וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך הנומרולוגי לבחירת בן זוג: כך תדעו האם כדאי לכם להיכנס לקשר רציני?

הולי הברי - יועצת זוגית, העצמה אישית ונומרולוגית

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 15:45

האפשרות לגלות כיצד אנו צפויים להתנהל בתוך מערכת זוגית - או כיצד הפרטנר המיועד לנו צפוי להתנהל - תסייע לנו ללמוד להכיר בחולשות ובחוזקות של כל צד ולהפוך את הקשר לסיפור הצלחה

נומרולוגיה. ShutterStock
איך אתם פועלים בקשר זוגי? זמן לגלות/ShutterStock

על פי הנומרולוגיה, בין כל השילובים המספריים קיימת בין היתר אפשרות לדעת כיצד אנו צפויים להתנהג בתוך תבנית זוגית. האפשרות הזאת פותחת עבורנו עולם גדול של תכונות אופי איתן אנו מתנהלים במערכת הזוגית שלנו - וזו גם אפשרות לגלות כיצד הפרטנר המיועד לנו, זה שרק התחלנו לצאת איתו, יתנהל מולנו באותה מערכת צמודה ומשמעותית.

אנחנו מי שאנחנו לפי תאריך הלידה שלנו, שמנו המלא שמתורגם לספרות, סך הספרות הללו ועוד. כיצד יש לחשב את התבנית שלשמה התכנסנו? שימו לב: חברו את יום הלידה שלכם עם חודש הלידה שלכם וצמצמו למספר חד ספרתי. לדוגמה: אדם שנולד ב-21.12, מספרו יהיה 6 (2+1.1+2= 3+3= 6). אדם שנולד ב-28.10, מספרו יהיה 2 (2+8.1+0= 10.1= 1+0+1= 2). חשבו את הספרה שלכם או הספרה של הפרטנר שלכם/הפרטנר הפוטנציאלי שלכם וגללו לגלות מה משמעותה.

אהבה על פי הנומרולוגיה. ShutterStock
כיצד אתם מתנהלים במערכות יחסים? חשבו את המספר שלכם וגלו/ShutterStock

מה מעידה הספרה שלכם?

  • מס' 1: מנהלים את המערכת הזוגית שלהם בחן. הם הבוס. חשוב להם הביחד. עקשנים ולא תמיד סומכים על בן הזוג שיעשה את הדברים כמו שהם רוצים. הם יעשו את זה לבד כי על עצמם הם הכי סומכים.
  • מס' 2: תמיד מחפשים את האידיליה באהבה. מאמינים ביציבות זוגית לזמן ארוך. יודעים לכעוס על פאקים קטנים. הם צריכים ללמוד להסתכל בחיוב על הזוגיות. מפחדים שהאהבה תסתיים.
  • מס' 3: יש להם שני תפקידים עיקריים. ראשית, הם מחוייבים לעודד את בן זוגם, לשמח אותו, כל יום, רוב שעות היום. ללמוד לא להסגר כשהם מתווכחים כי הם נעלבים והפיוס קשה להם.
  • מס' 4: כמו בחיים, אנשים שזקוקים למסגרת איתנה ויציבה. על כן, בזוגיות ההתנהלות תהיה מוגדרת ופחות ספונטנית. הם זקוקים לתמיכה מבן הזוג כדי לקבל כוחות. כשאין את בן הזוג שיתן זאת, הם עלולים להקלע למשבר רגשי.
  • מס' 5: אנשים שייעודם הסברה והם עושים את זה בצורה מופלאה. גם במצבים של ויכוחים הם ישבו ויסבירו בדרך הכי מובנת ורגישה. יש להם המון יכולת לכוון את הדברים כמו שהם רוצים ושואפים לו.
  • מס' 6: בן זוג מקסים. כל הזמן בנתינה מכל הלב. לפעמים מרגישים לא מוערכים מספיק. אנשים מאוד טובים. מרגישים קורבנות לפעמים בויכוחים. הם יודעים הכי טוב לפנק ובד"כ גם מצפים לפינוק חזרה.
  • מס' 7: יש להם עולם משלהם. יש קרבה, אך עד גבול מסויים. מעין גבול שהם שמים לעצמם. התחושה האישית גורמת להם לרצות להיות לבד. יש להם פנטזיות בזוגיות. מאוד שומרים על פרטיות בזוגיות, פחות משתפים אחרים.
  • מס' 8: אנשים שבמערכת הזוגית שלהם צריכים להרגיש מאוד חזקים למען בן זוגם. תומכים בו ולוקחים את האחריות עליו, גם כשלפעמים מאוד כבד. מאוד נאמנים לבן זוגם.
  • מס' 9: אנשים אלו יש להם יכולת נתינה אינסופית לבן זוגם, באהבה רבה וללא תמורה. אולם, כשהם כועסים או מרגישים שנעשה להם עוול, הם מתפרצים בדרמה גדולה ופוגעים חזרה. הכי מרגיז אותם עיוות הצדק והאמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully