וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 16-22 במאי 2021

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 11:20

הגיע הזמן לארגון מחדש - גם של חיינו וגם של כל מה שקשור למסגרות הפעולה שלנו. אם לא, המחיר יהיה גבוה

גלגל המזלות. ShutterStock
גלגל המזלות/ShutterStock

שבוע חדש מפציע אבל איתו זמירות ישנות, ובעיקר - הזוית של מרס האסרטיבי עם סטורן הנוקשה שאמורה לסיים - או להקצין - את העימות עם חמאס פותחת את השבוע: הגיע הזמן לארגון מחדש, חברים, גם של חיינו בכלל וגם של כל מה שקשור למסגרות הפעולה שלנו ושל שלטון החוק. זה בדיוק מה שהיא אומרת, או יותר נכון דורשת, הזוית הזו. אם לא, המחיר יהיה גבוה. יש כאלה שכבר שילמו חלק ממנו, אבל הוא הולך ועולה ככל שדברים לא נעשים.

בעולם האידיאלי כעת אמורה להיות ממשלה מתפקדת שמצד אחד משלימה את המערכה מול חמאס, ומצד שני לוקחת את העניינים לידים, ומשליטה פה את שלטון החוק והסדר על כנו במהירות, אחרת כולנו נידונים פה לחודש אנרכיסטי חסר שליטה והדברים רק ילכו וידרדרו... איך אני יודע? כי זה בדיוק מה שקורה בכוכבים השבוע.

אם לא ניקח את העניינים לידיים ונשים את הצד האנרכיסטי שמתפתח פה תחת סורג ובריח ונחזיר למדינה על שלל חוקיה את השליטה, המדינה החמודה שהכרנו תהפוך לסוג של רפובליקת בננות שבה שולטות מיליציות מקומיות על אזורים שלמים. הזוית הזו שמתחילה השבוע בין אורנוס התזזיתי לסטורן הנוקשה - ושתלווה את החודש שלנו ותגיע לשיאה ביוני - תכריח אותנו להתעמת בדיוק עם התסריט הזה.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

1. השמש עוברת ממזל שור למזל תאומים.

2. שמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע.

3. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל.

4. כוכב אורנוס התזזיתי נכנס לזוית פעולה עם כוכב סטורן הנוקשה המסמל מסגרות פעולה.


הזוית ההרסנית של השבוע - זו זוית הפעולה בין אורנוס התזזיתי לסטורן הנוקשה. בגדול, זו זוית שעלולה להביא איתה באמת אנרכיה לחיינו, כי אורנוס התזזיתי מרים ראש עכשיו מול סטורן המייצג את שלטון החוק. סטורן מייצג את כל החוקים שבנינו לנו ושיוצרים פה מדינה מסודרת. לא מזמן השלטון קרא פה למפגינים נגדו 'אנרכיסטים' אבל ברור שהיה כאן בלבול: המפגינים דווקא ביקשו סדר וארגון, בעיקר כזה שיחליף את השיטה הנוכחית שהיתה מבולבלת ולא יעילה ולא הוכיחה את עצמה. הזוית של אורנוס שנשלחת לסטורן אומרת חד משמעית: אני לא מכירה בחוקים שלך. יש לי חוקים משלי. ביוני הזוית הזו תגיע לשיא. אם לא נטפל במצב שקורה ממש עכשיו בכמה וכמה ערים במדינת ישראל, הם יהפכו למובלעות חסרות שליטה ומשם הכל יתפורר.

מה עושים? אין הרבה בידינו. אלה שלמעלה צריכים להחליט כבר על ממשלה מסודרת ומאורגנת שבה התפקידים הם בחלקם על ידי בעלי מקצוע או יועצים מקצועיים ולצאת לדרך מהירה של שליטה ואכיפת החוקים בכל דרך אפשרית. אפשר לכתוב על כך הרבה אבל נראה לי שמיציתי את העיקרון, בעיקר מהיכרותי את המערכת הזו של אורנוס וסטורן: מה שלא יבנה באופן ערכי ויציב, ישתנה ויפנה את מקומו למשהו אחר, בשאיפה שזה לא יהיה משהו כוחני יותר אלא מאורגן וחכם יותר. את השאר נשאיר לדמיון, שאחרי שלישי ורביעי בערב נראה שכבר איכשהו הוא פולש לריאליטי של חיינו האמיתיים, כאן ועכשיו.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד האנרגיה של כולנו, ממזל שור הפרקטי למזל תאומים השכלתני והמילולי. מצד אחד שימשה השמש במזל שור עוגן לא רע בעיקר בזמנים כאלה כשאנחנו זקוקים לכל טיפת יציבות ובסיס ושורשים שרק אפשר. מצד שני, נראה שהגיע הזמן להזיז דברים מהר יותר וקצב הדברים במזל תאומים בהחלט הרבה יותר מהיר ובעיקר תקשורתי. זהו זמן טוב לשנות סדרי עדיפויות בכל מה שקשור לתקשורת בכלל, לדבר לשתף ולחלוק את מה שבאמת קורה עכשיו מתחת לפני השטח ומעליו, כדי שנוכל לא רק להתארגן אחרת, אלא גם לדבר לברר להצהיר כוונות ובעיקר - לשנות.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

הזוית החיובית של השבוע - זו זוית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי של הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. בגדול זו זוית אמביציוזית מאוד ובעיקר אופטימית. ואכן עשויים להיות כמה ימים אופטימיים השבוע שבהם הדברים עשויים להיראות אחרת, אבל... זווית פעולה זו מסמלת בעיקר אופטימיות יתר, מה שאומר שלא בהכרח יש מקום ובסיס חיובי לכל האופטימיות הזו, ולכן - כדאי להשתמש באנרגיה הזו כדי לדחוף דברים קדימה אבל לא לקחת סיכונים מכל סוג.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, דלי, עקרב, שור, תאומים, בתולה ודגים.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה המדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הסכנה בזוית הזו היא הטשטוש והערפול שנפטון מביא אל התקשורת שלנו, בעיקר בגלל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. המעורבות הרגשית הזו עלולה להביא איתה שיקול דעת רגשני וגרוע מבחינת תפיסת המציאות כפי שהיא - והחלטות מאכזבות. אולי משום כך דווקא עכשיו בזמן הזוית הזו כדאי לדחות את ההחלטות המשמעותיות שלנו לשבוע הבא, אם אפשר. מה כן חיובי בזוית הזו? יצירתיות והשראה והרבה דמיון - אלה בהחלט מגיעים עכשיו, ולכן מבחינה יצירתית זהו זמן מעולה: מבחינת חומר כספים והחלטות מעשיות - זהו זמן לא מוצלח במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

אנשים חושבים. ShutterStock
המעורבות הרגשית הזו עלולה להביא איתה שיקול דעת רגשני וגרוע מבחינת תפיסת המציאות כפי שהיא/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

שבוע מתסכל עלול לעבור על כוחותינו: מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם סטורן הנוקשה. אתם עלולים לחוש עכשיו שדברים לא זזים, שהאנרגיה שלכם תקועה, ושהכל כאילו נמצא בפול גז בניוטרל.. מה עושים? מחכים בסבלנות, מרגיעים את הרוחות, ו..מנסים שוב

שור

השמש שליטת המזל שלכם היא האחרונה לעבור מהמזל שלכם למזל תאומים, ומקבץ הכוכבים הגדול הזה במזל תאומים מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר אנרגיה ומחשבה בחשבון הבנק שלכם, ובנושא הכלכלי בכלל. הגיע זמן להתארגן כלכלית לתקופה הקרובה.

תאומים

מזלטוף, תאומימים! השמש עוברת למזל שלכם שם נמצאים כבר מרקורי שליט המזל שלכם וונוס הרגשית שכבר פותחים עבורכם כמה וכמה אפשרויות חדשות. אחרי חודש כבד ומכביד, הגיע הזמן לזרום קדימה.

סרטן

כוכב מרס האגרסיבי ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו עצבנות חוסר שקט ורצון לפעולה. זהו זמן שבו כדאי ורצוי לפעול באופן רגוע עד כמה שאפשר, להשתמש במרס כדי לקדם תכניות פעולה, אבל לא לאפשר לו לקלקל את היחסים שלכם עם העולם.. בי קול!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם. הגיע זמן לקדם תכניות שחשובות לכם, ובעיקר למצוא לכם שיתופי פעולה לעשייה משותפת ולא לבד. זמן מצוין לקדם תכניות במוסדות וארגונים בחייכם, ולהרחיב את המעגלים החברתיים.

בתולה

מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל דגים כבר בסוף השבוע הזה,מסמל מגמה חדשה הקשורה בעיקר למערכות היחסים שלכם, אבל לא רק. מצד אחד זהו זמן מצוין להשקיע בדיאלוג הזוגי, ואם הלב פנוי - למצוא פרטנר שמח ואופטימי. אבל זהו גם זמן טוב למצוא לכם שותף או בן ברית לדרך מקצועית כדי לפעול באופן ממוקד יותר מול אתגרים גדולים

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים ומביאה איתה קלילות ושמחה. זהו גם זמן טוב לפתיחות מכסימלית הקשורה לרעיונות חדשים או ליזמות מעניינות. כעת הזמן להתקדם למשהו קליל וכיפי יותר, לחשוב על אזורי פעולה חדשים או חידוש קשרים עם חו'ל, ואפילו על טיול כיפי בתקופה הקרובה.

עקרב

מקבץ הכוכבים במזל תאומים גדל השבוע עם מעברה של השמש גם היא למזל תאומים, וחשוב במיוחד עכשיו שלא לקחת סיכונים מיותרים, לא בנושאי חומר וכספים ולא בנהיגה בכבישים. חשוב במיוחד עכשיו להתייעץ לפני כל פעולה,ולהמנע מהחלטות פזיזות שעלולות לפגוע בכם.

קשת

מקבץ הכוכבים גדל השבוע במזל תאומים ממול המסמל בעיקר את תחום הזוגי ומערכות היחסים שלכם וזהו זמן מצוין להשקעה אמיתית בכל מה שקשור לזוגיות ומערכות יחסים בכלל כולל שותפויות למיניהן. כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק קצת יותר עם הפרטנרים, ובעיקר - להיות קשובים אליהם..

גדי

מיקומו של מרס במזל סרטן שממול לא עושה לכם חיים קלים, ותורמת לכך גם זוית המתח שיוצר השבוע סטורן שליט המזל שלכם עם כוכב מרס האגרסיבי. חשוב במיוחד עכשיו לגלות איפוק ולהזהר לא לקבל החלטות אימפולסיביות בגלל קריזות של רגע. זהו זמן להיות סבלני מאוד מול מי שנמצא עכשיו ממול, ולא לחפש סיבות להסעיר את המערכות. גלו אורך רוח.

דלי

זוית המתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה מתחים ולחצים הולכים וגוברים, וחשוב להזהר שלא לקלקל יחסים עם סמכויות בגלל צורך מרדני להראות שאתם בשליטה: נישמו עמוק, שחררו לאט, ו.. חיוך ישלים את התהליך. אל תנתקו קשרים

דגים

זוית פעולה מדויקת בין נפטון המטשטש ומערפל ובין כוכב מרקורי עלולה לגרום לחוסר שיקול דעת אמיתי השבוע, לערפול ולבלבול. חשוב עכשיו להתייעץ לפני כל החלטה משמעותית או מכסימום לדחות אותה לשבוע הבא וזה נכון להחלטות ביחסים כמו גם להחלטות מקצועיות או בתחום הכלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully