וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לאוהבים: ה-18 במאי 2021

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 16:24

מתחת לכל הימים הקשים האלה, הטילים, השהייה במקלטים והפחד, ישנו מקום אחד שקובע באמת את איכות חיינו והוא מורכב מ-4 אותיות בלבד: אהבה. האהבה חשובה יותר מכל דווקא עכשיו. קבלו תחזית אסטרולוגית מיוחדת לשבוע זה

זוג קופץ על טרמפולינה. ShutterStock
השבוע הזה נפתח אמנם בקושי, אולם בהמשך השמים מתבהרים ואנחנו יכולים למצוא לא מעט רגעים שמתאימים לחזרה לעצמנו/ShutterStock

האהבה יכולה להצמיח חיים ותקווה גם ביום הקשה ביותר, היא המקום שמחזק את כולנו כשאנחנו יושבים במקלטים ומחכים בחרדה לקולם של הטילים בחוץ, המקום היחיד שכוחו גדול יותר מכל מה שאנחנו עוברים כעת - והוא בניגוד להם לא הורג חיים אלא להיפך: מצמיח אותם וגורם להם להתחזק ולהתעצם. אהבה. ארבע אותיות שהן עולם ומלואו. היכן היא נמצאת בשבוע הקרוב? הבה נחפש אותה וננסה להבין מה לעשות כדי להתחבר אליה ולעמוד איתן מול העולם כולו.

ראשית, הזויות הקשות שעשו את השבוע שעבר קשוח ואכזרי כל כך, מתפוגגות להן בהדרגה. כוכב מרס יוצא מזווית הפעולה עם כירון הכאוב ועם סטורן הנוקשה וממשיך הלאה במעלה מזל סרטן הביתי והמשפחתי - ועורך שם את המהומות הקטנות שלו. לעומת זאת נשארת כאן זווית הפעולה בין אורנוס התזזיתי לסטורן הנוקשה והיא רק תלך ותתחזק בימים הקרובים. הזווית הזו מביאה איתה סוג של מרד בכל מה ששמרני ונוקשה בחיינו ומכריחה אותנו, אם נרצה או לא נרצה, לחשוב מחוץ לקופסה. זה נכון מבחינה מדינית, זה נכון מבחינה צבאית וכן, זה נכון גם מבחינה רומנטית: הגיע הזמן לשבור מחיצות, להתמודד עם הביישנות ועם הפחדים שלנו ולצאת החוצה לאוויר העולם גם כשהוא לוחמני ואכזרי כפי שאנחנו, כנים, אמיתיים, אותנטיים ומוכנים יותר מתמיד לאהבה. אהבה אמיתית.

אומרים שכדי למצוא אהבה אמיתית אנחנו צריכים קודם כל לאהוב את עצמנו וכרגיל עם משפטים מכלילים שכאלה זה נכון ולא נכון. יש אכן כאלה שגידלו אותם עטופים באהבה ואפשרו לאהבה הזו לעבור אליהם עצמם והם מלאים בה, אך גם הם נקלעים לתקופות שבהם דברים לא הולכים, האהבה העצמית הזו מתערערת ומביאה איתה רגעים של קושי ובדידות. במלים אחרות - אהבה, כל אהבה, אישית או זוגית, משפחתית ואפילו קולקטיבית, צריך לטפח ולשמר ולא לקחת אותה כמובנת מאליה. ברגעים קשים כאלה שאנחנו חווים עכשיו, האהבה עומדת למבחן: האם היא תצליח לגבור על רגעי הקושי והיאוש ולהביא איתה בכל זאת תקווה וטעם לחיים, או שהם יגברו עלינו, ויגרמו לנו לתחושות קשות של בדידות ואובדן שליטה על חיינו?

השבוע הזה נפתח אמנם בקושי, אולם בהמשך השמים מתבהרים ואנחנו יכולים למצוא לא מעט רגעים שמתאימים לחזרה לעצמנו, ובעיקר - לפתיחת הלב. אם האהבה לא נמצאת במגרש הביתי שלנו - לחיפוש אחריה דווקא בימים שכאלה, שכן אם בכל זאת נמצא אותה, כוחה ועוצמתה ישכיחו מאיתנו כל רגע אחר.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

1. השמש עוברת ממזל שור למזל תאומים - זמן מצוין לתאומים, לדגים, לקשתים ולבתולות לקחת יוזמה ולפתוח את הלב.

2. שמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע - גישה אופטימית ופתוחה לאהבה שכוללת יוזמה חדשה אחת לפחות מצד האריות, הדליים, השוורים והעקרבים - ובעיקר הדגים והקשתים.

3. מרקורי כוכב התקשורת בזווית פעולה של 90 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל - ההגיון והרציו קצת נעלמים והמעורבות הרגשית הגבוהה מאפשרת לנו עכשיו לא רק לשקוע במצבי רוח משתנים, אלא גם ליהנות מגישה יצירתית רבת דמיון השראה ותשוקה ולצאת לציד אחר נפש תאומה פוטנציאלית שמסתתרת לה אי שם במרחבי הרשת… זה נכון למזל תאומים, בתולה ודגים.

4. כוכב אורנוס התזזיתי נכנס לזוית פעולה עם כוכב סטורן הנוקשה המסמל מסגרות פעולה - זמן טוב להתחיל לחשוב ולהרגיש מחוץ לקופסה, לשבור הרגלים עקרונות ומוסכמות שמעכבים אותנו ולצאת לחופש גדול יותר של בחירה באהבה ממקומות פתוחים וחופשיים יותר. הזוית הזו תלווה אותנו רבות במשך השנה הזו, כך שמדובר בתהליך, אבל כזכור - כשהולכים לדלת ורוצים לצאת החוצה, צריך קודם כל ללחוץ על הידית.

וכך זה נראה במפת השמים השבוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully