וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקלים לעבור דירה? מספר הדירה החדש שלכם יכול לשנות את גורלכם

הולי הברי

30.6.2021 / 23:17

לפני שאתם ממהרים לחתום חוזה, בדקו האם מספר הדירה או העסק החדש שלכם מתאים לשאיפות שלכם ממנו ומעצמכם. דירה מספר 1 יעילה לעסקים בעוד דירה מספר 2 תהווה מקום טוב להתפתחות זוגית ומשפחתית. הנה כל מה שכדאי לכם לדעת על חשיבות מספר הדירה ע"פ הנומרולוגיה

מספר דירה. ShutterStock
אמרו לנו מה מספר הדירה שלכם ונאמר לכם מי אתם/ShutterStock

בנומרולוגיה, תורת המספרים, מאמינים שלכל מספר בתאריך הלידה ובשמנו הפרטי והמלא יש חשיבות. בנוסף לכך, הנומרולוגיה אומרת כי גם למספר הדירה או הבית בו אנו גרים, או אותו אנו רוצים לרכוש/לשכור יש משמעות עבורנו.

האנרגיה של מספר הדירה/העסק משפיעה עלינו בצורה מסוימת. כשנכנסים לדירה שהמספר שלה תואם לאישיות שלכם או לעיסוק שלכם, האנרגיה של המספר תעזור להצליח לחיות או לעבוד בו. במידה ויש ניגודים בין האנרגיות, הדירה או העסק יהוו לא פעם קשיים בהתנהלותכם. יש לציין כי מספר הדירה הינו חשוב יותר ממספר הבניין המשותף שבו תגורו או תעבדו.

כיצד מחשבים?
כשמספר הדירה/הבית הוא 1 עד 9, אין צורך לעשות חישובים. אולם, אם המספר דו ספרתי, אז יש לחבר בין הספרות כדי להגיע למספר חד ספרתי. לדוגמא, אם מספר הבית הינו 44, יש לעשות 4+4 = 8 - כלומר מספר הדירה שלכם על פי הנומרולוגיה הוא 8. אם מספר הדירה 63, יש לעשות 6+3= 9. שימו לב: אם מספר הדירה הוא 37, יש לעשות 3+7 = 10. במקרה והתוצאה יוצאת מעל 9, כמו במקרה הזה, יש לחבר שוב בין הספרות: 1+0 = 1, מספר הדירה הנומרולוגי שלכם יהיה 1. אם מספר הדירה שלכם הינו 39. 3+9 = 12. עשו 1+2 = 3, מספר הדירה הנומרולוגי שלכם יהיה 3. אחרי שחישבתם את מספר הדירה העתידית/נוכחית שלכם - בואו לבדוק האם המספר מתאים לציפיות שלכם.

חשוב להדגיש שכל מה שתקראו הינו בגדר המלצה בלבד ואין צורך למהר להחליף דירה רק אם מספרה אינו מתיישב עם רצונותיכם.

מספר בית. ShutterStock
מספר הדירה עשוי לסייע לכם בתחום המקצועי והאישי/ShutterStock

מה מספר הדירה אומר?

  • דירה מספר 1 - מעולה לעסקים, גם אם מדובר בשותפות וגם אם מדובר במנהל אחד. המקום יעזור לעסק להתייצב ולצמוח. כמקום מגורים הוא מטפח אנשים לעצמאות ולמקוריות, ביטחון עצמי ואישיות חזקה, אך לפעמים יצור גם בדידות.
  • דירה מספר 2 - מבחינה עסקית המספר טוב לגן ילדים, חנות בגדים, מספרה, קוסמטיקאי, מעצב, תחומים של מיסטיקה. מבחינת מגורים, בית מצויין ומסייע לתחושות הזוגיות ואיחוד בני המשפחה. נעים להתארח בבית זה, הרבה רוגע, סבלנות והרמוניה.
  • דירה מספר 3 - לעסקים זה טוב. יש קלילות, זרימה, שמחה וקסם במקום הזה. מבחינת מגורים, אווירה נעימה, אוהבים לארח אנשים. הדיירים אוהבים לטייל הרבה והבית טוב מאוד לגידול ילדים. המון שמחה ומזל יש בבית הזה.
  • דירה מספר 4 - מצויין לעסקים. הנהלת חשבונות, עורכי דין, נדל"ן. קשור ליציבות ולהתפתחות כלכלית, כל מה שקשור לסדר וארגון, חריצות ויעילות. מבחינת מגורים - בית שיש בו גבולות וכללים ברורים. בד"כ בית ששומר על מסגרת יציבה. לפעמים קורות תקלות במוצרי חשמל או בעיות עם הקבלן.
  • דירה מספר 5 - מצוין לעסקים כמו תקשורת, יחסי ציבור ופרסום. רצוי שאנשים שיש להם ריבוי של 5 (תאריך לידה, שם פרטי) לא יעבדו שם. הם יהפכו ללא ממוקדים, כי יש במקום קצת חוסר שקט שעלול להעצים אצלם את זה. גם במקום מגורים יהיה חוסר שקט ושינויים תכופים, הפתעות וכדומה.
  • דירה מספר 6 - מעולה לאנשים שעוסקים במקצועות האסתטיקה והיופי. גם להקים גן ילדים זה מצויין. מקום מגורים נפלא. בית אסתטי ונקי. אנשים משפחתיים, מלאי נתינה ואהבה. בית של הרמוניה משפחתית ושאיפה לחיות בשלום בית תמידי.
  • דירה מספר 7 - טוב לעסקים, רק אם אלו קשורים לייעוץ רוחני. טיפול באנשים, מרצים, עובד סוציאלי ועוד. מלבד זה, זה לא ממש מנצנץ. אם יחיו במקום הזה אנשים רוחניים יהיה להם קל יותר. כמקום מגורים, ישנה אפשרות שבני הבית יחוו בדידות. אנשים שיחיו שם יהיו טובי לב ורוחניים.
  • דירה מספר 8 - רצוי שכל מי שיש לו ריבויים של 4 או 8 (תאריך לידה או שם פרטי) לא יחיה במקום הזה, כי זה עלול ליצור אצלו בעיות בריאותיות. אנשים שאין להם ריבויים של 4 או 8 יוכלו ליהנות מהעסק שלהם. העסק יצליח מאוד, בעיקר בכל מה שקשור לניהול והנהלת חשבונות, כמו גם חוק וסדר כמו משטרה ועריכת דין. יש במקום שפע וסמכות. כמקום מגורים, תמיד מאורגן ומסודר, עמידה במסגרות ונהלים די קבועים.
  • דירה מספר 9 - עסק שעובד בד"כ ביחסים בינלאומיים או בית תמחוי, סופרים, פסיכולוגיים, טוב לעסקים העוסקים בתקשורת ואנשים בעלי חזון. כמקום מגורים יחיו שם אנשים בעלי לב רחב ונתינה אינסופית. הבית מחזק את התקשורת הבינאישית ואת יכולת הביטוי. לעיתים במקום המגורים, מלבד האנרגיה הטובה שם, עלולים להתעורר ויכוחים וסערות נפש. בית בו המודעות הרוחנית יכולה להתעצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully