וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אפשר לגלות מהניתוח הנומרולוגי של אופירה אסייג?

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

6.7.2021 / 0:21

בגלל המוחצנות שלה נראה לנו שאנחנו יודעים הכל על אופירה אסייג, אבל ניתוח מעמיק של שמה בעזרת הנומורולוגיה מגלה עליה המון דברים מפתיעים

אופירה אסייג ילידת 6.10.1973

- א' אות ראשונה, יום לידה 6 - ספירת התפארת בעץ החיים הקבלי.

מספר הגורל - 9 (חיבור כל תאריך הלידה שלה וצמצומו למספר חד ספרתי).

אופירה אסייג , מנחת טלוויזיה, מגישת רדיו, עיתונאית וכתבת ספורט ישראלית.

אופירה אסייג היא קודם כל אמא. כן אמא בכל רמ"ח אבריה (יום הלידה 6) ואחר כך כל שאר התארים שקטפה בחריצות ובנחישות במהלך השנים. ספירת התפארת בעץ החיים הקבלי מדברת על דמות מרכזית ודומיננטית שמחוברת לכל שאר הנתיבים בעץ ומראה על יכולת להסתדר בכוחות עצמה ובעשר אצבעותיה בכל מקום אשר תהיה.

הקארמה המשפחתית של משפחת אסייג מדברת על האופי השבטי והאהבה הטוטאלית לילדים ולמשפחה. משפחתולוגיה שבטית שבאה לידי ביטוי בקבלת אורחים שלא הייתה מביישת את אברהם אבינו (א' אות ראשונה).

אופירה אסייג חיה את ילדותה מחדש דרך החוויות של ילדיה. האות א' בשמה מדברת על אנרגיה של אויר, של חופש ושל תנועה.

אופירה עובדת על אנרגיה של התרחקות והתקרבות. היא יכולה מאוד להתקרב למישהו ובאותה נשימה מעדיפה אותו רחוק מתוק.

גם לשלושת ילדיה אופירה נתנה את האות א', אות אלוהית שמחוברת למלאכי הקארמה עם יכולת להיות בתנועה וביצירה.

אופירה זקוקה לריגושים, ואם אפשר כל הזמן. כל חוויה אצלה עוברת דרך הפילטר הרגשי. לאופירה יש חושים של מכשפה. היא מרגישה מאוד את זה שעומד מולה, מי חבריה האמיתיים, מי אויב שלה ומי חבר אמת. אבל לא פעם חטפה ותחטוף סכין בגב דווקא מהאנשים שלא ציפתה מהם.

אופירה, מספר גורל 9, היא לא משהי שתיפגע ותשתוק, היכולת שלה לפתוח את הפה שלה בכל דרך אפשרית, ללא מורא או רחמים למי שהעז, הוא כלי נשק חזק אצלה.

לשמור בבטן זה לא הצד החזק שלה, מנגד בגלל שצ'אקרת הבטן (ספירת התפארת) והתזונה הם עקב אכילס שלה , אז טוב שכך.

בגלל המוחצנות שלה נראה לנו שאנחנו יודעים עליה הכל, אבל אופירה יודעת גם לא לספר הכל, ולשמור את הקלפים הנכונים לעצמה בלבד שישלפו אם בכלל, מתי שיבוא לה.

אופירה וברקו. מתוך "אופירה וברקו" קשת 12, צילום מסך
הקשר שלה עם הפרטנר של להגשת התוכנית, אייל ברקוביץ הוא חזק ונכון/צילום מסך, מתוך "אופירה וברקו" קשת 12

הקשר שלה עם הפרטנר של להגשת התוכנית, אייל ברקוביץ יליד ה 2.4.1972 הוא קשר חזק ונכון, חברתית וקארמתית, כשבמאזן הנומרולוגי אופירה הדומיננטית בטח לגבי תכני התוכנית. גם אם יריבו, הם ישלימו במהרה ולא רק בגלל שהם מנחים תוכנית יחד. ככה זה כשיש חיבור נומרולוגי מתאים ( גורל 7 מול גורל 9).

למרות הלוק המאוד נשי שלה, אופירה נחשבת לאישה זכרית, והכוונה היא שהיא בעצם לא צריכה גבר להישען עליו. היא מאוד אינטואטיבית, מקבלת מסרים בחלימה אבל תעדיף להסיק מסקנות ממקום לוגי.

המספרים שלה מספרים על אכזבות מאנשים רבים בחייה. אופירה היא אישה של "שחור ולבן" או שהיא מאוד אוהבת או שלא. אופירה נפגעה לא פעם בחייה מאנשים שהיו מקורבים אליה ולכן פיתחה עם השנים "עור של פיל" ויכולת להתמודד עם תגובות לא נעימות שהוטחו כלפיה במהלך השנים. היא אוטודידקטית, עם גאונות אינטואטיבית ויכולת זכרון מצויינת. יש לה יכולת לסגור קארמות במהירות האור ולהתקדם בחייה מבלי לחשבן לאף אחד או להביט אחורה.

עם כל הכח והעוצמות שלה לאופירה יש צד רך ורגיש במיוחד כשמדובר בזקנים, ילדים, נזקקים ובעלי חיים. היא לרגע לא שוכחת מאיפה היא הגיעה ויש בה הרבה הערכה למקום שהיא נמצאת בו היום.

אם לא הייתה בתחומי המדיה והתקשורת היא הייתה מתאימה מאוד לתחומי הפוליטיקה, יעוץ תקשורת, יעוץ ארגוני, החינוך וההדרכה, גם כמנטורית היא הייתה מצליחה היות ואופירה הינה מודל לחיקוי והשראה עם סיפור "סינדרלה". יש לה יכולת להיות בכל מקום, בכל רגע בשעות היום ובגלל הביקורתיות יתר שלה (כלום לא בורח לה מהעינים) היא פרפקציונסטית ברמות של OCD ומגיעה לתוצאות טובות.

מספר הגורל 9 בחייה מדבר על מישהי שבאה לעולם עם יעוד, יש לה יכולת להיות מאוד חריפה, נוקשה ונחרצת ובאותה נשימה היא יכולה להפוך את מספר גורלה 9 למספר 6 המשפחתי ולהיות מאוד רכה ורגישה.

חייה האישים עברו מהמורות בשלוש השנים האחרונות והנה הגיעה השנה בה יש לה הזדמנויות לשיפור הדדי, קבלת והבנת השונה, ואיזון רוחני, לא קל אבל ישים.

כאדם מאמין שזקוקה גם לתת לעצמה. מומלצים לה מדיטציות, שיעורי קבלה, יוגה, מיינדפלונס, תפילות, התנתקות, וחיבור למלאכי הקארמה.

כי גם אם זקוקים לריגושים כמו אויר לנשימה, איזון זה סוד החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully