וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 27 ביוני עד ה-3 ביולי 2021

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 10:13

נראה שהשבוע הקרוב מצטיין בכמה וכמה דרמות, האחת חיובית ושמחה והשתים האחרות הרבה פחות

אסטרולוגיה. ShutterStock
שבוע מלא דרמות לפנינו. קחו הכל בקלות/ShutterStock

השבוע הקרוב צופה לנו לא מעט דרמות. אולי משום כך חשוב השבוע לפעול באופן חכם, מדויק ובעיקר בשליטה, כי כוכב מרס הולך להפעיל כאן שני מנגנונים לא פשוטים, האחד מכביד מאוד והשני הרסני, וכדאי שנחשוב היטב לפני כל עשייה ופעולה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס עוברת למזל אריה.
2. מרס בזווית עימות 180 לסטורן הנוקשה.
3. מרס בזוית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי.

המעבר החיובי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הרגיש הביתי והמופנם למזל אריה המוחצן העוצמתי והדרמטי. אכן, ונוס הרגשית שלנו מורידה השבוע את הסינר הביתי, עוזבת מאחור את הכלים בכיור ואת הגרביים באמצע הסלון, נכנסת לחליפת העור שלה עם הנצנצנים והולכת להוציא את העיניים - ופה ושם גם את הלב - לכל מי שנדלק עליה ומתאהב בה. השבוע זה לא יהיה קשה. ונוס במזל אריה מוציאה את האהבה מהמטבח ומחזירה אותה לבילויים שמחים ולחיזור מהסוג הגורלי. כעת התשוקה חוזרת להיות האישו עם אהבות גדולות מהחיים. תשוקה ודרמה - אלו המילים של ונוס במזל אריה. בואו ניהנה מהן כולנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, טלה, סרטן, גדי, אריה, דלי, עקרב ושור.

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית העימות בין כוכב מרס האסרטיבי לכוכב סטורן הנוקשה. הכוכבים האלה הם בעצם שני הפכים: בעוד כוכב מרס רוצה כל הזמן לרוץ קדימה ולכבוש את העולם, עסוק סטורן בלעצור כוכבים מסוגו, להגביל אותם - ולדכא את הצד המרדני הזה של מרס ולנסות לתעל אותו לפסים מעשיים ואפקטיביים במציאות פרקטית. התוצאה עלולה להיות סוג של פול גז בניוטרל: ריצה קדימה אבל בעצם עצירה במקום, אלמנט שמביא איתו תחושות של תסכול וכובד בעיקר כשמה שעוצר אותנו פעמים הרבות זו הביקורתיות והשיפוטיות שלנו עצמנו. אולם סטורן לא רק מכביד: הוא מכריח אותנו לשים את הצד הילדותי של מרס בצד ולהתבונן לעומק בכל מה שקשור לחומר וכספים, כשמילת המפתח שלו היא מימוש תכניות, רעיונות ובכלל פוטנציאל.

סטורן מכריח את מרס להיות מעשי ולתעל את האנרגיה שלו באופן פרקטי. אם נצליח אכן להיות קשובים לצד הפרקטי הזה ולעשות בדיוק את זה, אז נרוויח בגדול, אבל אם לא - תחושת הכעס והתסכול ימנעו מאיתנו לראות גם את החלקים הטובים של זוית העימות הזו, ואנו עלולים למצוא את עצמנו במאבק לא קל מול סמכויות או אנשים שמנסים לעצור אותנו בזמן שדווקא אנחנו הם אלה שרוצים לממש - אבל בדרך שלנו, שלא תמיד היא אכן מעשית מספיק, וחבל.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזנים, סרטן, גדי, אריה, דלי, עקרב ושור.

הזווית הקשה של השבוע - זו זוית המתח בין כוכב מרס האגרסיבי לבין אורנוס כוכב השינויים האינטנסיבי. זווית פעולה בין השניים האלה אינה קלה, בלשון המעטה: מרס מאתגר את אורנוס ומנסה להוכיח שלמרות הניתוקים והקצרים של אורנוס, הוא בכל זאת יכול לפרוץ דרכים חדשות ובאופנים ייחודיים, בעוד אורנוס שם לו רגליים וגורם לניתוקים ושינויים בתהליך הזרימה הטבעי של מרס ובאופן ההתנהלות שלו. התוצאה - קצרים בתקשורת, שינויים בלתי צפויים בהתנהלות, מצבי רוח משתנים במהירות ותגובות קיצוניות כשדברים מאבדים שליטה. תחת הזווית הזו הם בהחלט מאבדים אותה פה ושם.

מה עושים? מנסים לא להתמסר לדחף הזה לבדוק כל הזמן גבולות או לפרוץ אותם, ולא להתנתק כשדברים לא קורים כפי שרצינו. סכנה נוספת היא נהיגה פזיזה בכבישים ובדרכים, וחוסר זהירות גם בבית ובעבודה כשאנחנו עוסקים בכלי עבודה ומכשירי חשמל. פזיזות, חוסר אחריות ובדיקת גבולות - אלה חלק מהתסמינים הנפוצים ביותר של הזוית הזו, ביד עם הצורך המרדני לעשות דווקא ואת ההיפך ממה שמצפים מאיתנו. אם נצליח לעצור את הדחפים הקטנים והמעצבנים האלה בזמן אמיתי ולהישאר למרות הכל באיפוק ובשליטה - נצליח לעבור גם את סוף השבוע בשלום ובשאיפה גם את השבוע שאחריו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, מאזניים, אריה, עקרב, שור, סרטן וגדי.

אסטרולוגיה. ShutterStock
פזיזות, חוסר אחריות ובדיקת גבולות – אלה חלק מהתסמינים הנפוצים ביותר השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע הפכפך ולא יציב שנע בין הצורך לממש רעיונות ולהשקיע מחשבה בחשבון הבנק לבין הצורך בניתוקים שינויים וחשיבה עצמאית מחוץ לקופסה. נסו לא לנתק קשרים, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע לבית המשפחה שלכם ועוזרת לפתוח את הלב ולטפח קשרים משפחתיים אבל מרס גם הוא כאן ועלול להביא איתו דרמות וסערות משפחתיות... שבוע שכזה.

תאומים
מרקורי מדשדש כבר קדימה בהילוך רגיל אבל זו עדיין לא ריצה מאתגרת שגם מזיזה דברים תקועים או מזרזת מאחרים. אמה מה, גם שינוי הכוון החיובי הזה הוא משמעותי, ובהחלט עוזר גם פרקטית וגם פסיכולוגית לכולנו.. כן, הגיע הזמן להתעורר.

סרטן
השמש חוגגת לכם יומולדת סרטנונים, וכולנו יודעים כמה קשה להרים מסיבת הפתעה לסרטנונים הביישנים.. אבל זה ישתלם כי הסרטנון גם יודע להכיר תודה. ונוס עוזבת לבית הכספים שלכם, ואם תשתמשו בה שם בחכמה, המעבר הזה בהחלט ישתלם.

אריה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהפוך אתכם לאסרטיביים ואפילו לתוקפנים וכדאי להזהר שמרוב אמביציה לא תריבו עם העולם, אבל גם ונוס עוברת אליכם השבוע בנסיון לרכך לפנק ו..לפתוח את הלב לאריות שמחפשים איזו נפש תאומה בג'ונגל. תנו לה צ'אנס..

בתולה
מרקורי כבר הולך קדימה בבית הקריירה שלכם, ואלה בהחלט חדשות טובות לאלה מכם שקצת נתקעו עם ההילוך האחורי הזה. כעת הזמן להגדיר מחדש מטרות ו...ללחוץ על דוושת הגז: אם תתמקדו, זה יתברר כהצלחה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם החליטה סוף סוף לצאת מהמטבח בבית ולעבור לאיזור פעולה אחר: למקום האקשן הכי מרכזי של העולם. הצד החברתי שלכם מקבל עכשיו בוסט רציני, וזה הזמן להתמקד בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם, ולהזיז דברים באופן אקטיבי. גו גו גו!

עקרב
אל מרס שנמצא עכשיו בבית הקריירה ודוחף קדימה את השופוני שלו מצטרפת גם החברה ונוס בפול גז, והשנים האלה יכולים כל אחד בדרכו לתרגם את התכניות שלכם לאקשן חיובי מאוד אם תזכרו שיזמה ופעולה זה חשוב אבל גם התדמית של איך ומה לא פחות משמעותית.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נמצא החל מהשבוע שעבר בהילוך אחורי, וזה בדיוק הזמן למי שחיכה לסימנים להתחיל לממש רעיונות תכניות ויזמות, ולא להשאיר אותם בזום או במגירת הפוטנציאל. קדימה, חברים, גם אם המדובר בקביעת עובדות קטנות בשטח - הצהרת הכוונות חשובה.

גדי
זוית של עימות בין כוכב מרס לבין סטורן הנוקשה לקראת סוף השבוע עלולה להביא איתה מצד אחד צורך לפעול ולהפעיל בעוצמה ומצד שני תסכול וכעס כשדברים יוצאים משליטת הגדי המאורגן. תנו מקום לאנרגיה חדשה ובמקום לעצור אותה - הצטרפו אליה.

דלי
זוית פעולה בין כוכב מרס לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה האצת תהליכים באופן חסר שליטה, או לחילופין קצרים בתקשורת או בעשייה עצמה בגלל החלטות פזיזות או אמביציית יתר. התמקדו בעובדות ובעיקר בפרטים הקטנים, וחכו עם הריצה.

דגים
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל בבית המשפחה שלכם מאותתת על יכולת להחזיר את הרוח הטובה ואת התקשורת החיובית והשמחה אל הבית ואל בני הבית. זמן טוב לשיחות עומק עם כולם, ובעיקר לחזרה לבסיס תקשורת כן ישיר ואופטימי וחיבור אמיתי של כולם לתחושת הביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully