וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מצפה לכם השבוע בתחום הרומנטי?

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 9:06

המעורבות הרגשית שלנו מאוד גבוהה השבוע, הרבה יותר מהרגיל. כל דחייה היא קשה - וכל הסכמה היא אופוריה. זה מה שמצפה לנו השבוע בתחום הרומנטי

מעורבות רגשית גבוהה מדי, בעיקר בזויות פעולה שמפעילות בעוצמה גם את כוכב התקשורת שלנו וגם את הכוכב הרגשי שלנו, מפעילות בעוצמה את נדנדת הרגש שלנו ובאופן קיצוני, ובמקום לשלוח לנו איזה משטח רגשי עדין שעליו נוכל להתנדנד כמו על מזרון ים בבריכה של מלון ביוון או בטורקיה עם הכל כלול, פה אנחנו מתהפכים ישר אל תוך המים, מוצפים רגשות מכל הכיוונים, שמאיימים להטביע אותנו ולהציף אותנו, מעלה מטה… מוכר לכם?

כן, לנפטון אין גבולות, וזו גם הבעייה שלו. אם אנחנו יוצאים לדייט ולא מצאנו חן - שלאק! התרסקות קלה. פעם זה היה עובר בשקט.. לא עם נפטון. הוא עושה עניין מכל דבר. כל דחייה היא קשה וכל הסכמה היא אופוריה. אשכרה רכבת הרים.

זה נכון גם לתקשורת שלנו שהשבוע מעלה ומורידה אותנו בלי פרופורציות, אלמנט שנכון כמובן גם לתקשורת בחיי האהבה שלנו, וזה נכון גם למערכות היחסים שלנו שם הכל גם הופך קיצוני, החל מהצורך שלנו בחיבוק שנראה גדול מתמיד, וכלה בדאון שמגיע כשמסרבים לנו… לא קל עם הנפטון הזה.

זה עוד לא הכל: מרקורי כוכב התקשורת שלנו מאוד מאט את הקצב לאורך כל השבוע, כך שהרבה דברים גם עלולים להתקבל לא ממש טוב אצל הצד השני, וגם עלולים לגרום לנו להחלטות פזיזות.

מי בעצם יושפע מהנפטון הזה השבוע? בעיקרון - אלה בעיקר המזלות המשתנים: תאומים, קשת, בתולה, וכמובן דגים שאל המזל שלהם עובר סופית השבוע יופיטר כוכב השפע, לשלושת החודשים הקרובים, והם יעברו הצפה רגשית מרתקת בפני עצמה.. עוד נגיע לזה. זה אומר שלמזלות האלה יהיה קשה להתפקס מבחינה רומנטית ולקבל פרופורציות, אבל הדחף לפעול ולהכיר קיים ויותר מזה… אז מה לעשות? אני תמיד אומר - לעשות. אם יש את הכימיה, תמיד אפשר לשפר ולשדרג ולהסביר ולהתנצל, ואם אין - זה ממילא לא יעזור, נכון?

אהבה. ShutterStock
מעורבות רגשית גבוהה מדי לכולנו/ShutterStock

דווקא למזלות הקרדינליים - טלה, גדי, סרטן ומאזניים - אמור היה להיות יותר קל, אבל גם יש בעיה: זווית הפעולה של ונוס הרגשית לנפטון, שגם היא מביאה איתה חוסר פרופורציות, או סוג של התאהבות ואיבוד ראש טוטאלי, או תחושות של איבוד דרך וכיוון, חוסר משמעות ודיכי קליל שעלול אף להתעצם עם מעודדים אותו… אז כדאי שלא.

מי כן יושפע דווקא לטובה, יחסית? המזלות הקבועים: השור, האריה, הדלי והעקרב יכולים בהחלט להבין השבוע שדווקא היציבות והקביעות משתלמות, ולמרות שתחושת השעמום - האויב הנצחי - נמצאת כאן פה ושם, המזלות המשתנים היו בכיף מתחלפים אתכם: לכם כדאי להשקיע השבוע בלשמר את מה שיש, או להתחיל משהו חדש אבל בזהירות, בסולידי, ולהתקדם בעדינות - אך בתקיפות, כיאה למזלות שמקרינים יציבות השבוע, לפחות זמנית.

אבל השיא של השבוע מגיע בסופו: מרקורי כוכב התקשורת שלנו פורץ בהילוך אחורי בסוף השבוע הרחוק, ומבחינה רגשית כידוע זו תופעה בפני עצמה, ולכן אדבר עליה כבר בתחזית של השבוע הבא - השבוע הזה מספיק מורכב כדי להתמודד איתו, לא צריך גם להוסיף עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully