וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לאוהבים: ה-7 ביוני 2021

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 16:05

השבוע אכן מתחיל מתוח אבל המתח מתפוגג לו בהמשך… וזה בדיוק הזמן להפוך את הימים הפירומניים האלה שבהם מרס ופלוטו מדליקים את השדות ואת הרשתות החברתיות, לרגועים יותר

כוכב מרס עובר ממזל סרטן למזל אריה -

נכון, מזל אריה שייך אכן ליסוד האש, אבל דווקא כשהיה במזל סרטן יצר מרס המון דרמות כי מרס באופיו הוא לוחמני מאוד ובמזל סרטן המשפחתי והביתי הוא הביא לא מעט דרמות… כעת, כשהוא זורם קדימה במזל אריה, זהו זמן טוב לדייטים יזומים למזלות אריה, עקרב, שור ודלי.

ונוס יוצרת זוית מתח מדויקת עם סטורן הנוקשה -

זווית המתח הזו נועדה להראות לנו שלמרות שונוס במזל סרטן מביאה איתה טאץ' משפחתי נעים, הרי שזווית המתח הזו נועדה להראות שכדאי במקביל גם לתת לנו ספייס ביחסים ולא משהו דביק וחונק, ואולי גם זמן טוב למסד יחסים, כדי שנרגיש בהם יותר בטחון. לכן, מזלות סרטן, טלה, גדי ומאזניים יכולים השבוע ליהנות מטאץ' רומנטי דווקא באווירה ביתית ומשפחתית, כשכיוון הקשר הוא באמת לא רק סטוץ (אלמנט חביב כשלעצמו) אלא גם ובעיקר בניית תא משפחתי, נעים, חביב ונוסך בטחון למערכת היחסים הזו.

צמידות בין השמש שהולכת קדימה למרקורי שהולך אחורנית -

הצמידות הזו תשפיע לטובה בעיקר על המזלות המשתנים - תאומים בתולה קשת ודגים - ותעזור להם לחבר השבוע עבר והווה, למזג בין השנים, ואם ההווה לא מספיק מושך או אטרקטיבי - יתכן וכדאי להרים טלפון לאקס או אקסית מיתולוגיים ולהחזיר עטרה ליושנה… או לפחות את הזיכרונות כדי ללמוד מהם. רק אהבה, חברים, רק אהבה!

ואיך כל זה נראה במפת השמים? צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully