וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נולדתם באחד מהתאריכים האלה כנראה שיש לכם ייעוד בחיים - ושימו לב מהו

הולי הברי - יועצת זוגית, העצמה אישית ונומרולוגית

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:11

ישנם 5 ימי לידה קארמתיים בחודש, שכל מי שנולד בהם קיבל הזדמנות לתקן טעויות מגלגוליו הקודמים. שימו לב מה עליכם לעשות אם נולדתם באחד מהתאריכים האלה

לוח שנה. ShutterStock
לוח שנה/ShutterStock

יום לידה קארמתי מעיד על שליחות/תיקון שהאדם עובר בעקבות גלגולים קודמים. יחסי סיבה-תוצאה. כל מעשיו של האדם בעבר, הווה ועתיד מובילים אותו לייעוד לשמו הוא הגיע בחייו, כשלכל אדם יש ייעוד אישי וקולקטיבי. למשל, אם בגלגול הקודם, אדם סבל מחוסר ביטחון, חוסר עצמאות וקושי בהחלטות - הוא יקבל שיעור הפוך בחייו ויהיה מנהיג ומוביל.

לגורל יהודי קוראים "מקרה". בסיכול אותיות "רקם ה'", זאת אומרת שביהדות מאמינים שאין מקרה, אלא הכול בידי השם. אנשים שנולדו בימים קארמתיים יעברו שיעורים מוגדרים כביכול ב"מקרה" על מנת להשלים שיעורים מגלגולים קודמים.

ישנם 5 ימי לידה קארמתיים: 13, 14, 15, 16, 19. לאנשים שנולדו בתאריכים אלו יש שיעור חשוב יותר לעבור מאחרים. כביכול, אנשים אלו קיבלו הזדמנויות בגלגולים הקודמים לתקן את השיעור שעברו ולא צלחו אותן או שעברו בגלגול קודם משהו קשה יותר מאחרים, ומקבלים הפעם הזדמנות לתקן זאת. לכל יום לידה יש את השיעור שלו.

עליי לציין שעבור אותם אנשים שנולדו בתאריכים ספציפיים אלה, ברגע שהם יהיו במסלול הנכון של הנשמה שלהם (כלומר, ידעו מהי השליחות שלהם) - הם יחיו בסיפוק גדול, יגשימו את עצמם בדרך קלה יותר, יגיעו למצוי הפוטנציאל שלהם ויחיו ברווחה כלכלית ואישית.

נומרולוגיה. ShutterStock
נומרולוגיה/ShutterStock

נולדתם באחד מהתאריכים הללו? זה מה שזה אומר עליכם:

  • 13- המספר "ה"קארמתי, ביהדות גיל המצוות, עניין של קושי לקבל עול מצוות אך גם מספר של ברכה. מס' מורכב מ-1, 3, 4 (חיבור של שניהם). 1 עצמאי, 3 חברותי, 4 לא לוקח סיכונים. ה-1 העצמאי צריך ללמוד לעבוד ביחד עם אנשים. ה-3 החברותי יעזור לו וה-4 ישמור עליו. אלה אנשים שבולטים במסגרות, אהובים מאוד. כשהם מצליחים להגשים את עצמם, הם עושים זאת ממש בגדול. בגלגול הזה הם צריכים להשקיע באהבה ובדאגה לאחר ואז הם גם יצליחו מאוד.
  • 14 - מורכב מ-1, 4, 5 (חיבור של שניהם). ה-1 עצמאי, 4 זקוק למסגרת, 5 לא אוהב מסגרת. השיעור של 14 הוא ללמוד להיות נהנתן וחופשי, להקליל את ה-1 וה-4. יש להם קונפליקט בין הצורך במסגרת לבין החופש. מאוד אוהבים את החיים הטובים וגם יכולים להגיע לשם.
  • 15 - מורכב מ-1 ,5, 6 (חיבור של שניהם). 1 ו-5 אוהבים חופש ועצמאיים, חושבים מהר, נהנתניים, אוהבים שליטה. ה-6 נותן משפחתיות והרמוניה. הדילמה היא בין משפחה לקריירה, יותר אצל נשים. חשוב שיגיעו להרמוניה, אחרת הם נותרים חצויים. לאנשי 15 יהיה בית רגוע ונעים.
  • 16- מורכב מ-1, 6, 7 (חיבור של שניהם). מספר מיוחד עם שיעור מיוחד. ה-1 אינדיבידואליסט ומנהיג, ה-6 משפחתי, ה-7 בורח מהמציאות במצבים מסובכים. אומרים עליו שהוא מתמודד בחייו עם אירועים לא פשוטים. השיעור שלו הוא ללמוד לבקש עזרה וכשהוא ילמד זאת, החיים שלו יהפכו לקלים יותר.
  • 19- מורכב מ-1 ו-9. 1 אינדיבידואליסט ו-9 פועל למען החברה. 1 מסמן התחלה ו-9 סוף. אנשים מאוד מוכשרים, ביצועיסטים. יעודם להגיע לעמדות מפתח. במצב של חוסר איזון, כשהם כועסים הם הופכים להיות חסרי סבלנות, דרמטיים ופוגעים. צריך ללמד אותם לעבוד על הכעסים שלהם. השיעור שלהם הוא לעשות המון למען הכלל כי יש להם אנרגיות מאוד חזקות.
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully