וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על הכוונה, ייעוץ וטיפול בעזרת אבני קריסטלים

דפנה ביסמוט

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 8:41

הכוונה וייעוץ באמצעות אבני קריסטלים הינו ערוץ אלטרנטיבי נוסף למטפלים אלטרנטיבים ומתקשרים ומשמש להם כחלק מסל שיטות הריפוי והייעוץ. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מהלך הטיפול

אבני קריסטלים. ShutterStock
אנרגית הקריסטל משפיעה על תחושות בגוף הפיזי, הרגשי והרוחני/ShutterStock

הכוונה וייעוץ באמצעות אבני קריסטלים הינו ערוץ אלטרנטיבי נוסף למטפלים אלטרנטיבים ומתקשרים. השימוש באבני הקריסטלים יכול להשתלב במהלך תקשור או ריפוי אנרגטי, במטרה לייצר איזון גוף-נפש-רוח שהרפואה הקונבנציונלית מתקשה לפתור.

מהם אבני הקריסטלים?
אבני החן הקריסטלים הנם גבישים שנוצרו בטבע במהלך של מיליוני שנים ויש עדויות לשימוש באבני קריסטלים לאורך ההיסטוריה לשם הגנות וריפוי אנרגטי. אבני הקריסטלים מוזכרות בתנ"ך ובמקורות ארכיאולוגים. לדוגמא שילובם במלבושו של הכהן הגדול "אבני החושן", תקופת האטלנטיס ועוד כל קריסטל שונה בהרכב הכימי שלו, ברמת הקושי ובאנרגיה שטמונה בקריסטל.

אנרגית הקריסטל משפיעה על תחושות בגוף הפיזי, הרגשי והרוחני. לדוגמא: איזון אנרגטי, שינוי במצבי רוח, סילוק אנרגיות שליליות, השפעה על מצבי חולי, העלאת תחושת הביטחון, יציבות, כוחות נפשיים ועוד. טיפול באבני קריסטלים הנו תורה שלמה שמכילה את סוג הקריסטל המתאים למצב הפיזי/נפשי/רוחני וכולל טיפול עם אבן קריסטל בודדת עד מערכי קריסטלים שלמים. לדוגמא ישנם קריסטלים שמיועדים למצבים גופניים כגון כאבים, קריסטלים שמיועדים למצבים רגשיים כגון מצבי מתח וחרדה, וקריסטלים למצבים רוחניים כגון תקשור ומדיטציה. בגלל עוצמתם האנרגטית של אבני הקריסטלים כמעט כל מטפל/ת רוחנית משלב/ת את אבני הקריסטלים בטיפולים הרוחניים כגון אנרגית ידי המטפל, הילינג, דמיון מודרך ותקשור. ניתן אף לעשות הכוונה רוחנית באמצעות אבני הקריסטלים.

אבני קריסטלים. ShutterStock
ישנם קריסטלים שמיועדים למצבים גופניים כגון כאבים/ShutterStock

אבני הקריסטלים והצ'קרות

אבני הקריסטלים נחלקים לקבוצות לפי מוקדי האנרגיה בגוף, הצ'קרות, כאשר השימוש בהם משתלב לאיזון וסנכרון מחדש של מוקדי הצ'קרות. בגופנו קיימים שבעה מרכזים אנרגטיים עיקריים הממוקמים לאורך הגוף ופועלים לאיזון אנרגטי אחד עם השני .כל צ'קרה למעשה עולה בחשיבותה מלמטה למעלה וככל שהיא נמצאת למעלה יותר חשיבותה הרוחנית גדלה לדוגמא הצ'קרה הבסיסית שנמצאת בחלק התחתון לעומת הצ'קרה העליונה שהנה צ'קרת העין השלישית שמשמשת אותנו לתקשור. כל צ'קרה מקושרת ועובדת עם מספר אברים שונים בגופינו. חסימה או חוסר איזון אנרגטי באחד הצ'קרות משפיעה על תפקוד האיברים המקושרים לצ'קרה הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית רוחנית. חסימה בצ'קרה מפריעה גם לתפקוד התקין של הצ'קרה הממוקמת מעל ומתחת כי כל הצ'קרות מחוברות בניהם. לכל צ'קרה יש את הצבעים שמאפיינים אותה ואת תדרי האור התואמים לה.

כיצד מתבצעת הכוונה עם אבני הקריסטלים?

הכוונה בעזרת אבני קריסטלים במהלך תקשור הינו ערוץ נוסף שמחבר אנרגטית למשולש האנרגטי שציינתי לעיל. תהליך הכוונה עם אבני קריסטלים שבו המְתֻקְשָׁר בוחר את אבני הקריסטלים מאפשר למתקשר לאבחן את מצבו הרגשי-הפיזי-והרוחני ומוסיף רובד נוסף לקבלת המסרים בתקשור. כמו כן ניתן להמשיך להיעזר באבני הקריסטל לתמיכה גם לאחר טיפול, בענידה כתכשיט או במהלך טיפול עצמי.

אינטואיציה או תקשור בחירת אבן הקריסטל
לצורך ההכוונה בתקשור באמצעות קריסטלים יש צורך לבחור את אבני הקריסטלים שילוו אותנו בתהליך. בחירת קריסטלים תתבצע ב-2 מקרים שונים או שהמטופל בוחר אינטואיטיבית את הקריסטלים או שהמתקשר בחור בתקשור את הקריסטלים כאשר ב-2 המקרים זה פועל מעין מגנט אנרגי לאנרגית הקריסטל ע"י זיהוי הבעיה/חוסר בגוף נפש רוח של המטופל על מנת להשלים אותו במהלך טיפול אנרגטי או שימוש בקריסטלים. מדהים לראות בכל פעם שבעיות שונות מתבטאות בבחירות אינטואיטיביות של תת המודע שלנו באבני קריסטלים מסוימים.

הכוונה בעזרת אבני קריסטלים נעשית בשני אופנים:
הכוונה בתקשור - המְתֻקְשָׁר בוחר מספר אבני קריסטלים אינטואיטיבי שמתורגמת בתקשור לקשר בין אנרגית אבן הקריסטל למצבו הרגשי-פיזי והרוחני. לדוגמא אם המְתֻקְשָׁר בוחר קריסטל המטייט הבחירה מסמלת על בעיה שיכולה להיות פיזיולוגית כבעיה בספיגת הברזל עד בעיות של ריכוז ומיקוד .הבחירה בקריסטל המטייט והשימוש בו תאזן אנרגטית את הקושי הפיזיולוגי ותביא לתחושה של ריכוז ומיקוד בלימודים ובחיים בפרט.
טיפול אנרגטי - לפני הטיפול המטפל בוחר בתקשור אבני קריסטלים שעשויים להטיב אנרגטית למצבו הפיזי-רגשי-רוחני של המטופל על ידי הנחתם במרכזי האנרגיה בגופו של המטופל. הטיפול הנו תהליך אנרגטי המשלב את אנרגית אבני הקריסטלים עם תקשור הילינג ודמיון מודרך.

אבני קריסטלים. ShutterStock
בעיות שונות מתבטאות בבחירות אינטואיטיביות של תת המודע שלנו באבני קריסטלים מסוימים/ShutterStock

משמעות הכוונה באמצעות אבני קריסטלים

כאשר המתֻקְשָׁר בוחר מספר אבני קריסטלים, הם משקפים את התחושות והסיבות למטרת התקשור. מאחר שהכוונה באבני קריסטלים היא תהליך אינטואיטיבי ואנרגטי, אנרגית אבני הקריסטלים מְכֻוֶּנֶת בדיוק למטרות האנרגטיות הנכונות.

סיבות לבחירת קריסטל
בחירת קריסטל בתהליך הכוונה עם אבני הקריסטלים אומנם מתבצעת בצורה אינטואיטיבית אבל מוכוונת ע"י הנשמה במטרה להביא לאיזון גוף-רגש -רוח. ברגע שאבן קריסטל נוגעת בגוף מתקיימת העברת אנרגיה שמהדהדת להילה ולגופים שמרכיבים אותה על מנת להשלים חוסר אנרגטי. חלק מהבחירה בקריסטל מסוים מציין חוסר במרכיב מסוים בגוף הפיזי כברזל, יוד, קלציום ועוד והקריסטל יכול לסייע ולעזור אנרגטית בהשלמת החוסר בצורה אנרגטית. לדוגמא בחירה של קריסטל רוּבִּי תעיד על בעיות באנרגיות נשיות, חולשה פיזית. הרובי ויכולה לסייע בשמירה וחיזוק גוף האישה לפני ובמהלך ההיריון, והשימוש בקריסטל הרובי יכול גם לסמן על היריון נוכחי או עתידי.

תפקיד המתקשר בתהליך הכוונה עם אבני הקריסטלים
בתהליך התקשור ישנו עבר של התודעה של המתקשר לתודעת עולם הנשמות שחווה זאת באמצעות מספר חושים בו זמנית. הנשמה של המתקשרים יודעת לבצע מעבר בין התודעות והעולמות כי הנשמה שלהם היא צינור אנרגטי לעולם הנשמות. בעת ההכוונה עם אבני הקריסטלים המטפל חווה את אנרגית מהקריסטל שעוברת למטופל בשילוב המסרים בתקשור שמשתלבים אנרגטית כאנרגיה במהלך הטיפול אנרגטי עם אנרגית אבני הקריסטלים.

אבני קריסטלים. ShutterStock
הקריסטלים משמשים כמעבירי אנרגיה בעת המגע עם גוף-רגש-רוח המטופל ומשלימים חוסר אנרגטי/ShutterStock

סיפור מקרה על תקשור עם הקריסטל

תהליך הכוונה עם אבני הקריסטלים של ילד בן 10 לכאבי בטן חוזרים - ביקשתי מהאם ומהבן לבחור שלוש קריסטלים באופן אינטואיטיבי. כל אחד מהם בחר שלוש קריסטלים ללא ידיעה של האחר. האם בחרה את הקריסטלים לָפִידוֹלִיט, טוֹרְמֶלִין וְקַרְנִילְיָאן. הילד בחר את הקריסטלים טוֹרְמֶלִין, בֱּלוֹ-לַיֵּס-ַגַּת ואוֹבְּסִידִיָּאן-סְנוֹפְלֵקְס. הבחירה שלהם שיקפה עבורי את הסיבה לכאבי הבטן.

באבן קריסטל לפידולייט ישנו ליתיום שהינו חומר מרגיע והשימוש בקריסטל לפידולייט תורם לשינוי התודעה והמחשבה ומתאימה לאנשים שמתנהלים באובססיביות ובלחץ. בחירתה של האם בקריסטל לפידולייט מסמלת את אופן התנהלותה מול בנה ,ברצון לשלוט בחייו עד כדי אובססיה וכאבי הבטן מראים על הקושי של הילד להתמודד מולה אבן קריסטל אובסידאן סנופלקס יכולה להשפיע אנרגטית על צ'קרת הבטן בשחרור הפחד וחוסר הביטחון בנתינת תקווה לשינוי .

בחירתו של הילד באבן קריסטל אובסידאן סנופלקס ושייכותה לצ'קרת הבטן מדגישה את הקושי של הילד לבטא את עצמו ,את התנהלותו הפסיבית מול אימו ואת הפחד לאכזב אותה (טורמלין). שילוב אבני הקריסטלים של בלו לייס אגת עם האובסידאן סנופלקס יעזרו לילד להירגע ולשחרר פחדים וחסימות רגשיות, ואכן לאחר מספר מפגשי טיפול אנרגטיים כאבי הבטן נרגעו והאם למדה לתת לבנה להתנהל בעצמאות.

לסיכום: הכוונה באבני קריסטלים משמשת גם בתהליכי תקשור לקבלת מסרים או במהלך טיפול אנרגטי. הקריסטלים משמשים כמעבירי אנרגיה בעת המגע עם גוף-רגש-רוח המטופל ומשלימים חוסר אנרגטי. השימוש באבני הקריסטלים בזמן טיפול אנרגטי מתבצע בהתאם למיקום הצ'קרות בגוף האדם המתאים לטיפול באבן קריסטל שנבחרה.

הכותבת היא דפנה ביסמוט, מתקשרת, מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית. דפנה ביסמוט מנהלת את מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully