וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 6-12 ביוני 2021

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 9:39

אחרי כמה שבועות שבהם המעורבות הרגשית שלנו הייתה בשיאה וגרמה לנו להגיב ברגשנות יתר ולאבד פרופורציות, עוזב כוכב מרס את כוכב סרטן הרגשני ועובר למזל אריה העוצמתי, וכל האש הזו עוזרת לנו להיזכר מי אנחנו, מאיפה באנו, מה אנחנו רוצים לעשות וכיצד?

אסטרולוגיה. ShutterStock
שבוע מאוזן יותר בפתח. פחות דרמות - ויותר זמן למעשים/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. כוכב מרס עובר ממזל סרטן למזל אריה.
2. ונוס יוצרת זוית מתח מדויקת עם סטורן הנוקשה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרס ממזל סרטן למזל אריה. למעשה זהו שינוי משמעותי בדרך הנעת האנרגיה שלנו: האנרגיה של מרס במזל סרטן היתה רגשנית ולא קלה. מרס מקצין את עוצמת המזל בו הוא נמצא ומכיון שמזל סרטן הוא מופנם וביתי - זה בדיוק המקום שעורר סערות ודרמות. כעת כשהוא עובר למזל אריה, השייך ליסוד האש המוכר כל כך למרס שליט הטלה, הוא בעצם חוזר לאנרגיה הטבעית שלו, אנרגיית אש מתפרצת וטוטאלית, ישירה ואינטואיטיבית, במקום המעורבות הרגשית גבוהה שליוותה כל פעולה ופעולה שעשינו וגבתה מחיר יקר. לאנרגיית האש הזו אנו זקוקים עכשיו כדי שתחזיר אותנו לעשייה אמיתית, לקביעת עובדות בשטח, ולא טחינה רגשית אינסופית ודרמות מיותרות שכבר התישו את כולנו.

מרס במזל אריה הוא DOER כלומר עושה: זו אנרגיה של מפיק בפועל, שלוקח יזמה חדשה או פרויקט ומממש אותם בשטח. הגיע הזמן לתת לאנרגיה הזו מקום ולא רק למילים שכבר עייפנו מהם, להזיז דברים ופשוט לפעול. מרס במזל אריה הוא דרמה קווין בענק, אבל הדרמות האלה מלוות הרבה עשייה ולא יוצרות תסכול אלא מאפשרות לתיאטרון הרגש לפעול ולהפעיל את כולנו בעוצמה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, אריה, קשת, דלי, עקרב ושור.

הזוית המתוחה של השבוע - זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. ונוס שנמצאת עכשיו במזל סרטן הרגשני יוצרת זוית של מתח עם סטורן הנוקשה שנמצא במזל דלי החברתי. זה אומר שכדאי גם להפוך את כל הרגש הזה שונוס שוחה בו במזל סרטן לעובדות בשטח, ולא להתמקד רק במילים - אלא גם במעשים, ועדיף במעשים למען הקהילה ולא רק למען הבית הקטן שלך בלבד. סטורן נמצא במזל דלי המחבר אותנו לעולם, בעוד עולמה של ונוס במזל סרטן הוא עולם צר וביתי בלבד. הזוית הזו מבטאת את המתח שבין השניים, שאמור לגרום לונוס לצאת מעצמה ולתרום גם קצת יותר לחברה ולעולם סביבה, ולא רק לאלה שקרובים אליה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות סרטן, גדי, מאזניים, טלה, עקרב, שור, דלי ואריה.

רשימת משימות. ShutterStock
הגיע הזמן להזיז דברים - ופשוט לפעול/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס משנה מקום וגם משנה מזל: הוא עובר ממזל סרטן הרגשני למזל אריה האקטיבי וחוזר לעצמו. הגיע הזמן לנער את שאריות הרגשנות שכבר התישה אותנו ולחזור לבסיס הפעולה שלו: אש חכמה חזקה ויוצרת. זמן טוב להעביר הילוך ולחזור לעשייה והרבה ממנה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של מתח עם סטורן הנוקשה, זוית שמביאה איתה מתחים ולחצים במערכות היחסים, ופה ושם גם צורך בבדק בית במערכת הרגשית שלכם. חשובה גם עכשיו התייחסות משמעותית לכסף: הקפידו להשאר באיזון בחשבון הבנק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, וממשיך לנסות לעזור לכם לסגור מעגלים, גם חברתית ומקצועית וגם ביחסים שמיצו את עצמם. הוא יוצר מהזוית עם נפטון והמשך השבוע היה בהיר וקל יותר.

סרטן
מרס כוכב האקשן עוזב את המזל שלכם, וזה הזמן לומר תודה על האנרגיה שהעניק אבל גם על הדרמות המיותרות שהביא איתו.. ונוס מתקדמת במזל שלכם, ומביאה איתה עדנה לבית למשפחה ולבני המשפחה. זמן טוב לארגן מחדש את הבית, לשפץ ולשנות אווירה.

אריה
כוכב מרס עובר למזל שלכם, והאריה שלנו מקבל סוף סוף את העוצמה והאנרגיה שהוא זקוק להן, והוא יכול לזקוף רעמה ולשאוג בקול גדול. זה הזמן לקחת את החיים בידים, להפשיל שרוולים, ולהשתמש באנרגיה של מרס באופן סופר אקטיבי, אריות.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהביא איתה הרבה אמביציה. זהו אמור היה להיות זמן טוב להרחיב את אזורי הפעולה שלכם, אבל הילוכו האחורי של מרקורי עלול לקלקל כמה תכניות או לגרום לכם לדחות אותן. חשוב להזהר שלא להרגיז סמכויות, ולחילופין אפילו לשדרג את היחסים איתן.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים בבית הקריירה שלכם, והמאזנאים שלנו מתמלאים אמביציה ודרייב. כעת הזמן להגדיר לעצמכם לאן אתם הולכים בחודשיים קרובים, ולהשתמש גם באנרגיה של מרס במזל אריה כדי לקדם תכניות ויזמות במוסדות וארגונים בחייכם. הכינו תכניות פעולה מפורטות.

עקרב
כוכב מרס יוצא מזוית העימות עם פלוטו שליט המזל שלכם, וסוף סוף אפשר להרגיש הקלה באוויר. כעת זהו זמן לחזור לקרקע אחראית ושקטה יותר, כשונוס במזל סרטן מביאה איתה פתיחות לרעיונות חדשים ודרכי פעולה שלא פגשתם. זמן טוב לשיחות נפש ועומק עם אנשים שיכולים לעזור לכם לקבל החלטות ארוכות טווח.

קשת
השמש שוהה עדיין במזל תאומים ועוזרת לכם להשקיע במערכות היחסים ובזוגיות שלכם, קשתים, אבל הילוכו של מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי באותו מקום עצמו מרמז על צורך בשדרוג תקשורתי בקשרים קרובים, ובדיאלוג כן וישיר יותר ובגובה העינים ועדיף - באחד על אחד.

גדי
כוכב מרס עוזב את בית היחסים שלכם, ולא מעטים מכם מרגישים הקלה אמיתית. זו היתה תקופה לא קלה. ונוס שעוברת למזל סרטן מאפשרת לכם לפתוח דף חדש בכל מה שקשור לזוגיות וליחסים, לדבר על הכל, ובעיקר - לפתוח את הלב ולתת לאהבה להכנס.. אם הלב פנוי - הגיע הזמן לדייטים, גדיים.

דלי
מרס כוכב האקשן עובר למזל אריה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והחודשיים הקרובים יהיו מאתגרים במיוחד. עצבנות חוסר שקט ואגו מודגש עלולים להגיע עכשיו למערכות היחסים שלכם, ולהביא איתם כעסים ותסכול. כעת הזמן לנקות את כל המשקעים, להוציא הכל החוצה, ולהתחיל ליצור דיאלוג שבנוי על אמת וכנות, ולא על העמדת פנים.

דגים
מעברה של ונוס למזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים יתרום ללא ספק לדגיגים שלנו: כעת הזמן לחשוב על הרחבת אופקים, ובמקביל - על פתיחת הלב, ומיקוד באהבה עצמה. השמש במזל תאומים מדגישה במקביל את הצורך להשקיע בבית ובסביבתו, לשנות אווירה בבית, ולהפוך אותו למקום נעים ומסביר פנים שאפשר גם לעבודבו וגם לבלות עם המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully