וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 9-15 במאי 2021

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 12:36

החיים הופכים השבוע לדינמיים יותר, מעניינים יותר ומשתנים במהירות, בניגוד לרוב הזמן האחרון בהם חשנו את הכובד הזה שהיה קשה להזיז מאיתנו. התחזית השבועית המלאה

הסנונית שבישרה בשבוע הקודם על שינוי בדמות מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל תאומים, מביאה איתה עוד חיזוקים השבוע: גם ונוס עוברת השבוע למזל תאומים וגם יופיטר למזל דגים - והחיים הופכים השבוע דינמיים יותר, מעניינים יותר ומשתנים במהירות, בניגוד לרוב הזמן האחרון בהם חשנו את הכובד הזה שהיה קשה להזיז מאיתנו, עם מקבץ הכוכבים הגדול שהיה במזל שור וחטף זויות לא קלות. כעת, כשגם ונוס עוברת למזל תאומים ויופיטר עובר לפרק זמן מסוים למזל דגים, וכששני המזלות האלה שייכים לקבוצת המזלות המשתנים, אפשר לנסות ולהרים את כפפת השינויים הזו גם לחיינו - מבחינה רגשית, כלכלית, מקצועית ואפילו חברתית.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס הרגשית עוברת למזל תאומים.
2. יופיטר כוכב השפע עובר למזל דגים.

המעברים המשמעותי השבוע בשמים:
בגדול יש שני מעברים כאלה - וכל אחד מהם משפיע עלינו אחרת. מה משותף להם? שבשניהם מדובר במעבר של כוכב ממזל קבוע שמקבל אנרגיה למזל משנה שמעביר אנרגיה, ובמילים אחרות - הגיע הזמן להתחיל לשנות דברים, בעיקר כאלה שהפריעו לנו עד כה.

1.ונוס הרגשית עוברת ממזל שור למזל תאומים - לכאורה זה מעבר לא מוצלח במיוחד: ונוס הרי שולטת על מזל שור, אז על מה התלונות? אז זהו, שבמזל שור היא קצת נרדמת בהליכה לפעמים, בעיקר כי היא זקוקה לפינוקים ולאוכל טוב וכשזה בסביבה לא ממש מתחשק לעשות יותר מדי. בכלל, מקבץ הכוכבים הגדול שהיה כאן בשבועות האחרונים היה איטי ודברים לא זזו. אז הגיעו המפגשים עם אורנוס וסטורן - והיה לא מעט כובד ושינויים קיצוניים. כעת כשונוס עוברת למזל תאומים, משהו שמח קורה באוויר: המעבר הזה מוציא את הילד שיש בתוכנו וביחד עם מרקורי השמח במזל תאומים מלפני כמה ימים זה משנה את כל האנרגיה שלנו ומחזיר שמחה ילדותית מהירה וקפיצית שכזו.

מבחינת אהבה - זה בדיוק הזמן לחזר, לפלרטט ולשתף ברגשות. זה לא הכובד הרומנטי של מזל שור עם הדרמות המוכרות - זו הקלילות התאומית הזו שמביאה איתה גם קלילות ביכולת שלנו לדבר אהבה, לחזר ולתת לה מקום כיפי ושמח.

מה כן בעייתי? החלטות פזיזות בנושאי חומר וכספים עלולות לצוץ עכשיו ולגרום לנו אכזבות ותסכול. כדאי לחשוב שוב ושוב לפני כל החלטה כזו ולפני הוצאה לא הכרחית של כספים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, עקרב, דלי, אריה, מאזניים, טלה, סרטן וגדי.

2. מעברו של יופיטר כוכב השפע ממזל דלי למזל דגים - יופיטר עובר השבוע למזל דגים, יגיע עד המעלה ה-2 במזל הזה ועד ה-21 ליוני יחזור אחורנית. ב-29 ליולי ישוב מחדש למזל דלי שם ישהה עד סוף השנה. המעבר הזמני הזה מדגדג את תחילת מזל דגים וכל מי שיש לו פלנטה בתחילת המזל הזה, ומביא איתו שפע של רגשות חדשים לבני המזלות המשתנים, בעיקר לתחילת המזל: מזל דגים, תאומים, בתולה וקשת - יהנו עכשיו מפריחה פתאומית ומגל אופטימי שמביא איתו יופיטר ורצון לעשות, לפעול ולבדוק אזורי צמיחה חדשים - כמו גם להרחיב אופקים ואפילו לנסוע לחו"ל.

כולנו נרגיש שפע של רגשות חדשים, אולם לא תמיד בהכרח אופטימיים, אלא בעיקר צורך בשפע רגשי סביבנו שיעניק לנו בטחון ושייכות. זה יכול להתבטא בצורך לעשות יותר כסף, להרחיב עסקים או יזמות חדשות, אך גם שינויים תכופים במצב הרוח שלנו ופריצות דרך יצירתיות מעניינות עם הרבה דימיון: כתיבה, מוסיקה, שינוי גישה לאנשים ובניגוד לפעולתו של יופיטר במזל דלי - שחיבר אותנו מחדש לקהילה - דווקא התכנסות מסויימת פנימה, איש לעולמו, למן סוג של בדק בית רגשי וצורך חזק בביתיות חמה ועוטפת.

מדובר בסך הכל בשלושה חודשים של שינוי, אבל הוא בהחלט יכול להיות מרענן: אחרי הצורך לפרוץ החוצה לעולם ולהעניק מעצמנו לקהילה - כעת אנו חוזרים אל עצמנו ואל עולמנו הקטן עם התובנות שזכינו בהם ודואגים גם לו, לאלה שסביבנו ו..כן, גם לעצמנו. בעיקר בביטחון שלנו, כלומר ביכולת שלנו להעניק לעצמנו מחדש תחושת יציבות ושייכות.

מי בעיקר יושפע ממעברו של יופיטר? בעיקר המזלות המשתנים: דגים, בתולה, קשת ותאומים - אך גם כאן, בעצם כולנו באופן כזה או אחר.

חברים בני 40 פלוס מבלים יחד. ShutterStock
החיים הופכים השבוע לדינמיים יותר, מעניינים יותר ומשתנים במהירות/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן הרגשי, והטלה שלנו סובל מעליות וירידות במצב הרוח. זוית של מתח בין מרס לאורנוס עלולה לגרום לדרמות מיותרות, ולניתוקי קשרים. זהירות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את מזל שור ומפליגה למזל תאומים, ומצב הרוח שלכם משתנה והופך להיות קליל ותקשורתי יותר. זמן מצוין להיכרויות מעניינות ויציאה מאזור הנוחות שלכם, אך כדאי להמנע מהחלטות פזיזות.

תאומים
אחרי שבשבוע שעבר עבר מרקורי למזל שלכם והביא איתו מצב רוח דינמי וקליל, עוברת השבוע גם ונוס למזל שלכם ועוזרת לכם לפתוח את הלב: הגיע הזמן להתחבר לאהבה, תאומימים, אבל ממקום בוגר ושמח.

סרטן
כוכב מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה. הרבה סרטנונים מתעוררים עכשיו ונכנסים לאטרף של אקשן, אבל כדאי גם להזהר מהצד התוקפני של סטורן שמביא איתו ויכוחים ועימותים... זמן לעשייה מוגברת, ולזהירות ביחסים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור, והאמביציה חוגגת: לאריות שמוכנים עכשיו להרים את הכפפה הזו ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות, מובטחת הרבה אנרגיה, אבל..בזהירות, ובלי הגזמות. שלב שלב.

בתולה
יופיטר כוכב השפע עובר השבוע למזל דגים לשלושה חדשים, ואלה עשויים להיות שלושה חדשים מצוינים כשהמדובר הן בתחום הזוגיותו והיחסים, והן בנושאי שותפויות. זהו זמן מצוין להשקיע במי שאתכם ולידכם, ולחזק את הקשרים הקרובים שלכם, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים הקליל השייך גם הוא כמו המאזניים ליסוד האוויר, ואתם בהחלט נהנים כך. כעת נעלמים כעת חלק מרגעי הכובד של השבועיים האחרונים, ואפשר בהחלט לשנות מצב רוח, ולשהות בעיקר בחברת אנשים שמחים, ולא ביקורתיים או שיפוטיים.

עקרב
השמש ממשיכה עדיין לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם במזל עקרב, וכדאי להמשיך ולהשקיע בקשר קרוב ולהעצים אותו. מרקורי וונוס במזל תאומים עלולים להביא איתם שיקול דעת גרוע בקשר להחלטות בנושאי כספים: חישבו פעמיים לגבי כל הוצאה והוצאה.

קשת
מעברו של יופיטר למזל דגים לשלושת החודשים הקרובים מביא איתו צורך להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה. יופיטר כוכב השפע מעלה אפשרות לעבוד מהבית והופך את הבית לנקודת העוגן. במקביל מרקורי וונוס מהשבוע בבית הזוגיות והיחסים, מראה על מיקוד שבועי דווקא בזוגיות במקביל למשפחה. מעניין.

גדי
כוכב מרס במזל סרטן ממול עלול להביא איתו לחצים ומתחים בכל מה שקשור לתחום הזוגי ולמערכות היחסים שלכם. חשוב עכשיו לדעת לוותר על אגו ועל הצורך להיות צודק, כדי לא ד יחסים הרמוניים. מצד שני, זהו זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים, ולדבר על הכל.

דלי
זוית מצטברת של מתח בין כוכב מרס האסרטיבי לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע מתוח ולחוץ: נסו לא לחפש פתרונות אינסטנט לבעיות שמטרידות אתכם, ולהשקיע מחשבה בכל ויכוח או עימות כדי להרגיע את הרוחות.

דגים
מזלטוף, דגיגים: יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם השבוע וישהה בו שלושה חודשים, וההשפעה תהיה בעיקר על אלה שנולדו בתחילת המזל. לוו את כניסתו של יופיטר במחשבות על התרחבות מקצועית או עסקית, ובלימודים הקשורים לאמנות ולביטוי ישי בכלל, במקביל למחשבה על נסיעות וטיולים. יהיה מעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully