וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לאוהבים: ה-21 ביוני 2021

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 12:03

בשלושת השבועות האחרונים המלצתי בעיקר לא להתחיל קשרים חדשים - אבל כעת הגיע הזמן להתחיל. קבלו תחזית אסטרולוגית בניחוח אהבה

אילוסטרציה. ShutterStock
זמן לקשרים חדשים/ShutterStock

את התחזית הפעם אפתח במה שכולנו חושבים שהוא האירוע המשמעותי של השבוע - חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל.

בשלושת השבועות האחרונים המלצתי בעיקר לא להתחיל קשרים חדשים, אלא לסגור קשרים שמיצו את עצמם - או לנהל שיחות עומק בקשרים שאנחנו לא מאושרים בהם, שיחות סטייל פנינו לאן? וולשדרג בעיקר את התקשורת הרגשית שלנו. כעת עם מעברו של מרקורי להילוך רגיל, זהו זמן מצוין להתחיל קשרים חדשים, לנסות ולהפעיל את התובנות החדשות שלנו, הכוונות, המילים והגישה שלנו בעיקר בתחום האהבה.

במקביל, עוברת לה השמש כבר ביום שני למזל סרטן שהוא מזל רומנטי ורגשי מאוד, שבו נמצאת זה השבוע האחרון לשהותה שם גם ונוס הרגשית. המיקומים האלה ביחד עם הזוית ההרמונית של השמש עם יופיטר כוכב שפע, הופכים את פרק הזמן שבין יום שני לסוף השבוע לאידיאלי גם עבור יזמות רומנטיות חדשות וגם עבור אלה שמעדיפים לעשות דווקא עכשיו את שיחות פנינו לאן - כדי לשמור על הקיים ולא כדי לנתק ולהמשיך הלאה.

יזמות חדשות מומלצות בעיקר למזלות סרטן, מאזניים, גדי וטלה. פתיחת מעגלים חדשים ביחסים מומלצת למזלות תאומים, דגים, קשת ובתולה. חפוזים, סטוצים, שנת כפיות או סתם חיבוקי - לאריות, הדליים, העקרבים והשוורים - שמרגישים צורך יותר בחיבוק ובמגע פיזי עכשיו.

ככה זה נראה במפת הכוכבים של השבוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully