וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 23-29 במאי 2021

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 12:04

הצמדו חזק לעובדות והחזיקו חזק את הרגליים על הקרקע השבוע, שכן כולנו נצטרך הרבה מאוד יציבות כשנפטון ומרקורי בהילוכו האחורי יטלטלו את כל מה שקורה סביבנו. התחזית השבועית המלאה

גלגל המזלות. ShutterStock
מוכנים לקראת שבוע חדש ורגשי במיוחד?/ShutterStock

ובכן, הסכם הפסקת האש עם החמאס כבר בשטח. ציפינו שאחרי שנגמור לקטר, נתחיל להתמודד עם הדברים החשובים שקצת נשכחו לאחרונה, אבל פתאום, דווקא עכשיו, נפטון המעצבן מתעקש להכניס את הרגש הדביק הזה לכל מקום, מוציא אותנו מפרופורציות, ובמקום שמרקורי יעזור לייצב ולתת יד כמו שעשה בשבועיים האחרונים - הוא פורץ פתאום בהילוך אחורי ומתעקש למרות הכל להחזיר אותנו אחורה.

כוכב נפטון מגלה מעורבות רגשית רבה בחיינו השבוע, שמקשה עלינו לא רק לקבל החלטות בתחומי חיים שונים אלא גם לתקשר באופן ברור ומדויק זה עם זה ולקבל החלטות מעשיות, כשכל מה שקשור ליחסים שלנו מאבד בקלות רבה גבולות או פרופורציות. בנוסף לכל, מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר גם הוא להילוך אחורי וחוזר שוב לזווית הפעולה שלו עם כוכב נפטון הרגשי שפותח את השבוע בחוסר איפוס רגשי שכזה. בקיצור - אין ברירה, הצמדו חזק לעובדות והחזיקו חזק את הרגליים על הקרקע השבוע, שכן כולנו נצטרך הרבה מאוד יציבות כשנפטון ומרקורי בהילוכו האחורי יטלטלו בנדנדת הרגש הזו את כל מה שקורה סביבנו. אז נכון, יהיה מעניין, אבל המעניין הזה יגיע עם מינון רגשני גבוה במיוחד בכל החלטה ופעולה (או אי פעולה) שלנו ויביא גם כמה דרמות לא פשוטות בחיינו. שבוע של חיים בטלנובלה.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. זוית פעולה מדויקת של ונוס הרגשית עם נפטון הרגשני במזל תאומים.
2. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל תאומים.
3. צמידות ונוס מרקורי במזל תאומים.

כמו שאנחנו רואים כאן, נפטון די דומיננטי השבוע והוא מביא למעורבות רגשית בדרך קבלת ההחלטות שלנו. קשה לנו לקבל החלטות נכונות כשהרגש מרקיע שחקים וגורם לנו לעשות שטויות. מה שכן, בגדול - טוב שהשגנו את ההסכם מול החמאס לפני שהשבוע הזה מתחיל, כי יש מצב שכל הבלבול והערפול הזה היו מטרפדים את הסיכוי לעשות זאת בשבוע הזה.

הזוית הרגשנית של השבוע - בעצם כל זוית היא סופר רגשית השבוע, אבל הזוית הזו בין ונוס הרגשית לנפטון שהוא סופר רגשי - רגשנית במיוחד. המעורבות הרגשית הגבוהה שהזוית הזו מביאה איתה קשורה גם ליכולת שלנו לפתוח את הלב אחרי כל כה שעברנו בשבועיים האחרונים ולהתחבר לרגשות עדינים ולכל מה שקשור לאהבה, אבל אם בכל זאת נצליח - ההסתכלות הרומנטית הזו עלולה לגרום לנו לאבד קשר עם המציאות האובייקטיבית בשטח - כשהרגשות מכתיבים לנו לבזבז כספים שלא לצורך ולהגזים בלילה עם המתוקים... מה כן? זהו זמן נפלא ליצירתיות ולאהבות דרמטיות וחסרות סיכוי, אבל תכלס בשטח - כדאי לא לאפשר לראש להתעופף בלי רגלים איתנות על הקרקע.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, דגים, בתולה וקשת.

אישה בוכה. Giphy
זהירות, מצפה לנו שבוע עמוס ברגשות/Giphy

מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי - ביחד עם שליטתו של נפטון, זה אולי המאפיין העוצמתי ביותר של השבוע הזה. בשבוע הקודם, עם המעורבות הרגשית הגבוהה של מרס, סטורן וכירון, דווקא מרקורי - כוכב התקשורת שלנו - עזר לנו לשמור על פרופורציות ולהיות מעשיים בזמנים קשים.

השבוע הזה גם על מרקורי לא נוכל לסמוך וכל אחד יצטרך לבנות את הקרקע שלו באופן אישי כדי שירגיש איתן ובטוח. להזכירכם, הקרקע שהשבוע תהיה רגשנית ולא יציבה מתמיד. הילוכו האחורי של מרקורי במזל תאומים מחזיר את הדילמות שחשבנו שפתרנו בשבוע הקודם על שולחן הדיונים, וזה יכלול את כל מה שהיה על השולחן במלחמה עם החמאס מצד אחד ובמלחמה הפנימית בערים המעורבות שלנו.

לא רק זאת - כעת גם נצטרך להתמקד שוב בכל מה שקשור ליכולת להקים ממשלה, דווקא עכשיו כשאנחנו כל כך צריכים יציבות שלטונית ומערכות שלטון וחוק מתפקדות: כפי שנראה, לא נראה כאן לצערי יותר מדי יציבות, בלשון המעטה, כשאוסף של החלטות גרועות עלול להחזיר אותנו בדיוק למקום שבו היינו - בגלל הילוכו האחורי של מרקורי במזל תאומים.

זהו זמן שבו נצטרך ללמוד מחדש לסמוך זה על זה וגם על ההגיון והרציונל שלנו, ולא על ה"אפ'ס אנד דאונס", סביבנו עם כל הדרמות הרגשיות שאנחנו פוגשים ונפגוש בשבוע הזה.

אולם, אחרי עשרת הימים האחרונים נראה שדווקא השבוע, בהפוך על הפוך, נוכל בעזרת אינטואיציה, תחושות בטן וחשיבה מחוץ לקופסה, לנסות ולאלתר דרך יציאה מכל הסבך הזה שאופף אותנו וגם יעניק לנו שבוע קל יותר בשבוע הבא.

כרגיל מרקורי מתבטאת גם בתקשורת לא מובנת, בקצרים בתקשורת, אי הבנות, שכחה של חפצים אישיים בכל מיני מקומות וביטול פגישות - ולזה כבר התרגלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של מרקורי להילוך אחורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים ובעצם... כולנו.

הזוית הרגשנית של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית שהולכת קדימה לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שהולך אחורנית במזל תאומים, תוך ששניהם חוטפים זוית פעולה עם נפטון ממש בסופו של השבוע. הזווית הזו רגשנית במיוחד כיון שמרקורי בהילוכו האחורי כעת ומחזיר אלינו זכרונות מהעבר, בעוד ונוס הרגשית הולכת קדימה, אלמנט שמערב עבר והווה מבחינה רגשית ומביא איתו לא רק ערפול ובלבול - אלא גם נוסטלגיה, פנטזיות והרבה דימיון למערכות היחסים שלנו. אז כן, בטחון רגשי או כל בטחון אחר ממש לא ודאי בכל השבוע הזה ובטח תחת הזווית הזו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה, ובעקיפין - חיי הרגש של כולנו, לטוב ולרע.

שני חברים רבים. ShutterStock
זהו זמן שבו נצטרך ללמוד מחדש לסמוך זה על זה וגם על ההגיון והרציונל שלנו/ShutterStock

התחזית השבועות לפי מזלות:

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן, מיקום לא קל גם לסרטן וגם לטלה עם כל הדרמות שקורות דווקא במקום שבו אנחנו זקוקים לבטחון, אבל בהפוך על הפוך זהו זמן מצוין לשיפוצים ולשינויים בבית בסביבתו וגם ביחסים.

שור
ונוס שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים ונצמדת למרקורי ולנפטון - השור שלנו הופך גם תקשורתי ודברן וגם רומנטי במיוחד, וכידוע אין דבר חמוד וילדותי משור ענק כשהוא מאוהב... זמן להתאהב מחדש שוורים, אפילו בחיים עצמם, ולתת ביטוי שמח לאהבה הזו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם גם עובר השבוע להילוך אחורי כמו כל שלושה חודשים, וגם מושפע באופן כזה או אחר מכוכב נפטון המטשטש ומערפל והופך את הכל לרגשני.. שבוע רגשני ולא ברור ובעיקר לא בטוח. הזהרו בהחלטות שלכם.

סרטן
הרבה דברים קורים עכשיוו מאחורי הקלעים, בעיקר כשמקבץ הכוכבים הגדול שוהה עכשיו במזל תאומים עם השמש מרקורי וונוס ומרקורי בהילוך אחורי... חשוב לפעול באופן מדויק ולא סיכונים, ולקבל החלטות זהירות במיוחד עכשיו. זמן מצוין לניקוי משקעים.

אריה
הצד החברתי שלכם פעיל כעת במיוחד ויש לכם יכולת השבוע לפעול באופן חכם בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. השמש שליטת המזל שלכם מריצה דברים קדימה במזל תאומים ובעזרת זוית הפעולה עם יופיטר כוכב השפע: הזהרו מאופטימיות יתר ואל תקחו סיכונים!

בתולה
בית הקריירה שלכם פעיל במיוחד השבוע אולם הילוכו האחורי של מרקורי הופך את הפעילות השבוע לא בטוחה ובעייתית, וחשוב להזהר מהחלטות מהירות ופזיזות מבלי לראות את כל התמונה. יש אקשן באוויר אבל סבלנות היא מלת המפתח כעת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר ומביאה איתה כמה רעיונות ויזמות מעניינות לצמיחה והתפתחות אישית, אולם הצמידות שלה עם נפטון המטשטש ומערפל עלולה לגרום להחלטות רגשניות וגרועות.. שמרו על הכסף שלכם.

עקרב
זוית של מתח שנמשכת לאורך השבוע בין כוכב מרקורי לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתקשורת תוקפנית או לוחמנית ללא סיבה ולשיקול דעת גרוע. חשוב להמנע מגישה תוקפנית מדי ומסערות ודרמות מיותרות. החלטות גדולות - נסו לדחות לשבוע הבא.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים הרגשני ונראה שאכן הקשתון ההרפתקני שלנו הופך להיות רגשי ורגשני יותר מתמיד. זוית פעולה בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה אמביציה חזקה וצורך לקבוע עובדות בשטח. רוצו מהר, אבל..בזהירות.

גדי
התחום המקצועי הופך דורשני במיוחד השבוע, וממטיר עליכם אוסף של משימות ומטלות שחייבים לבצע ולנקות את שולחן העבודה ממה שהצטבר עליו. חשוב כעת גם לשים לב לבריאות שלכם: זמן להחלטות הקשורות לדיאטה, אכילה נכונה ומינון נכון של פעילות פיזית וספורטיבית.

דלי
מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך את הדלי שלנו לנלהב ורגשני במיוחד,ואפילו גורם לו לצאת קצת יותר מהבועה המוכרת. זהו זמן לתת עדיפות לכל מה שקשור לאהבה על כל נגזרותיה, אבל להשקיע בעיקר בפתרון בעיות באופן יצירתי וחשיבה מחוץ לקופסה.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם פעיל במיוחד השבוע ולאו דווקא לטובה: זוית פעולה שלו גם למרקורי כוכב התקשורת וגם לונוס הרגשית עלולה לגרום לאוסף של החלטות רגשניות ולא מעשיות, ולמצבי רוח משתנים במהירות ולחוסר יציבות. נסו להתמקד השבוע בעיקר במה שחייבים לעשות כדי לייצר סדר יום ופעילות שאפשר להשען עליהם, ולהמנע מאשליות פנטזיות ודמיון פרוע במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully