלנות ושליטה בתגובות שלנו אפילו מתוך החלטה רציונלית, גם אם הרגש דוחף אותנו לתגובות אחרות. במקביל גם הצורך שלנו בספייס וחופש אישי גבוה במיוחד. ואכן, אם יהיה לנו מספיק ספייס וזמן איכות לעצמנו - זה בהחלט עשוי לנטרל חלק מהכעסים והגישה העצבנית שמביאה איתה הזווית הזו.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות אריה, שור, עקרב ודלי, אך בעקיפין כולנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אישה מתחרטת. ShutterStock
כדאי וחשוב להיזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות פתאומיות ואימפולסיביות/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
צעדים ראשונים של כוכב מרס שליט המזל שלכם במזל בתולה וזוית העימות שלו עם יופיטר עלולים להביא בצד גל של אנרגיית עשייה יוזמתית גם אופטימיות יתר שיקול דעת גרוע ולקיחת סיכונים שלא לצורך. התמקדו במחוייבויות שלכם אך גם בנושאי גוף ובריאות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, ומביאה איתה תחושה נינוחה. אולם זוית של מתח בין ונוס לסטורן עלולה להביא איתה את התחושה שאתם לבד במערכה כעת, אם רגשית ואם כלכלית. זמן לשפר את המצב בחשבון הבנק, ולחזור ליציבות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מייצר השבוע גם זוית עימות מכבידה עם סטורן הנוקשה וגם זוית פעולה עצבנית עם אורנוס התזזיתי, והתאומים שלנו עלול להקלע לכמה דרמות משני סוגים שונים, אם לא תזהרו. נסו להמנע מהחלטות אימפולסיביות בנושאי חומר כספים ו..מערכות יחסים. בשבוע הבא תחזרו לעצמכם.

סרטן
מיקומם של מרס וונוס במזל בתולה בבית התקשורת שלכם מטלטל את התקשורת הסרטנית בנדנדה רגשית לא קלה. גישה אסרטיבית או פסיבית? להלחם על מה שחשוב או לזרום עם מה שקורה? שבוע שדורש מכם להשאר בציר הפעולה שלכם ולא להכנע לגחמות הרגשות המטלטלים השבוע.

אריה
אתם הם אלה שהשינויים של השבוע משפיעים עליהם במיוחד: זוית של עימות בין השמש שליטת המזל שלכם לסטורן הנוקשה בתחילת השבוע, וזוית פעולה של השמש עם אורנוס התזזיתי בהמשך השבוע - שתי אלה הופכות את הגו'נגל לסוער ולא צפוי עבור האריה שלנו. גייסו את כל הגמישות ויכולת האלתור שלכם כדי לצלוח את הג'ונגל הסוער הזה השבוע בשלום.

בתולה
נראה שגם אתם סובלים השבוע מדואליות מעניינת: מרס שעובר השבוע למזל שלכם מביא איתו גישה תוקפנית והישגית, אולם ונוס שכבר נמצאת במזל בתולה מנסה לעזור לכם לפתוח את הלב ולהתחבר לאהבה.. איך מחברים בין שתי הגישות האלה? חפשו פתרונות יצירתיים,(אהבה בחדר הכושר למשל..) כדי לחבר את האקטיבי עם הפסיבי גם בתחום המקצועי וגם בנושאי חומר וכספים: אל תוציאו כספים על מה שלא נחוץ לכם באמת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מכבידה של מתח עם סטורן, ולא מעט מאזנאים מרגיש כובד ובדידות וטאץ' ביקורתי ולא נעים. נסו לשים את השופט הפנימי הזה בצד, ולהתחבר השבוע בעיקר לאנשים שמחים שרואים את החיים כמשהו מואר וחיובי בלי הצורך לנתח כל הזמן היכן אתם עומדים מול החיים ולמה, ומה עוצר אתכם מלהרגיש אותם בעוצמה. אל תאפשרו לדאגות למנוע מכם את טעם החיים.

עקרב
בעוד השמש ומרקורי מפעילות בעוצמה את בית הקריירה והאמביציה שלכם, מפעילים בעוצמה גם מרס וונוס את הצד החברתי שלכם, ואת התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן מצוין להריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות, אולם לעשות זאת בחכמה דרך שיתופי פעולה עם אחרים ולא לבד. אל תתעקשו על המלה האחרונה שלא לצורך בויכוחים, עקרבים.

קשת
זוית של עימות בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם שזה עתה חזר למזל דלי, עשויה להביא איתה דרייב חזק מאוד לפעולה וגישה אופטימית לעשייה בכלל, אך גם גישה תוקפנית ותגובות כוחניות כשדברים לא קורים כפי שרציתם, וקושי לקבל את הדברים כפי שהם למרות הציפיות. בגדול זהו זמן מצוין לחזור לגוף ולפעילות פיזית וספורטיבית, וליהנות מיציאה אל חיק הטבע.

גדי
שתי זויות עימות עם סטורן שליט המזל שלכם, האחת של מרקורי כוכב התקשורת והשניה של השמש, עלולות לגרום לשבוע של ויכוחים עימותים וחילוקי דיעות עם סמכויות או עם בן או בת הזוג במערכות היחסים שלכם. גם נושאי חומר וכספים מצריכים השבוע גישה מדויקת וחכמה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות הכלכליות והמקצועיות שלכם לזמן הקרוב. זמן לחתימה על חוזים למיניהם.

דלי
השבוע הזה מתחיל דווקא באיפוק וברגל ימין, אבל בהמשכו הוא הופך עצבני וקצר רוח, כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם השמש יוצרים זויות פעולה לא קלות לאורנוס שליט המזל שלכם מאתגרים אתכם ומכריחים אתכם להתמודד עם מצבים של שינוי סדרי עדיפויות ושינויים קיצוניים במצד הרוח. אורנוס שליט המזל שלכם עלול לגרום לעימותים וויכוחים עם סמכויות ולקצרים בתקשורת כשלא מתאפשר לכם להיות בשליטה ליהנות מספייס וחופש אישי. יותר ממזלות אחרים אתם זקוקים השבוע לאיפוק ושליטה.

דגים
גם מרס וגם ונוס שוהים מהשבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם: ונוס מביאה איתה רגישות רכות הכלה ואמפטיה למערכות היחסים שלכם, אולם מרס מביא איתו מאבקי כוח ואגו, וצורך בשליטה ביחסים. השבוע והחודש הקרוב יאופיינו איפה במהפכים רגשיים מעניינים, אך גם בדרמות שעלולות לצאת בקלות משליטה, בין עם בן או בת הזוג שלכם, ובין עם שותפים ובני ברית. זהירות ורגישות גבוהה לפרטנרים שלכם ברמות גבוהות הכרחיות כדי לעבור את השבוע הזה בעדינות ובהרמוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully