וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי השמיים חושפים: האם תהיה לנו ממשלת שינוי?

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 14:02

ברביעי ה-2 ביוני מגיעה לשיאה אחת הדרמות הגדולות של הזמן האחרון: תום המנדט של יאיר לפיד להרכבת ממשלה. האם אכן יצליח להרכיב ממשלה חדשה שמייצגת את גוש מפלגות השינוי - או שלא? לכוכבים מסר חשוב בנושא

נתניהו, בנט, לפיד. ---, אתר רשמי
השעות האחרונות להרכבת הממשלה. מה צופים הכוכבים?/אתר רשמי, ---

שעות מותחות עוברות על כולנו כשהמגעים להרכבת הממשלה מגיעים לשיאם. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער הגיעו היום (שלישי) בצהריים לכפר המכביה לשיחות צוותי המו"מ של המפלגות - ולנו נותר רק להמתין שתהיה או לא תהיה הסכמה בין הצדדים. האם בנט ולפיד יעשו את הבלתי יאמן ויצליחו להרכיב ממשלה חדשה המייצגת את גוש מפלגות השינוי או שאנו בדרך לבחירות חמישיות? יאיר טריבלסקי, אסטרולוג הבית שלנו, ניסה לתת לנו מענה לשאלה באמצעות קריאת מפת השמיים והכוכבים - ויש לו תשובה מעניינת מאוד בשבילנו.

"מבחינת אורנוס, כוכב השינויים שעומד בצד ומחכך את ידיו בהנאה, השינוי הזה מגיע", אמר טריבלסקי, "השינוי שהתחיל בחיינו לפי כשלוש שנים, קורם מול עינינו אור וגידים, אחרי שלאט לאט כרסם ביסודות הממשלה והממשל הזה, כפי שהוא עושה בכל מערכת שלטונית ומערכת אחרת שהגיע זמנה להשתנות. לא עזרו כל נסיונות הדחייה של התהליך, שכללו אין ספור תכסיסי השהייה, מניפולציות וארבע מערכות בחירות שטלטלו מדינה שלמה במשך שלוש שנים - המכבש של אורנוס - ממש כמו טחנות הצדק - הוא איטי לעיתים אך יעיל, והוא מתקרב אט אט אל מטרתו, בעדינות אך בתקפות, כפי שאומרים".

במילים אחרות, גם אם בתכסיס כזה או אחר יתעכב התהליך או ישתנה אופיו - עדיין השינוי עצמו, בוא יבוא: "באסטרולוגיה אורנוס מייצג את כוח הטבע שנקרא כוח השינוי שנועד להבטיח זרימה תקינה וטרייה של אנרגיה לכל תהליך, מה שאומר תהליך שיש בו צמיחה, מימוש וקמילה באופן שיבטיח תמיד המשכיות ולא הסתאבות ומשם סטגנציה ומוות", הסביר טריבלסקי, "כוכב אורנוס כמייצג את כוח השינוי, פשוט פועל במחזוריות מסוימת כדי שהזרימה לא תיפסק וההמשכיות תגיע, וגם אם הצד המממש עצמו מתעקש שלא לתת לשינוי הזה מקום, מסיבותיו שלו - השינוי, כך או אחרת, בוא יבוא".

בנט, נתניהו. יונתן זינדל, פלאש 90
ביבי או בנט? הכוכבים מסמנים שינוי/פלאש 90, יונתן זינדל

"בסבירות גבוהה שתקום ממשלה"

יאיר טריבלסקי הסביר כיצד הכוכבים מסמנים את השינוי הקרוב. הוא אמר: "אי אפשר שלא לקשור את התהליך הזה למפת מדינת ישראל. בחישוב מדויק שעשיתי על פי דפיקת הפטיש וההכרזה על מדינת ישראל שעשה בן גוריון באותה ישיבה מפורסמת, הרי שהאופק של מדינת ישראל נופל על המעלה הראשונה במזל עקרב, מה שאומר שפלוטו, שליט מזל עקרב, הוא פקטור משמעותי בה. אפשר לומר אם כך ששני הכוכבים המשמעותיים ביותר בפרק הזמן הזה מבחינת המדינה, הם פלוטו - שליט האופק, ואורנוס - כוכב השינויים שנמצא מול האופק כעת. ממש כעת אורנוס כוכב השינויים יוצר זוית פעולה מדויקת לפלוטו במפת המדינה, ובמקביל יוצר כוכב סטורן זוית עימות מדויקת גם הוא לפלוטו במפת המדינה. כל שלושת הכוכבים האלה נמצאים במעלה ה-12: אורנוס ב-12 מעלות, שור וסטורן 12 מעלות, דלי ופלוטו 12 מעלות".

מה זה אומר? טריבלסקי מסביר: "ובכן - זה שזה באותה מעלה אומר שכרגע שלושה כוחות מנוגדים משפיעים זה על זה ומשם עלינו בשיא עוצמתם. אם לסכם את השפעתם באופן ממוקד - מדובר בצורך בשינוי מערכתי רדיקלי, בצורך להתמקד במציאות האמיתית, בכנות ובאומץ כולל חשיפת כל מה שנמצא עכשיו מתחת לפני השטח, ובצורך בבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לשורשים, לזהות ולמהות שאנו נשענים עליהם כרגע. זה הבוטום ליין של כל השלישיה הזו ומכיון שזה קורה בו זמנית - זה באמת יוצר צומת לא קלה, שכל אחד מאיתנו חש חלק אחר שלה באופן כזה או אחר, אבל רק כשרואים את כל זה ממוקד על המפה בסוג של קוד קוסמי שכזה, ניתן להבין מה כולנו פוגשים פה כעת, ואיך, גם אם נרצה, לא נוכל יותר לחזור לאחור".

טרילבסקי מאמין שתרומתו של ביבי למדינה צפויה להגיע לקיצה, אם כי לדבריו זה לא יקרה השנה. הוא הוסיף: "בעבר ניתחתי את מפת הלידה של מר נתניהו, כולל התהליכים שהוא חווה כעת: כוכב פלוטו נמצא כעת כמעט מול השמש של נתניהו - במעלה ה-26 והשמש במעלה ה-27 - אבל לפני שהוא ממש מגיע לזווית מדויקת לשמש הזו, הוא מתחיל עכשיו לנוע אחורנית. מתחיל תהליך שבו נתניהו מושפע מעוצמתו של פלוטו, אולם ההשפעה הסופית תהיה רק בשנה הבאה, בזמן שפלוטו יחזור בהילוך רגיל למעלה ה-27 במזל גדי. אני מאמין שרק אז תסתיים תרומתו של ביבי למדינת ישראל בהיבט הפוליטי שלה".

"ומה לגבי הממשלה שאמורה לקום מחר?", שאל את עצמו, "לדעתי בסבירות גבוהה שהיא אכן תוקם, אלא אם יקרה משהו קיצוני שגם אותו עשוי לסמל אורנוס, אבל גם אם יהיו עיכובים בתהליך - תהליך השינוי עצמו הוא גדול ורחב מימדים והוא לא ניתן לעצירה".

צפו בפיענוח המלא של מפת הכוכבים בהקשר למפת המדינה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully