וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לאוהבים: ה-28 ביוני 2021

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 23:47

אז מה צפוי לנו השבוע בתחום הרומנטי? הרבה תשוקה, הרבה דרמה ודייטים שלא כדאי לפספס

אסטרולוגיה. ShutterStock
הרומנטיקה באוויר/ShutterStock

אין ספק - השינוי המשמעותי מבחינת האהבה והרומנטיקה של השבוע הוא מעברה של ונוס הרגשית, הקשורה קשר ישיר לרגשות, מערכות יחסים וכמובן אהבה, ממזל סרטן הרגיש, הביתי והמופנם - למזל אריה המוחצן העוצמתי והדרמטי. הרבה דרמות צופות לנו השבוע בתחום הרומנטי. ונוס הרגשית שלנו מורידה השבוע את הסינר הביתי ונכנסת לחליפת העור שלה עם הנצנצנים ומוציאה לכולנו את העיניים - ופה ושם גם את הלב.

במזל סרטן המילה "ביטחון" היתה המשמעותית מבחינת ונוס ומערכות היחסים סביבה. זה היה ביטחון רגשי, משפחתי ואפילו כלכלי - ונוס במזל סרטן מרגישה צורך להיות קודם כל מוגנת לפני שתפתח את הלב ותחשוף אותו לאהבה. במזל אריה ונוס מתנהגת אחרת. ונוס במזל אריה מוציאה את האהבה מהמטבח ומחזירה אותה לבילויים שמחים וחיזור מהסוג הגורלי. כעת התשוקה חוזרת להיות האישו עם אהבות גדולות מהחיים. תשוקה ודרמה - אלה המלים של ונוס במזל אריה. בואו ניהנה מהן כולנו, ובכיף.

מבחינת האהבה - ונוס ומרס ששוהים כעת במזל אריה מעודדים את האריות, הדליים, השוורים והעקרבים נטולי הזוגיות לקחת כעת יוזמה ולצאת לדייטים: הסיכוי שלכם למצוא עכשיו פרטנרים גדול יותר.

השמש במזל סרטן מעודדת דווקא את הגדיים, הסרטנים, הטלאים והמאזנאים לקחת פחות יוזמה, ולהיות קצת יותר נעימים וביתיים כעת באהבה, אולם בהחלט להיענות להצעות של אחרים: יוזמה כעת - זה לא אתם.

אחרונים חביבים הם המזלות המשתנים: חזרתו של מרקורי להילוך רגיל מבשרת חזרה גם לעצמכם ולמה שמוכר ואהוב עליכם. זה בדיוק הזמן לאסוף את כל התובנות שקיבלתם בשלושת השבועות האחרונים, לשדרג את התקשורת שלכם ולראות איך זה עובד על הקשרים הקיימים שלכם - או על אלה שהיו בעבר… התחלות ויוזמות חדשות - רק מהשבוע הבא.

השאר ובאופן מפורט על הנעשה במפת האהבה של הכוכבים בשמים - בסרטון הבא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully