וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני קריאה בקלפים

מירי בת שדה, קוראת בקלפים

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 9:37

קריאה בקלפים לא אמורה לנבא לאדם עתידות ולומר לו מה יקרה - אלא לתת תשובה לבעייתו ולעזור לו להחליט מה לעשות כדי להתגבר על הקושי. הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני קריאה בקלפים

מאחורי כל שאלה לקלפים - יש סיפור, הסיפור האישי של השואל/ת .לכן חשוב שהקורא בקלפים ידע את הרקע לשאלה כדי לדעת איך להתייחס אליה, לראות בה נקודת מוצא ולהדריך את השואל לשאול שאלה שתהיה משמעותית, ממוקדת ותחומה בזמן. חלק חשוב בקריאת הקלפים היא הגדרת השאלה, הצורך להתחבר לרצון האדם ששואל. כקוראת בקלפים ומפרשת אני מבינה שאדם מבקש לקבל תשובה מהקלפים כשהוא במצוקה מסוימת או בקושי כלשהו. הקריאה אמורה לתת לו תשובה או מסרים. היא לא אמורה לנבא עתידות ולומר לו מה יקרה? אלא לתת לשואל תשובה מה לעשות כדי להתגבר על הקושי.

שאלות רבות נשאלות בנושא זוגיות כמו "מה הוא חושב עליי?". זו שאלה שאינה לגיטימית לקלפים. שאלה נכונה תהיה " האם יש פוטנציאל חיובי לחזור לזוגיות עם X בחודשיים הקרובים?". שאלה כמו "האם בעלי בוגד בי?" בעייתית לקלפים. אני מבינה את הרצון לדעת אם הבעל בוגד, אבל מה יקרה אם יצא קלף תשובה חיובי כמו 3 גביעים? לכן יש לשאול את השאלה ממקום חיובי: "האם בעלי נאמן לי?". קלף חיובי יאשר זאת. כמו כן, יש לשאול "האם נכון לי להישאר במערכת הזוגית עם X בחודשיים הקרובים?" ולא " האם נכון לי להיפרד בחודשיים הקרובים?". שאלות רבות באות מתוך הרצון לדעת "האם אמצא זוגיות בעתיד הקרוב?". נכון יותר יהיה לשאול "כיצד עליי להתנהל על מנת למצוא בן זוג/בת זוג בחצי השנה הקרובה?" או "האם נכון לי להיעזר באתרי הכרויות על מנת למצוא בן זוג?".

קלפי טארוט. ShutterStock
איך נכון לפנות לקלפים? כל מה שאתם צריכים לדעת לפני קריאה בקלפים/ShutterStock

חשוב לי לציין שלא תמיד הקלפים נותנים תשובות ברורות וחד משמעיות. לדוגמא, הקלף הראשון בסדרה המרכזית הוא קלף השוטה. הוא אינו נותן תשובה כי המסר שלו הוא שכל האפשרויות פתוחות. שום כיוון אינו חסום. כלומר על השואל להחליט מה עליו לעשות וכיצד לפעול. התשובה לשאלתו בידיים שלו. כשיש עוד קלפים בפריסה הם יתנו את הכיוון או התהליך שיש לנקוט בו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מדוע חשוב לתחום שאלה בזמן?

במצב בו תשובה לשאלה תהיה שלילית או שהקלפים לא יתנו תשובה חד משמעית, שאלה שתקפה לכל זמן שהוא עשויה לגרום לשואל לאבד תקווה. לכן מומלץ לתחום את השאלה בזמן: "האם יש פוטנציאל למצוא עבודה בחודש הקרוב?" - אם התשובה תהיה שלילית, זה לא סוף העולם.

לדוגמא פריסה כמו זו שבתמונה הבאה מדברת על עיכוב זמני של מימוש, אכזבה, בזבוז אנרגיה במאבק ותקופת מחסור. השואל מבין שמדובר בתקופה של חודש ולא בזמן אינסופי - וכי לאחר תקופה מסוימת יוכל שוב לשאול את שאלתו בתקווה שתשובת הקלפים תהיה מעודדת ואופטימית. כמובן שגם את השאלה החדשה יש לתחום בזמן.

פריסה של 5 מטבעות, 7 מטבעות ו-9 מטות מעידה על עיכוב זמני של מימוש

קלפי טארוט. מירי פטר, מערכת וואלה!
קלפי טארוט/מערכת וואלה!, מירי פטר

לסיכום אומר שהקלפים לא אומרים לנו מה יהיה, אלא מה נכון לנו ולנתיב שלנו. רק בהתאם לכך יש לשאול את השאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully