וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס חשפה קעקוע בעברית - וזו משמעותו המטרידה על פי תורת הקבלה

13.6.2021 / 10:00

בריטני ספירס העלתה תמונה חדשה לאינסטגרם ובה חשפה את הקעקוע המוסתר שלה בעברית - "מהש". ניגשנו לבדוק מה זה אומר על פי תורת הקבלה וגילינו כי ייתכן שהכוכבת ממשיכה לנסות להעביר לנו מסרים סודיים על מצבה הבריאותי והנפשי והפעם בשפה שלנו

סרט הדוקו "להפליל את בריטני ספירס" - העוסק בתהליך ההתפרקות הארוך של הכוכבת שהתחיל ביום בו עשתה קרחת אי שם ב-2007 ונמשך, ככל הנראה, עד היום - התמקד גם בניסיון המעריצים לקלוט מסרים סודיים שלכאורה מנסה הכוכבת להעביר להם דרך תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות הנמצאות תחת פיקוח של אביה, ג'יימי ספירס, לאחר שהליך משפטי קבע שמצבה הנפשי אינו מאפשר לה לקבל החלטות שקולות לגבי עצמה.

בשישי האחרון שיתפה ספירס בת ה-39 תמונה מחשידה נוספת באינסטגרם, כשהיא מופיעה בה בבגד ים ורדרד ועל העורף שלה קעקוע בעברית, אותו כינתה "המועדף עליה". היא כתבה לצד התמונה: "ורוד לוהט מדגיש את השיזוף שלי!!! ראיתם את הקעקוע בעורף שלי? זה בעברית. זו שפה שנכתבת לאחור. כתוב בו מ', ה', ש' ופירושו ריפוי! זה הקעקוע האהוב עליי אבל באופן אירוני, אתם אף פעם לא רואים את זה".

"מהש" על פי תורת הקבלה

לפי תורת הקבלה, הסודות להבנת היקום מוצפנים באותיות התורה. המילה "מהש" הלקוחה מספר שמות פירושה "מושך אנרגיה של רפואה". מדובר ברצון לחזור למצב בריאותי טוב, לחזק כוחות, לחדש אנרגיות ולהחלים ממחלת נפש ממושכת. המחלה נגרמת עקב סבל רגשי/מנטלי ולכן יש לנוח הרבה ולא להעמיס על עצמך יותר מדי.

על פי אתר "תובנות הקבלה" מהש הוא קמע בעל עוצמה "המסייע להשיג בריאות טובה, לנטרל מחלות, לרפא את הגוף והנפש, להגן בפני כאב, תשישות כרונית וחוסר תפקוד, לעודד התנקות ולחזק את הבריאות הנפשית. התפייסות לאחר תקופה מתוחה תכניס לחייכם שלווה וריפוי".

עוד בוואלה!

בריטני ספירס יושבת בכלא שקוף כבר 13 שנה. מגיעה לה סליחה על כך

לכתבה המלאה

תנועת המעריצים #FreeBritney המשיכה לצבור תאוצה לאחר הקרנת הסרט התיעודי על הכוכבת. ערוצי יוטיוב ופודקאסטים מעדכנים מדי יום על המאבק של בריטני להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה, ומנתחים כל פוסט שלה ברשתות החברתיות, מחפשים בו מסרים מוצפנים ואותות מצוקה מוכמנים בדמות אימוג'יז - וכמובן לא נותרו אדישים גם לקעקוע העברי הסודי שלה. וורי אינטרסטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully