וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לאוהבים: ה-14 ביוני 2021

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 14:57

השבוע מצפה לכולנו הרבה לחץ - וזה ישפיע גם על הלב. זה זמן טוב לקחת יוזמה, ליזום היכרות חדשה ולהילחם עליה עד כמה שאפשר

אסטרולוגיה. ShutterStock
אסטרולוגיה/ShutterStock

יש מילה אחת שמתארת יפה את השבוע הזה: לחץ. לחץ רגשי, לחץ מנטלי, לחץ מערכתי - אין ספק, אנרגיית השינוי העוצמתית כבר כאן, עם כל הכבוד לשינוי - ויש כבוד - מה אשם הלב? עכשיו, כשאנחנו כבר לא טירונים וטירוניות באהבה, זה הזמן ללמוד טריקים חדשים? אורנוס מגרד בראש במבוכה: הוא דווקא חשב שכולם מקבלים בברכה את השינויים שלו, אבל באמת, מה קורה עם האהבה והשינוי? חשב וחשב וחזר אלי עם עצה: שים לב, הוא אמר, יש שתי זויות מאוד משמעותיות בשמיים השבוע - והן קשורות בעיק ללב.

1. ונוס בזווית של מתח של 150 מעלות לסטורן הנוקשה - הזווית הזו גורמת לנו לרצות ביטחון, לשאוף לאמון וךכל מה שקשור למחוייבות ביחסים, ובמילים אחרות - לקחת יוזמה, ליזום היכרות חדשה ולהילחם עליה. מי בעיקר יופעל מהזוית הזו? מזלות מאזניים, גדי, סרטן וטלה.

2. שמש בזוית פעולה מדויקת של 90 לנפטון המטשטש והמערפל - כאן אנו חווים תחושות של ערפול ובלבול. זו זווית רגשית מאוד והיא מפעילה אותנו בעוצמה. אולי משום כך דווקא כשהיא בסביבה, היא גורמת לנו לשאול שאלות. אלמנט נפטוני קלאסי: מי אני? מי באמת אוהב אותי? האם אני ראוי לאהבה? ממקום כזה הצורך שלי ליצור תקשורת זוגיות ולמצוא לי פרטנר מתחזק והולך - וזה גם גורם לי ליזום ולצאת לדייטים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו ויקח יזמה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

כל זה ובאופן מפורט יותר כפי שזה נראה במפת השמים נמצא כאן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully