וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד סופי? טוענת שניצלה ממוות בטוח בזכות מסר מאביה המנוח

8.7.2021 / 23:57

משתמשת הטיקטוק קים סיפרה שקיבלה מסר מאביה לרדת מהכביש המהיר - דקות ספורות לפני שאירעה שם תאונה קטלנית. היא מספרת: "הרכב התמלא בריח שלו. הוא שמר עליי כשהיה בחיים וממשיך לעשות זאת גם אחרי מותו"

טוענת שניצלה ממוות בזכות אביה המנוח/tiktok.com/@spoopykewpie

כל מי שאיבד אדם אהוב יודע עד כמה זה מנחם להאמין שהנפטר ממשיך ללוות אותנו גם לאחר המוות. רבים מדווחים על תחושות בטן, סימנים ומסרים בחלומות המגיעים מבני משפחה וחברים שאינם עוד בחיים. קים, העונה לשם ספוקי קיוופיי בטיקטוק, הייתה בשבוע ה-36 להריונה כשנהגה לאורך כביש מהיר במהלך סופת שלגים - ולפתע, כך היא טוענת, קיבלה מסר מפתיע מאביה המנוח.

בסרטון טיקטוק קצר סיפרה קים כיצד קיבלה תחושת בטן חזקה, לכאורה מאביה המנוח, המורה לה לרדת מהכביש המהיר לפני היציאה הקבועה שלה - רק כדי לגלות מאוחר יותר שיתכן וניצלה מתאונת דרכים קטלנית. לדבריה האב הציל לא רק אותה ממוות בטוח אלא גם את בנה שטרם נולד.

צפו בסיפורה המלא:

היא סיפרה בסרטון: "בעודי נוסעת הביתה בכביש המהיר במהלך סופת שלגים, בהריון בשבוע ה-36 עם בני הראשון, הרכב שלי התמלא לגמרי בניחוח המפתיע של הבושם של אבי, על אף שהוא נפטר לפני 10 שנים". בנוסף לריחו המנחם של אביה, הייתה לקים תחושת בטן שהוא מבקש ממנה לקחת את היציאה הבאה מהכביש המהיר במקום להמשיך במסלול הקבוע שלה.

היא הסבירה: "תחושת הבטן שלי אמרה לי לצאת שתי יציאות קודם לכן כדי לחזור הביתה. הגעתי הביתה בשלום וראיתי לאחר מכן תאונה של 15 ויותר מכוניות ממש לפני היציאה הקבועה שלי". מדהים! אנחנו רק מקווים בשבילה שבניגוד לסרטי "יעד סופי", המוות לא ימשיך לרדוף אותה.

וכאן היא מספרת עוד על אביה:

זוכרים מה קרה לניצולי "יעד סופי"?

בסרטון נוסף קים הסבירה שהסיבה לכך שהיא מאמינה שזה היה אביה שהציל אותה ממוות בטוח היא שגם בחייו הוא הלך רחוק כדי לדאוג לה ולאחיה. היא אמרה: "הייתי בת 17 כשהבנתי שאבא שלי השתמש בכל הכסף שהיה לו כדי להאכיל אותי ואת אחי בכל סוף שבוע שני שביקרנו אצלו (הורים גרושים). הוא שרד מצנצנת חמאת בוטנים ושני כיכרות לחם כשלא היינו שם. תמיד תהיתי מדוע מעולם לא היה לו אוכל בבית כשאנחנו לא היינו שם. הוא דאג לנו במשך 11 שנים עד שהוא נפטר. היום בתור אמא, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר עבור הילדים שלי, אבל מעולם לא קיבלתי את ההזדמנות להודות לו על כך שהוא הגן עליי והסתיר ממני עד כמה מצבנו היה נורא אז".

  • עוד באותו נושא:
  • מסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully