וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפוקליפסה בדרך? "נוסעים בזמן" חושפים 3 תחזיות מרעישות לעתיד הקרוב

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 10:24

שלושה משתמשי טיקטוק שטוענים כי הגיעו מהעתיד חשפו שלושה אירועים "משני חיים" שיקרו עוד השנה, ביניהם יצור חי ומסוכן שיתגלה לראשונה ויאיים על האנושות כולה

שלושה "נוסעים בזמן" הפכו ויראלים בטיקטוק וצברו מיליוני עוקבים רק כי טענו כי ראו את העתיד ובאו להזהיר את ההווה מהאסונות שבדרך. על אף שכמובן אין שום הוכחה שהם נסעו בזמן או לאמיתות הנבואות שלהם, רבים לקחו אותן ברצינות - או לפחות לא מיהרו לשלול אותן על הסף, אולי מהסיבה שאם אחד מהם היה מספר לנו לפני שנתיים על נגיף עולמי שיכניס את כולנו לבתים היינו ודאי צוחקים עליו.

ב"דיילי סטאר" ריכזו שלוש תחזיות סופר מפתיעות לשנת 2021, כשלשתיים מהן ודאי תתקשו להאמין. ובכן, תפקידנו לדווח. מה תעשו עם המידע הזה? לשיקולכם.

צונאמי סוף העולם. ShutterStock
אסונות בדרך אלינו - עוד השנה/ShutterStock

צונאמי עוד הקיץ

"Time Voyager", שלטענתו הגיע משנת 2500 להווה בדצמבר 2020, פרסם ברשתות החברתיות שהוא כאן כדי "לנסות לעזור" ולהזהיר אנשים ש"דברים רעים הולכים לקרות". באחד הסרטונים שפרסם באפריל בטיקטוק, האיש מציג קטע של ספינת מטען נאבקת בגלים ענקיים במהלך סערה. הכיתוב אומר: "תפסיק לגלול! אני נוסע בזמן אמיתי". הוא מוסיף: "בקיץ 2021 הגל הגדול יכה. היו מוכנים". הוא לא סיפק מידע נוסף.

עוד בוואלה!

"נוסע בזמן" חושף תיעודים מצמררים משנת 2027 - לאחר שלטענתו האנושות נכחדה

לכתבה המלאה

יצור מסוכן

לא רק שהעתיד הקרוב צופן בחובו לפחות אסון טבע אחד, אנו צפויים לגלות יצור חי חדש "המסוכן ביותר בעולם". משתמש הטיקטוק "הנוסע בזמן האותנטי", שטוען כי הגיע אלינו משנת 2582, סיפר באומץ כי ביצע כמה נסיעות קדימה ואחורה בזמן במטרה "להודיע למין האנושי על אירועים עתידניים בנקודה זו בזמן". בסרטון שפרסם במרץ הוא מציין כי בעוד ארבעה חודשים תמצא חיה מסתורית ומסוכנת. הוא כתב: "ב-6 באוקטובר 2021 נגלה יצור שלא דומה לשום אחר. הוא יתגלה ביער השיטה באוסטרליה. זה יהיה היצור המסוכן ביותר בעולם. היצור הזה נקרא גזאור".

גם הוא לא מסר עוד פרטים על התגלית, אך חלק מהצופים שחיפשו את השם ברשת הגיעו למסקנה שזהו שמו של מסוק צעצוע. זה כמובן לא אומר שבעתיד לא יקראו כך ליצור חי חדש. אחת כתבה בתגובות: "כל האסונות נופלים על אוסטרליה. מסכנים".

כוחות על הופכים למציאות

"נוסע בזמן" נוסף, שטוען כי הגיע אלינו משנת 2484, אמר בסרטון אחד כי שמונה בני אדם יעברו אירוע "משנה חיים" עד סוף השנה הזאת. לדבריו, הם יזכו בכוחות על מהשמש, מה שיאפשר להם לעוף באוויר, לתקשר בטלפתיה ולהפעיל מניפולציות על מזג האוויר. אותו "מטייל חד פעמי" אמר ל-1.3 מיליון העוקבים שלו בטיקטוק: "ב-20 בדצמבר 2021 שמונה בני אדם יקבלו כוחות על מגלי האנרגיה של השמש. אולם, לכל דבר יש צד טוב וצד רע. בעוד ש-8 בני האדם יבחרו כיצד הם ירצו להשתמש בכוחות העל שלהם, חברות גדולות ינסו לבצע בהם ניסויים כדי לשווק את כוחות העל". הוא אף פירט את כוחות העל בפוסט נפרד ואמר שהם כוללים "כוח טהור, טלקינזיס, טלפתיה, טלפורטציה, מעוף, ידיעה מוקדמת, קסם וגם מניפולציה על מזג האוויר". מישהו פה ראה יותר מדי סרטי מדע בדיוני, לא חושבים?

הנה התחזית שלו:

@thatonetimetraveler

8 humans will receive super powers on December 20th, 2021. ##fyp ##foryou ##foryoupage ##timetravel ##timetraveler

♬ Time Travel - Lovett

הוא גם טוען שיקרה משהו ב-1.1.2022:

@thatonetimetraveler

Remember the date 1/1/2022, you do not want to miss it. ##fyp ##foryou ##foryoupage ##timetravel ##timetraveler

♬ Time Travel - Lovett

ועוד דברים שיקרו השנה:

ומתי יגיע סוף העולם:

האם אפשר בכלל לנסוע בזמן?

למרות שהטענות של אותם גולשי טיקטוק מעולם לא הוכחו (ואף הופרכו לא פעם) ושבעבר היו לא מעט "נוסעים בזמן" עם סיפורים דומים שהודו לבסוף ששיקרו - יש להם מאות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות. לכן חשוב להזכיר שמעט מאוד מדענים מאמינים שמסע בזמן אפשרי בכלל. חלקם אפילו בטוחים שכל ניסיון לנסוע בזמן יהיה קטלני, אבל ישנם כאלה שטוענים שלא רק שזה אפשרי, אלא שזה כבר קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully