וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמה על ילדה שהסתירה בביתה מחרוזת - ומצאה אותה למחרת בדיוק באותו המקום

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 23:15

בלילה הראשון בביתה החדש סיפרה ג'ינה סואב שחלמה על ילדה מסתורית המראה לה חפץ השמור בארון בבית. למחרת גילתה שהוא אכן נמצא שם בארון - ומאז מצאה את עצמה בסיוט אמיתי

ילדה הופיעה בחלום וסיפרה על שרשרת מוסתרת - שנמצאה למחרת במקום עליו היא דיברה/TikTok/@gina_soave

משתמשת הטיקטוק ג'ינה סואב הותירה את הצופים שלה מבועתים לאחר שסיפרה להם על ביקור מפתיע של ילדה מסתורית בחלומה - שהתברר לבסוף (לטענתה) כמסר מן העולם הבא. ג'ינה סיפרה בסרטון שרכשה בית חדש עם ארוסה באוגוסט האחרון, אולם רק לאחר חתימת החוזה גילתה שמישהו מת בבית הזה. היא סיפרה שזה קצת "חירפן" אותה, אך היא ניסתה להתעלם מפרט המידע הזה והעמידה פנים שאין לבית החדש שלה היסטוריה אפלה.

כבר בלילה הראשון חלמה ג'ינה חלום מוזר בו היא יושבת על ספסל בפארק, כשלפתע ילדה קטנה ניגשת אליה ממגרש המשחקים, אוחזת בידייה ושואלת: "אני יכולה להראות לך משהו?". ג'ינה הסכימה לה בחלום והשתיים עברו לביתה החדש, שם נעמדו במסדרון הבית ובהו באחד הארונות. הילדה ניגשה לפתוח את דלת הארון והראתה לג'ינה על אחד המדפים מחרוזת תפילה שנתן לה אביה. למחרת בבוקר, כשג'ינה התעוררה, היא ניגשה מיד לאותו ארון שהופיע לה בחלום, פתחה אותו ומצאה שם את אותה המחרוזת. פחד אלוהים.

זה מה שקרה שם:

@gina_soave

FULL STORY on my creepy dream/house!! I have so many more weird stories that have happened to me here ##hauntedtiktok ##haunted ##ghost ##hauntedhouse

♬ original sound - Gina Soave

והנה המחרוזת עליה חלמה:

מצאה מחרוזת תפילה בארון. https://www.tiktok.com/@gina_soave, צילום מסך
מצאה מחרוזת תפילה בארון/צילום מסך, https://www.tiktok.com/@gina_soave

היא סיפרה: "בדיוק עברנו לגור בדירה. לא שמנו שום דבר בארון. לא היה שם כלום, באמת. זה היה הלילה הראשון שלנו בבית. היינו רק עם טלפונים מוטענים ומיטה, זהו. לא היה שום דבר בארון הזה. ברגע שהתעוררתי מיד הלכתי לראות אם המחרוזת הזאת שם או שזה היה רק חלום והיא הייתה שם, בדיוק במקום בו הילדה אמרה שהיא תהיה".

ג'ינה סיפרה בסרטונים נוספים כי מאז אותו לילה היא נתקלה בכמה תקריות משונות. באחד הלילות היא התעוררה וגילתה שכל האורות בבית נדלקו ללא סיבה. היא סגרה את האורות, חזרה לישון ושעה לאחר מכן התעוררה וגילתה שדלת חדר השינה שלה נפתחה.

בסרטון אחר היא הגיבה לכל הצופים שהציעו לה לטהר את הבית מרוחות - וסיפרה שהיא עשתה את כבר, אולם גם זה לא ממש עזר לה. היא סיפרה כי במהלך הטיהור היא הגיעה לחדר האחרון בבית ושם "כל הדברים בחדר החלו לרעוד". כמה ימים לאחר מכן, כשחשבה שנפטרה מ"הרוחות", היא חזרה לביתה וראתה שכל ארונות המטבח פתוחים לרווחה.

ג'ינה מספרת על התקרית שאירעה בשנתה:

ג'ינה מספרת על טיהור הבית:

הסרטונים של ג'ינה צברו יחד יותר מ-4 מיליון צפיות וקיבלו אלפי תגובות נלחצות. "רוצי. אל תלכי משם. תרוצי! תצאי לעזאזל מהבית הזה. מחרוזת תפילה נסתרת פירושה שיש שם שדים", כתב אחד ואחר הוסיף: "חטפתי צמרמורת. אני עדיין בצמרמורות. ג'ינה, תברחי!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully