וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו למילים: הראפר המסתורי שחזה את הקורונה כבר ב-2013

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 0:19

ראפר שמסתיר את פרצופו תחת מסכת גז הפך לשיחת היום ברשתות החברתיות כשבשיר שלו מ-2013 הנקרא "מגפה" מופיעות המילים: "2020 בשילוב עם נגיף הקורונה, גופות בערימה". ברשת בטוחים שהוא הצליח לנבא את התפשטות נגיף הקורונה - אך הוא טוען אחרת

ד"ר קריפ חזה את התפרצות נגיף הקורונה?/tiktok.com/@tythecrazyguy

התפרצות מגפת הקורונה העולמית באה לכולנו בהפתעה גמורה. עד 2020 היינו תמימים לחשוב שהמדינות המפותחות הכינו לעצמן תכנית מגירה לכל מכה שעלולה לנחות עלינו - והנה אנחנו עדיין חיים תחת חשש לסגרים חוזרים, מנותקים מהעולם ונלחצים מוריאנטים חדשים. על אף שנראה כי אף אחד לא הצליח לחזות מראש את המגפה הזאת, משתמש הטיקטוק טאי (tythecrazyguy) הידוע ברשת כחובב קונספירציות, טוען שנתקל בשיר של ראפר מסתורי שיצא ב-2013 המדבר על מגפת הקורונה ב-2020.

לפני 8 שנים הוציא הראפר ד"ר קריפ שיר בשם "Pandemic" (מגפה) ובעוד אתם עלולים לחשוב שהוא סתם דיבר באוויר על מגפות ואסונות, הדיוק במילות השיר שלו למה שעבר - ועדיין עובר - על כולנו הוא בלתי יאמן. כך הוא שר, ואנחנו מצטטים: "2020 בשילוב עם נגיף הקורונה, גופות בערימה". מ-ט-ו-ר-ף!

חכו חכו. הטירוף לא נגמר פה. לד"ר קריפ יש שיר נוסף בשם "Mind Control" (שליטה במחשבות) שיצא ב-2017 כשאחת השורות בשיר הולכת כך: "מה-2021 עד ה-2030, עד סגר". האם הראפר חזה לא רק את מגפת הקורונה אלא גם את הסגרים שהגיעו בעקבותה? והאם אנחנו הולכים לסבול מסגרים חוזרים עד 2030?

הנה ההסבר המלא:

@tythecrazyguy

Who is this man and how did he know about COVID in 2013?! ##conspiracy

♬ Spooky, quiet, scary atmosphere piano songs - Skittlegirl Sound

האזינו לשיר "Pandemic" (הקטע המטריד ב-1:07):

והאזינו לשיר "Mind Control" (הקטע המטריד ב-0:45)

תגובת הראפר: "אני לא נוסטרדמוס ולא תסריטאי של משפחת סימפסון"

טאי הקונספירטור ביצע מחקר מהיר על הראפר וטוען שאי אפשר למצוא שום מידע עליו ברשת מלבד תמונות שלו במסכת גז. אנשים מאמינים שד"ר קריפ עשוי להיות נוסע בזמן או מישהו מהממשלה שניסה להזהיר אותנו מאירועים עתידיים.

נביא או לא, ד"ר קריפ ושיר המגפה שלו הפכו לויראלים, אך הוא במקום ליהנות מההצלחה - הכחיש הכל. בפוסט שפרסם בפייסבוק טען ד"ר קריפ שהוא מתוסכל מכך שאנשים דנים בשיר שלו רק עכשיו וכי הוא אינו מתיימר להיות נביא. הוא כתב: "ב-2012/2013 היו כבר בערך 6 נגיפי קורונה בזמן שהשיר 'מגפה' נוצר ודיברו עליהם הרבה בזמנו. בנוגע להתייחסות ל-2020, טוב 2020-2030 הם רק שנים משמעותיות בעיניי, כמו גם עבור אנשים אחרים שמשכילים בנושאים אזוטריים אלו. לפני 10 שנים נאמר ש-2012 היא לא שנה לדאוג ממנה, אלא 2020-30 שצריך לשים לב אליהם. בעיני, הטקסטים הם פשוט יותר מקריות מאשר תחזית מכיוון שאני לא מרגיש שניסיתי לחזות שום דבר. פשוט עשיתי ראפ על מה שצפיתי שיקרה".

התגובה המלאה של הראפר:

ד"ר קריפ חזה את הקורונה?. facebook.com/DrCreep, צילום מסך
מי אתה ד"ר קריפ?/צילום מסך, facebook.com/DrCreep

הוא הוסיף: "אנשים פשוט מעולם לא שמעו שנגיף הקורונה הוא חלק ממשפחת נגיפים, ומכאן מדוע כינו את החדש קוביד 19 או sars-cov-II. סארס ומרס נחשו גם קורונה ואני לא היחיד שדיבר על נגיף הקורונה ב-2013. אז לא, אני לא נביא. לא נוסטרדמוס. לא, אני לא חוזה עתידות ולא כותב עבור משפחת סימפסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully